مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

علاقه شديد

1392/9/11 9:58
نویسنده : مامان فرخنده
1,258 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ديروز كه طبق روال روزهاي قبل ساعت 15:30 از سركار اومدم دنبالت كه بريم خونه كه تا زنگ زدم درب باز شد ، مامان بزرگت گفت مليسا 5 دقيقه است از توي آيفون داره كوچه را نگاه ميكنه كه تا تو بياي كه تا من را ديدي داشتي پستونك مي خوردي totalgifs.com buble-gum gif gif 21.gif پستونكت را ازدهانت در آوردي شروع كردي من را بوس كردن من هم بغلت كردم گفتم الهي من برات بميرم نبينم كه تو چشم انتظار باشي بعد صورتت را چسبوندم به صورتم كه تو صورت من را بوس كردي واي كه من چقدر خوشحال شدم خيلي خسته بودم ولي خستگيم با اين بوس كردنات در اومد بعد بابا بزرگت گفت پس من چي كه تو دوباره اومدي سمت من با اون دستهاي نازت صورتم را ناز كردي گفتي مامان ناش يعني مامان ناز كه من هم خوشحال شدم گفتم يعني مليسا تو اينقدر من را دوست داري آخه من قربونت بشم الهي من پيش مرگت بشم . هرموقع ميخوام نازت كنم مي گم آخ دردت به جونم كه تو هم ياد گرفتي مي زني به سينه ات ميگي آخ آخ درد واي كه من چقدر خوشحالم كه خدا تورو به من داده خدايا تموم اونهايي كه دوست دارند مادر بشند اين لذت شيرين را ازشون دريغ نكن آمين.

مليسا جونم هميشه سعي كن همين طور با محبت و دوست داشتني

 بموني قربون اون شكلت بشم الهي.

 

 

 

 
Smiley bisous 326totalgifs.com love2 gif gif 31.gifSmiley bisous 326
                                  
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس
11 آذر 92 16:39
الهی خاله فدای این شیرین زبونیاش بره
مامان فرخنده
پاسخ
خدانكنه خاله جون جوووووووووووووووووني بوس براي نفس ناز
مرمر(مامی کسرا)
19 آذر 92 14:17
ای جانم ....الهی همیشه سالم باشی جیگرم....
مامان فرخنده
پاسخ
خاله مرمر جون شما هميشه به ما لطف داريد مليسا بيش از اندازه به من وابسته است خيلي بده، هرچند عمر دست خداست اگه يه روزي من نباشم مليسا خيلي ضربه ميخوره