مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

آرايشگاه رفتن مليسا

1393/7/7 11:35
نویسنده : مامان فرخنده
1,487 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان به قول خودتت كوربونت بشم من (قربونت بشم من)تازگيها در حال قربون صدقه عروسكت هستي هي بهش ميگي كوربونت بشم من وخيلي با ناز اين جمله را ميگي ومن غش ميره دلم برات محبتمحبتمحبت

علاقه خاصي به فيلمهاي نوزاديت پيدا كردي وروزي چند بار مي بيني بهم ميگي سي دي ني ني بذار وجالبه توي اون فيلمها چون خودم همش در حال فيلم گرفتن بودم فقط صدام هست ولي تو هر وقت توي خيابون بچه اي را توي بغل مامانش ببيني ميگي بغل مامان فخونده است ،جمعه رفتيم پارك يه پسر بچه يكساله بغل مامانش بود سريع گفتي ني ني بغل مامان فخونده است گفتم مليسا من كه پيش تو هم اون بغل مامان خودش هست ولي تو ميگفتي بغل مامان فخونده است خيلي برام سوال شده كه چرا همه مامانها را ميگي مامان فخونده است .فرشته

يكشنبه اون هفته با ترس ولرز بردمت آرايشگاه كه موهات را كوتاه كنيم البته قبلش باهات كلي حرف زدم كه ميخوايم بريم آرايشگاه خوشگل بشيم موهامون را بزنيم وتو هم خوشحال به حميد ميگفتي ميخوام برم آرايشگاه موهامو بزنم به حميد گفتم ما داريم ميريم الان ميام بعيد ميدونم بشينه اين را هم بهت بگم هر موقع كه خودم ميخواستم برم آرايشگاه تو با من اومده بودي يعني كاملا با محيط آرايشگاه آشنا بودي وقتي رفتيم همه گفتند اومده موهاشو كوتاه كنه گفتم آره ولي بايد روي پاي خودم بشينه روي صندلي نميشينه تا اومدند برات پيش بند ببندند تو گفتي نه گفتم براش نبنديد البته قيافه ات هم جوري بود كه همه ميگفتند نمي ذاره الان ميزنه زير گريه تا اينكه من را سر بلند كردي و مثل دختر خانمها ي خوب روي پام بودي وخانم آرايشگر قشنگ موهات را كوتاه كرد همه مي گفتند چه دختر خوبي اصلا گريه ولج نگرفت و آرايشگره گفت اتفاقا امروز همش مشتري بچه داشتم و مليسا تنها بچه ايي بود كه اصلا اذيت نكرد فقط بخاطر اين بود كه به اين محيط آشنا بود وموقع اومدن هم باهاش قشنگ خداحافظي كردي خانم آرايشگره گفت نه با هام دوست هست قهر نكرده توي راه هم كلي تشويقت كردم وسريع رسيديم خونه بردمت حموم چون پيش بند نبسته بودي لباست كلي مويي شده بود وتا بهت مي گفتيم خوشگل بودي خوشگل تر شدي كلي ذوق ميكردي وخوشحال ميشدي.

حالا بريم سراغ عكسهاي خوشگل مامان

وقتي مليسا از آرايشگاه بر ميگردد

قربون اون خنديدنت بشم من

جمعه رفته بوديم شهر كتاب كلي كتاب داستان خودتت برداشتي اومديم بيرون گفتم وايسا ازت عكس بگيرم گفتي تو هم بشين وكتابها هم جلومون باشه مليسا درحال چيدن كتابها توي خيابونخجالتخجالت

پسندها (10)

نظرات (25)

