مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

هجده ماهگي گل مامان

1392/9/20 9:18
نویسنده : مامان فرخنده
1,269 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com alfabeto-atualizazul gif gif 8.giftotalgifs.com alfabeto-atualizazul gif gif 1.gifماهگيت مبارك مليسا جووووووووووووووووووونم به خاطر همين آهنگ وبلاگت را عوض كردم آهنگ نوازش مهسا را گذاشتم.

 

حالا ميخوام يه كوچولو باهات دردو دل كنم:

دخترک 18 ماهه من چقدر لمس کردنت خوبه.چقدر خوبه که ميتونم نابترين لحظه های عمرم رو با تو بگذرونم.چقدر خوشحالم که ميتونم تو رو داشته باشم که گاهی از سر شوق و گاهی از سر دلتنگی محکم در آغوشم بگيرمت و با بوی تنت همه  مسايل تلخ رو فراموش کنم. 

داشتنت نعمتيه که خدا به من ارزونی داشت که اگه ميدونستم اينقدر شيرين و خواستنيه خيلی خيلی پيش از اين از خدا طلبت ميکردم.

من و تو کنار هم لحظه های متفاوتی و تجربه ميکنيم لحظه ای با هم ميخنديم و لحظه ای به بازی مشغوليم اما پيش مياد گاهی که من خسته تر از اون هستم که بازی کنم يا حتی بخندم من رو واسه اون لحظه هايی که ناخواسته بهت اخم ميکنم يا به اداهای کودکانت فقط نگاه ميکنم بی هيچ لبخندی ببخش.

دخترم مادر بودن خيلی سخته مخصوصا مادر شاغل، سختر از اونی که فکرش رو ميکردم.صبح وقتی خوابی به صورت ماهت زل ميزنم و با خودم ميگم اين فرشته کوچولو مال منه خدايا ممنون كه اين فرشته ناز را به من دادي تا من ازش مواظبت كنم اميدوارم ازپس تربيتش خوب  بر بيام كه هر جا ميرم با افتخار و با صدای بلند بگم اين دختر منه مليسا.

آيا وقتی بزرگتر شدی اينجوری که من ميخوامت دوستم خواهی داشت و تو هم با صدای بلند منو مامان خطاب ميکنیسوالسوالسوالسوال

اما من هيچوقت روزهای شيريني که تو بهم هديه کردی و فراموش نميکنم و هميشه ممنون داشتن اين لحظاتم .

ديشب وقتي به قد و بالات نگاه ميكردم ولذت ميبردم كه چقدر زود بزرگ شدي ، ناخودآگاه يادم افتاد كه اين ايام هم با چشم زدني تموم مي شه  وديگه روزي ميرسه كه تو اون دختر كوچولوي من نخواهي بود ، ازپيشم ميري ودست در دست مرد جووني پيش من خواهي آمد.

 

دوست دارم دختركم 

 

                  

دختر امروز من و مادر فردااااااااااااااي نزديك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سینا
20 آذر 92 15:12
سلام عزیزم تبریک میگم وبلاگ قشنگی دارین همین طور دخترای نازی خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید 18 ماهگیت مبارک خانم خانما
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی عزیزم که به وبلاگ ما سر زدید من شما را لینک کردم در ضمن من یه دختر بیشتر ندارم
مامان مینا
21 آذر 92 12:42
عزیزم چه دختر نازییی18 ماهگیت مبارک
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون قشنگ می بینه عزیزم
مامان نفس
23 آذر 92 17:57
سلام عزیزم ، 18 ماهگی ملیسا جون مبارک واااااااای که چه جیگری شده
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی مامان نفس جوووووووووووووووووووونی
مرمر(مامی کسرا)
24 آذر 92 10:08
قربون این ملیسای خوشگلم...عزیزم چه خنده بانمکی کردی تو این عکسه..ایشالا همیشه لبت خندون باشه...18 ماهگیتم مبارک....118 سالگیتو جشن بگیری قربونت برم...وااااااااااااااای چه روز قشنگیه اون روزی که بچه هامون دست تو دست عشقشون زندگی جدیدشونو شروع میکنن... اینم چنتا شاخه گل ناقابل هدیه 18 ماهگیت عسلم....
مامان فرخنده
پاسخ
خدانكنه خاله مرمر جون تازه قشنگتز از اون بخوايم از بچه هاشون نگهداري كنيم خداكنه همه مامان وباباها همچين روزي را ببينند آمين آمين
مامان آیسو وآیسا
24 آذر 92 10:37
مبارکه انشالله 120 ساله بشی گل دختر...دوستم خصوصی
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله عطرانه جوووووووووووووونم