مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

نوروز94

1394/1/22 10:02
نویسنده : مامان فرخنده
1,415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترگلم ميدونم حالت اصلا خوب نيست چون از اين ويروس جديد آنفولانزا گرفتي البته اول من گرفتم از اونجايي كه وقتي مريض ميشم محبتت به من بيشتر ميشه هي مي اومدي من را بوس ميكردي تا اينكه مريض شدي اصلا غذا نميخوري و بداخلاق ولجباز شدي اميدوارم زودتر خوب بشي عزيزززززززززززم .

امسال كلي ذوق ميكردي هفت سين چيده بودم و بابت سيب هفت سين هم كلي باهات داستان داشتم هر دفعه گذاشتم سيب روي ميز تو برداشتي گاز زدي گفتي مامان دستت درد نكنه برام سيب آوردي حالا اگه تا آخر ميخوردي دلم نميسوخت فقط يه گاز كوچولو ميزدي دوباره ميذاشتي سر جاش ومن هم تصميم گرفتم بيخيال سيب گذاشتن بشم.

يكم فروردين بعدازظهر حركت كرديم رفتيم رشت وتو همش توي ماشين ميپرسيدي مامان داريم كجا ميريم من هم ميگفتم داريم ميريم مسافرت پيش خاله فرانك وخاله فائزه داداش وكلي خوش بگذرونيم وقتي رسيديم خونه خاله فرانك اينها كلي دادش و خاله فرانك راديدي ذوق كردي رفتي بغلشون  وازت ميپرسيدند مليسا كجا اومدي تو ميگفتي اومدم مسافرت دوهفته همش خوش بوديم وبه تو هم كلي خوش گذشت و سيزده بدر همش ازم ميپرسيدي مامان مسافرت ديگه تموم شد گفتم آره از شنبه من بايد برم سركار وتو هم بايد بري خونه مامان بزرگت وجمعه صبح هم اومديم تهران كه تازه مريضي من شروع شد و بعدش هم تو مريض شدي فوق العاده ويروس بدي بود كلي من را ازپا انداخت چه برسه به تو فقط زود زود خوب بشو مليسا جونم .

حالا بريم به سراغ چكيده اي از عكسهاي نوروز

مليسا وهمدم جديدش

مليسا وسيب سفره هفت سين

وقتي به مليسا بگي بخند انگار رفته دندون پزشكي

مليسا در تولد نويد كه كلي رقصيد آخر شب همه ميگفتند دخترمون را نبريد كي ميخواد برامون برقصه ومجلس را گرم كنه

وآخرسر سيزده بدر سرد وباروني

پسندها (9)

نظرات (8)

مامان ندا
22 فروردین 94 10:36
آخی...عززززیزم خیلی ناراحت شدم برای بیماریت خاله..دعا میکنم ان شا.. زود زود خوب بش ملیسای نازم،. وخوشحالم که عید بهتون خوش گذسته وان شاا.. کل سال شاد باشید.. ببوس ملیسای نازمو فرخنده جون
مامان فرخنده
پاسخ
هرچي عيد بهمون خوش گذشت ولي بجاش حالا دوتايمون بيحال هستيم خيلي مواظب خودتون باشيد
مامان هلیا
22 فروردین 94 11:24
سلام فرخنده جونم، خاله فدای دخملی بشه که مریض شده. ایشاا... زود زود خوب بشه سال نو مبارک،ان شاا... همیشه به گردش و تفریح
مامان فرخنده
پاسخ
خدانكنه خاله جون هليا خوبه دلم ما خيلي براتون تنگ شده ميدونم وقتي برات نميمونه ولي هرازگاهي خاطراتش را ثبت كن چون همينها ميمونه دعا كن زودتر مليسا خوب بشه اصلا دوست ندارم اين طوري بيحال ببينمش
مامان ریحانه
22 فروردین 94 12:01
سلام فرخنده ی عزیزم نمیدونی چقدر ناراحت شدم وقتی از بیماریتون شنیدم انشالله که ملیسا جونم زود زود خوب بشه نازنینم اوایل عید اینجوری بود به خدا منم گریم گرفته بود وقتی بیحال میدیدمش بچه ها دورش میرقصیدن تا بلکه یکم سر حال بشه اما بچم بیحال اونا رو نگاه میکرد و اصلا نمی رقصید از دست این ویروسای خبیث سفره ی هفت سینت خیلی زیباست انشالله که خواهر روزگارت هم همیشه زیبا باشه و همچنین عکسهای ملیسا جون خیلی خوشحالم که بهتون خوش گذشته و در آخر ببووووووووووووس ملیسا جون خوشگلمو
مامان فرخنده
پاسخ
الهي بميرم براي نازنين خيلي ويروس بدي بود خيلي باور كن الان هم كه سركارم هي قيافه بيحال مليسا مياد جلوي چشام وكلي ريحانه جونم چشاي نازت قشنگ ديده سفره هفت سين ما قابل شمارا نداره خاله مهربون
شادی
23 فروردین 94 9:44
سلام عزیزم. بازم سال نو مبارک. ایشالا سالی سرشار از سلامتی و موفقیت در پیش رو داشته باشین. وااااااااای از هفت سین نگو که ما هم داستان داشتیم. ایشالا هر چه زودتر خوب بشین
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون شادي جونم سال نو شما هم مبارك خداروشكر دوتايمون بهتر شديم ولي حالا تا مليسا دوباره وزن بگيره كلي طول ميكشه
مامان مژگان
25 فروردین 94 12:35
سال نو شما و دخملی خوشگلمون مبارک باشه الهی ایشالا که زود زود خوب شین و ملیسا خانوم خوشگل همیشه شاد باشه وسلامت
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله مژگان جونم عيد شما هم مبارك وبه تموم آرزوهاي قشنگت برسي
آویسا
26 فروردین 94 13:23
سال نو مبارک فرخنده عزیزم چقدر به ماجرای هفت سین خندیدمامان از دست این ویروسها
مامان فرخنده
پاسخ
میبینی خواهر حالا همین طوری خودمون را بکشیم بگیم ملیسا سیب میخوری میگه نه ولی همش دوست داشت سیب سفره هفت سین را بخوره دوتا گاز میزد بعد بیخیالش میشدسال نو شما هم مبارک باشه امیدوارم سال خوبی براتون باشه بوس برای آویسا نازم
سما مامان مرسانا
27 فروردین 94 9:50
سلام فرخنده جون به به چه عكس هايى واااى عزيزم اميدوارم هم شما و مليسا جونم زودى خوب بشيد اين ويروس هم ديگه مارو كشته سفره هفت سينت خيلى قشنگه افرين مامان با سليقه بووووووووووووووس واسه فرخنده جونم و فسقليش
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون سما جونم چشای نازت قشنگ دیده خداروشکر ویروس لعنتی دست از سرمون برداشت و خوب شدیم بوس برای ارشیا ناز وسما جون مهربون
مامان مهنوش
28 فروردین 94 23:12
بلا به دور باشه فرخنده جونم..خدا نکنه مریض باشین..ایشالا حال ملیسای نازنین هم زودتر خوب میشه..عکساش هم مثل خودش ماه..عالی و زیبا
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مهنوش جون خداروشكر بعد از دوهفته حسابي خوب شديم ومليسا شد همون مليساي شيرين زبون كه وقت كنم از شيرين زبونيش مينويسم بوس براي خوش تيپهاي ناز من ماهان وليانا جوووووووووووووونم