مامان الهه و بابا حمید
7 مهر 93 12:18
به به چه دختر خوب و خوشکلی هزار ماشالله مبارک باشه الهی بزرگ بشی و هر چه زودتر بتونی خودت کتابهات رو بخونی همیشه به گردش خانم گلم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون الهه جون چشات قشنگ مي بينه تا چشم روي هم بذارم مي بينه شده 7 ساله وخودش داره كتاب ميخونه
سما مامان ني ني
7 مهر 93 13:38
سلام فرخنده جون حالت خوبه؟؟؟من 7ماهه باردارم اگه دوست داشتي به منم سربزن لينكي گلم اسم ني نيمو ميخوام بذارم مرسانا مليسا جونممممم عشقم واقعا موهاي كوتاه بهت مياد خوش باشي خانومي
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به روي ماه همشهري عزيزززززززززم با افتخار لينك شدي سما جونم خودم هم احساس ميكنم مو كوتاه خيلي بهش مياد ولي باباش دوست نداره مواظب خودت و دخملي باش هر موقع اومدم رشت باهات قرار ميذارم چون هم مسير هستيم
مامان پانيسا
7 مهر 93 23:32
سلام ناناز من چقده خوشگل شدی ماشاا... مامانش اسپند یادت نره آفرین به شما خانوم خانوما که انقد کتاب دوست داری همیشه شاد و خوش باشید راستی ممنون که واسه سرما خوردگی پانیسا راهنماییم کردید خیلی موثر بود ممنون
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله جون چشاي نازت قشنگ مي بينه خواهش ميكنم وظيفه بود اميدوارم بهتر شده باشه ببوس روي ماهشو
✿مامان دنیز✿
8 مهر 93 9:06
سلام وای چه خوشجل شدی گلم....موهات خیلی نازن خاله،کتاب داستان هاتونم مبارک عزیزم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله مهربون ببوس دنيز گلمو لينك شديد عزيزززززززززززززم
شادی
8 مهر 93 9:33
مبارکککککککککککککک باشه عزیزم. خوشگل بود. خوشگل تر شده. هزار ماشالا.خوشحال شدم خودت رو هم از نزدیک دیدم مامان خوش تیپ و مهربون.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون شادي جون ديدم موهاي آوينا جونو كوتاه كردي خيلي بهش مياد چون موهاي مليسا هم تاب داشت انگيزه شد بردمش آرايشگاه ممنون بهم لطف داري عزيززززززززززززم بوس براي آوينا ومامان شادي ناز
سما مامان ني ني
8 مهر 93 14:21
سلام خانومي خوبي؟مليسا جونممممممم خوبه؟؟ما حالمون خوبه مرسانا جون 9آذر بدنيا مياد فرخنده جون من يه پسر خوشگل هم دارم به اسم ارشيا وبلاگش حذف شده من حذف نكردم دست دختر خالش خورده به حذف وبلاگ حذف شده خانومي مليسا جونمو نفسم از طرف من ببوس
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزيزززززززززم ما خوبيم آخه چه بد كه وبلاگ ارشيا جون حذف شد پسرت چند سالشه چه خوب كه داره صاحب خواهر ميشه خدا محافظ ارشيا ومرسانا جونم باشه ممنون كه اينقدر به مليسا محبت ولطف داريد
سما مامان ني ني
8 مهر 93 14:37
گلم خواهش ميكنم پسرم 3سالشه ممنون از لطفت فرخنده جونمممممممممممممم ديروز كه عكستو ديدم با مليسا جونمو انداخته بودي خيلي خوشگل بودي خوش باشي خانوميييييييييي
مامان فرخنده
پاسخ
چشاي نازت قشنگ ديد سما جونم
سما مامان ني ني
8 مهر 93 14:43
فرخنده جون شما هم رشت در گلسار هستين
مامان فرخنده
پاسخ
ميام پيشت خصوصيت را چك كن
مامان مژگان
9 مهر 93 8:39
به به مبارک باشه ملیسا جوووونم خوشگل بودی خوشگل تر هم شدی ناناز خانوم آفرین به این دخملی کتاب دوست، ایشالا خودت به زودی بتونی کتاب داستانات رو بخونی
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله مژگان جون حالا حالا مونده خودم كتابمو بخونم ولي سريع يه جاهايي از كتاب را حفظ ميكنم بوس براي رهام نانازي
آویسا
9 مهر 93 9:08
عزیزم چقدر ماه شده ماشاا...،وای چه خاله فرخنده خوشگلی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون نظر لطف شماست بوس براي آويسا گلم
سما مامان ني ني
9 مهر 93 12:34
سلام گلم حالتون خوبه؟ما خوبيم ممنون از اينكه سالگرد ازدواجمون رو تبريك گفتي فرخنده جونمممممم مهربونم به من خيلي لطف داري عشقممممم نفسمم بوسسسسسسس براي فرخنده جون و مليسا گلي
مامان فرخنده
پاسخ
خواهش میکنم وظیفه بود خجالتم نده
سما مامان ني ني
9 مهر 93 12:38
فرخنده جان ببخشيد بهت نگفتم امروز سالگرد ازدواجمونه منم فكر كردم تبريك گفتي ببخشيد
مامان فرخنده
پاسخ
نه عزیززززززززززم نیازی نبود بگی بالای وبت نوشته بود متوجه شدم سما جون
مامان دیبا
