مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

خاطرات اردیبهشت ماه

1397/3/6 8:59
نویسنده : مامان فرخنده
911 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر شیرین زبونم :

وقتی نمایشگاه کتاب بود شهاب وپگاه جون اومدند خونمون وتو هم خوشحال که داداش شهاب اومده  وبرات لگو خریده بودند وبعدازشام شروع کردید به درست کردن لگو که یه دفعه برگشتی گفتی بچه ها بدید من هم ترای کنم که همه ما غش کردیم از خنده قربون اون انگلیسی حرف زدنتخندهخنده

پنج شنبه صبح که شهاب وپگاه خواستند برند نمایشگاه کتاب پگاه برگشت به من گفت خاله چیزی نمیخوای از نمایشگاه برات بگیرم گفتم نه مرسی ممنون بعد برگشت به تو گفت وتو هم در جواب گفتی هر کتابی که دیدی برام میخری هرچی هم که ندیدی برام نخر برگشتم گفتم پگاه جون اینا بچه های دهه نود هستند با کسی تعارف ندارند و وقتی هم برگشتند خونه کلی برات کتاب داستان خریده بودند.خجالتخجالت

جمعه بعدازظهر هم رفتیم باغ کتاب که تو رفتی آب خوردی بعد از چند دقیقه پگاه وشهاب گفتند ما هم آب میخوایم تو هم گفتی بیاید من شمارا ببرم سمت آب خوری اونجا برگشتی بهشون گفتی خداییش حال کردید چه خوب ازتون پذیرایی کردم.قه قههقه قهه

یک جمعه هم رفتیم دریاچه خلیچ فارس که خیلی خوب بود پراز ماهیهای بزرگ وگرسنه توی آب بودند واونجا یک کایت خریدی وکلی باهاش بازی کردی.

18اردیبهشت ظهر اومدم مدرسه برای ثبت نام کلاس اولت که هم خانم معلمت و کادر دفتروهم بقول خودت تیجرتون همه ازت تعریف کردند وگفتند آدم 100 تا دانش آموز داشته باشه مثل ملیسا میذاریم روی سرمون اینقدر خانم وخوب هستش ومن هم کلی خوشحال شدم وبخاطر همین بعدازظهرش بردمت سینما فیلم فیلشاه.محبتمحبتمحبت

سایت داستان من یک کتاب جدید زده وخودم عاشق متن اولش هستم که برات نوشتم که این کتاب  کلی مورد استقبالت قرار گرفت وروزی دوبار این داستان را برات میخونم طوریکه تو از حفظ شدی وهی به من میگی دیگه کتاب نزده به اسم خودم .آرامآرامآرام

پسندها (16)

نظرات (10)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
6 خرداد 97 9:39
چقدر نقاشی صورتش قشنگ شده.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون از شما چشاتون زیبا دیده عزیززززممحبتمحبتمحبت
مامانمامان
6 خرداد 97 11:21
همیشه شادباشید
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی شما هم همین طورمحبتمحبتمحبت
عمه فروغعمه فروغ
6 خرداد 97 14:46
سلام فرخنده جان خوب هستین؟ملیسا گلمون خوبه؟
ای جانم هزارماشاللهمحبتقربون انگلیسی حرف زدنشمحبتخیلی خوبه که علاقهآرام
بسلامتی پس ثبت نام مدرسه هم انجام شده ان شالله که همیشه موفق باشه.
فرخنده جون ببوس این عسل خانم شیرین زبون رو بجامبوسبوسبوسبوسبوس​​​​
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به فروغ گلمگلگلگل
آره خداروشکر خیلی زیاد هم دوست داره وسریع کلمه ها را یاد میگیرهآرام
بچه ام دیگه کلی بزرگ وخانم شده امسال با سواد میشه و میتونه برام بنویسهتشویقتشویقتشویق
شما هم ببوس روی ماه آرشیدا جوووونمووووبوسبوسبوسبوس
مامان پرنیامامان پرنیا
6 خرداد 97 15:31
خدا حفظش كنهمحبت
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خدا گل دختر شما را حفظ کنهمحبتمحبتمحبت
مامان ریحانهمامان ریحانه
9 خرداد 97 4:51
عزیزم فرخنده ی مهربونم سلام 
خوبی دوست گلم ملیسا جونم خوبهمحبت
میگم خدایا چرا من این پستو نخوندم یهو یادم اومد این پست از زمانیه که از در و دیوار برای من مهمون میرسید و هیچ فرصتی برام نمونده بود حالا بگذریم
فدای شیرین زبونیهای خانوم گل کاش من زودتر می دونستم میشه با آب هم پذیرایی کرد اینهمه خرج رو دستم نمیموند خواهرخنده
ماجرای این داستان سایت چیه متفکر
چه عکسهای زیبایی درست مثل همیشه دخترمون مثل ستاره ها می درخشه خدا حفظش کنه ملیسای نازموبوسبوس
مامان فرخنده
پاسخ
سلام بر مامان ریحانه گل وگلاب دوست داشتنیمحبتمحبتمحبت
پس سرت حسابی شلوغ بود آره میبینی با آب هم میشه پذیرایی کرد وتازه چند بار هم باید قیافه حق به جانب به خودتت بگیری بگی حال کردید از پذیراییخندهخندهخنده
سایت داستان من سایتی هست که بری داخلش میتونی به اسم بچه خودتت کتاب چاپ کنی یکی به اسم نازنین در سرزمین اسمها ویکی به نام ماجرای تولد شگفت انگیز نازنین که ملیسا از دومیش خیلی خیلی زیاد خوشش اومدآرامآرام
ببوس روی ماه نازنین جون رابوسبوسبوسبوسبغلبغلبغل
آجی هاناآجی هانا
11 خرداد 97 15:23
سلام ممکنه بفرمایید کتاب رو چطور تهیه کردید ؟
از سایت یا ... ؟
ممنون میشم ۵ پست آخرمونو هم لایک کنین انشاالله جبران میکنیم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزیزززم از سایت داستان من وارد سایت که بشید کاملا مشخص هستگلگل
انجام وظیفه شدمحبتمحبت
عمه فروغعمه فروغ
20 خرداد 97 6:33
تولد تولد تولدت مبارکمحبتبوس
6 سالگی دختر خوشگلمون مبارکه بغل
ان شالله همیشه شاهد موفقیت هاش باشی فرخنده جون...عاقبت بخیریش رو ببینی عزیزممحبت
روی ماهش رو هم ببوس بجامبوسبوس
مامان فرخنده
پاسخ
سلام فروغ گلم مرسی عزیزززززم که به یاد ما بودید هرچی آرزوی خوبه برای تو وخانواده دوست داشتنیت ببوس روی ماه آرشیدا نازمووووبغلبغلبغلمحبتمحبتبغلبغلبوسبوسبوس
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
22 خرداد 97 6:48
ای جاانمم
از طرف من ببوسیدش
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی عشقم شما هم همین طور ببوس روی ماه گل پسرووووبوسبوسبوس
کیان و نیکاکیان و نیکا
26 خرداد 97 12:23
سلام ملیسا خانوم می دونم که خیلی نامردم و خیلی وقته بهت سر نزدم . می بخشید الان هم اومد یک عذر خواهی کنم برم. ولی اگه شرایطم جور شد سعی میکنم بیشتر به نینی وبلاگ سر بزنم.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون داداشی میدونم در گیر هستید ولی برای ما همون داداش کیان گل هستیمحبتمحبتمحبت
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
30 خرداد 97 12:50
محبتبغلگل