مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

افتادن اولین دندون شیری

1396/11/21 9:16
نویسنده : مامان فرخنده
851 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عسلم:

غروب هفتم بهمن ماه تهران بعداز مدتها شروع به برف باریدن کرد وشب که داشتی میخوابیدی گفتم ملیسا صبح بلند بشی میبینی که همه جا برف نشسته ومدارس تعطیل هستند وهمین طور هم شد ودو روز تعطیل بودید وکلی با بابائی رفتید برف بازی کردید.

چندروزی بود که میگفتی دندونم لق هستش ونهم بهمن ماه همون اولین دندونت با گاز زدن سیب افتاد وقتی اومدم بعدازظهر دنبالت بهم گفتی حالا فرشته دندون برام چی میاره وخداروشکر توی خونه دفتر نقاشی از قبل خریده بودم تا رسیدیم خونه گذاشتم زیر بالشت گفتم فکر کنم فرشته دندون میدونسته که دندونت می افته زیر بالشت برات کادو گذاشته وکلی خوشحال شدی.

البته چون کوچولو بودی دوتا دندون با هم در می آوردی حالا هم وقتی لق میشند به همون ترتیب هستند دوتا دوتا لق میشند وبغلی همون دندونت هم لق بود حتی زیرش دندون در اومده بود واین دندون لق هم آویزون وهرچقدر سیب گاز میزدی نمی افتاد وهیچ کس هم دل نداشت که برات بکشه تا اینکه 18 بهمن ماه نوبت دندونپزشکی داشتم گفتم ملیسا رفتیم داخل تو هم به خانم دکتر دندونت را نشون بده گفتی باشه فقط معاینه کنه تا خانم دکتر گفت دهانت را باز کن سریع با دستش برات کشید و تو اصلا متوجه نشدی تا اینکه خون را دیدی میخواستی بزنی زیر گریه گفتم باید بریم امروز اسباب بازی فروشی تا جایزه دومین دندونت را بگیریم که خوشحال شدی ودیگه گریه نکردی وبعدش هم با هم رفتیم اسباب بازی فروشی ویک تلفن صورتی رنگ خریدی.تشویقتشویقتشویق

ملیسا بی دندون ناز

پسندها (9)

نظرات (4)

شادیشادی
23 بهمن 96 13:50
ای جانمممم. مبارکش باشه. ملیسا جون بی دندون هم خوشگله.
مامان فرخنده
پاسخ
سلام شادی جون مرسی عزیززززم چشات ناز میبینه اینم از پروسه بزرگ شدنه ببوس روی ماه آوینا جووووونموبوسبوسبوس
مامان ریحانهمامان ریحانه
26 بهمن 96 22:57
مبارکش باشه افتادن اولین دندون شیری عسل خانوم چه مامان زرنگی تا دندون دخملش افتاد پست گذاشت آفرین به مامان فرخنده مهربونتشویق نازنین دندونش افتاد و در اومد منه تنبل پست نذاشتمغمگین عکسای گل دخترمون مثل همیشه زیباستمحبتبغل ببوس ملیسا بی دندون نازوبوسبوس
مامان فرخنده
پاسخ
سلام ریحانه جونی ما همچین مادر فعالی هستیمچشمکچشمک نه بابا منم خیلی تنبل شدم ولی سعی میکنم حداقل ماهی یک پست بذارممحبتمحبت شماهم ببوس روی ماه نازنینم رابوسبوسبوس
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
27 بهمن 96 1:05
سلام خوبید ملیسا چند سالشه دندونش افتاده؟ مدرسه هم میره؟ خدا حفظش کنه
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزیزززم ممنون  ملیسا درسن سن پنج ماهگی دوتا دندون در آورد والان هم  پنج سال و هشت ماه هست همون دوتایی که اول در آورده بود افتاد وچون نیمه اول سال 91 بدنیا اومده پیش دبستانی هستمحبتمحبتمحبت
عمه فروغعمه فروغ
16 اسفند 96 13:31
سلام فرخنده جونمحبت ورژن جدید ملیسا مبارکبغل ان شاله همیشه سلامت باشه روی ماهش رو ببوسبوس
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ازت فروغ جون که اون روز به موقع به من اطلاع دادی مرسی عزیزززززممحبتمحبتبوسبوس