10 مهر 93 20:14
ای جاااااانم واقعا ناز بودی ناز تر شدی چه دخمل خوبی بوده توی ارایشگاه افرییییییییییییین و چه ماما فرخنده ی نازی حالا فهمیدم این عروسک شبیه کدوم فرشته هست 😘😘منم اگه بودم به همه ی مادرا اسم مامانم رو می گفتم دیگه
مامان فرخنده
پاسخ
واي شرمنده ام كرديممنون از اين همه محبت مليسا كپي برابر اصل خودمهبوس براي ديبا نازم كه دلم خيلي خيلي براش تنگ شده
مامان مهنوش
11 مهر 93 0:12
عزیزم ملیسای نازم با موی کوتاه شیرینتر و نازنینتر هم شده..اتفاقا من هم چند روز پیش لیانا رو بردم ارایشگاه..و کلا دخترمون پسر شد رفت پی کارش. کربون ملیسای شیرین زبون برم من
مامان فرخنده
پاسخ
اي جان پس ليانا هم موهاشو كوتاه كرده قربونش بشم من مليسا هم شبيه پسر شد ولي از مو فري در اومد بوس براي ماهان وليانا خوشگل
مامان زهره
13 مهر 93 18:31
چه ناز شدی عروسک
مامان فرخنده
پاسخ
ممنوه خاله زهره جون بوس براي مرسانا گلي
سما مامان ني ني
14 مهر 93 15:44
سلام مليسا خانوممممم خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟فرخنده جونمممممممم عشقممممممم شما خوبي؟؟؟؟؟؟[گلم عروسك قشنگم مليسا جون دوست داشتم از نزديك ببينمت ولي نميشه تو فقط خوش باش عروسك قشنگم خوشگلم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام سما جونم ما خوبيم ارشيا جون خوبه ني ني گولي چطوره من تا عيد رشت نميام ولي دو هفته عيد احتمالا رشت هستم اون موقع هوا هم خوبه با هم قرار ميذاريم اگه قسمت شد حتما همديگر را ببينيم مواظب خودتون باشيد تا اون موقع هم مرسانا جون بزرگتر شده بوس براي شما نازنين ها
سما مامان ني ني
16 مهر 93 13:10
سلام گلم مليسا خانوم فرخنده جونمممممممممم[قلب من خوبم ارشيا هم خوبه مليسا خانوممممم اومدي رشت سرما نخوري چون الان رشت خيلي سرده قربون چشمات بشم من خودم ميترسم سرما بخوري مليسا جان ني نيم هم خوبه بوووووووووس براي مليسا جوننممممممم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله جون ما متوجه نشديم رشت بايد بيايم يا ژاپن كدوم
سما مامان مرسانا
17 مهر 93 12:17
سلام فرخنده جونمممممم من وبلاگمو حذف كردم يدونه ديگه ساختم منو با اين وبلاگ بلينك گلممممممم
مامان فرخنده
پاسخ
لينك شدي عزيزززززززززم
سما مامان مرسانا
19 مهر 93 13:48
سلام گلم همين يه هفته پيش اومدم ژاپن اگه عيد اومدي من ميام رشت قربون چشمات گلم
مامان فرخنده
پاسخ
پس عيد همديگر را ميبينيم براي زندگي رفتي يعني مرسانا جون توي ژاپن بدنيا مياد ميشه چشم كشيده
مامان صفورا
23 مهر 93 13:36
سلام به دوست خوشگلم و دختر نازش مبارک باشه کوتاهی موهات عسل خاله خیلی بهت میاد بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
سما مامان مرسانا
26 مهر 93 20:11
سلام به فرخنده جان و دختر گلش حالت خوبه مليسا جان؟؟؟؟؟فرخنده جان بله مرسانا ميشه چشم كشيدهفرخنده جان صبح كه بيدار شدم از گوشام خون ميومد فردا ميخوام برم دكتر ببينم چي ميگه
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزيزززززززززم ما خوبيم در مورد خون اومدن گوشت يكي از دوستام كه باردار هم هست براش اتفاق افتاد بنده خدا خيلي ترسيده بود فكر كردش خدايي نكرده سكته كرده خودش خبر نداره رفتش بيمارستان با كلي بررسي وآزمايش متوجه شدند داخل گوشش جوش زده بود و اون خون بخاطر همون بود حالا تو هم برو دكتر به اميد خدا چيزي نيست ولي دكتر حتما برو مواظب خودتون باشيد ارشيا جون را هم ببوس
سما مامان مرسانا
27 مهر 93 18:26
سلام عزيزم پس كي پست كي پست جديد ميذاريدلم تنگ شده واسه جيگرم
مامان فرخنده
پاسخ
قربونت بشم امروز وقت كنم پست جديد ميذارم منتظر باش حتما امروز ميذارم
مامان لیانا
11 آبان 93 17:36
ماشالا هزار ماشالا چقدر ناز شده موهاشو کوتاه کرد البته ناز بود الان ناناز شده..فرخنده جون ملیسا شبیه شماس..مادر و دختر خوشگل
مامان فرخنده
پاسخ
آره عزیزم ملیسا کپی خودمه همه اونو می بینند میگند فرخنده کوچولوووووووووو ببوس لیانا نازموووووووووووووووووووووووو
فایضه مامانه عسل
1 دی 93 19:52
سلام خوبین ؟ مامان ملیسا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... توروخدا یادتون نره
مامان فرخنده
پاسخ
اومدم دیدم فوق العاده نقاشی قشنگی بود ورای دادم