مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

شيرين زبوني مليسا طوطي

1392/10/16 12:27
نویسنده : مامان فرخنده
1,571 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com danglers gif gif 58danglersmagiagifs.gif                totalgifs.com danglers gif gif 33danglersmagiagifs.gif               totalgifs.com danglers gif gif 145danglersmagiagifs.gif

ديروز كه اومدم دنبالت خيلي خوابت خوابخواب ميومد سريع خوابوندمت وشيرت را دادم خوردي ديدم كه خوابيدي من هم شروع كردن به آشپزي هم براي تو و هم شام براي خودمون بعد ظرفها را شستم كه تو از خواب بيدار شدي وطبق معمول گفتي بوشورم كاشه(يعني كاسه ام را بشورم) تازگيهاي همش دوست داري آب بازي كني كه گفتم بيا برو توي حموم آب بازي كن تا بعد من بيام بشورمت وتو هم توي حموم كلي آب بازي كردي بعد كه شستمت گفتم بيا بريم گفتي نه نه گفتم پس تو دوباره آب بازي كن تا من برم كارهام را بكنم حدوداً 30 دقيقه كلاً آب بازي كردي كه اومدم گفتم بيا بريم سي دي ببينيم كه تو هم رضايت دادي لباست را تنت كردم سي دي هم گذاشتم كه ديدي بعداز يك ربع دوباره گفتي كه بوشورم گفتم الان آب بازي كردي طبق هميشه گذاشتم بغل ظرفشويي ، آب را برات باز كردم كه تو آب بازي كني بهت گفتم مليسا آب روي پاركت نريزي هاااااااااااااااااااااااااااا تو هم گفتي چشم آخه بهت ياد دادم كه هرچي بهت مي گم تو بايد بگي چشم ولي فقط الكي مي گي بعد كاره خودتت را ميكني.

يه بار ريختي هيچي بهت نگفتم دفعه بعد خيلي بيشتر ريختي گذاشتمت پائين ديگه عصباني شدم عصبانیعصبانیکلافهکلافهگفتم ببين چقدر خيس كردي ببين از ساعتي كه اومدم دارم كار ميكنم  اصلاً هم بهت نخنديدم ، تو همش من را نگاه كردي بعد گفتي مامان جان جان جان جان باز هم بهت نخنديدم گفتم عوض اينكه به من كمك كني هي كار من را بيشتر مي كني مگه نرفتي حموم آب بازي ديگه اين چي بود .

بعد اومدي جلو دستم را بوس كردي گفتي مامان مامان چشم چشم چشم

من هم ديگه خنديدم  بغل و بوست كردم گفتم مامان الكي چشم نگو اين قدر آب بازي نكن كه دوباره بغل و بوسم كردي ديگه هي LOVE تركونديم   

خلاصه خيلي خوب بلدي دلبري كني.خيلي خيلي خيلي بي نهايت دوست دارم.

ديگه هرچي بهت مي گم توهم سريع تكرار مي كني كلي كلمه ياد گرفتي طوطي شدي ديگه قربونت بشم  قلبقلبقلبقلب

       
مليسا تا این لحظه ، 1 سال و 6 ماه و 2٧ روز و 10 ساعت و 35 دقیقه و 0 ثانیه سن دارد :.    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

زهره مامان مرسانا
17 دی 92 14:21
چه ناناز خانمی خدا حفظش کنه عزیزم
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي عزيزم ممنون كه به ما سر زديد من شما را با افتخار لينك كردم
ادی
17 دی 92 15:28
چه کدبانو عزیزممممممم. خودش میخواد کاسش رو بشوره عزیزمممم
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی ادی جوووووووووووونم آخه همش داره آب بازی میکنه راستی دکتر رفتی
مامان تینا و رایان
17 دی 92 19:06
افرین دخملی پسری من که حرف نمیزنه چند تا کلمه میگه فقط عزیزم رمزها مختلفه کدوم تولد رو میخواستی بگو برات بزارم..راستی تولد های تین و رایان توی وبلاگ کودک من هم هست
مامان فرخنده
پاسخ
شادي جون ناراحت نباش پسرها ديرتر به حرف مياند ولي وقتي به حرف اومدن ديگه بايد ازشون خواهش كني يه خورده حرف نزن رايان جون هم همين طوريه تولد رايان جون را مي خواستم ممنون از راهنماييت ميرم توي وبلاگ كودك من ميبينم عزيزم ميبوسمت
مامان نفس
17 دی 92 22:02
الهی خاله قربونش بره ، شیرین زبون من ملیسا جونو از طرف من ببوسش مامانی
مامان فرخنده
پاسخ
خدانكنه خاله جون خاله جووووووووووووووووني مواظب خودت و نفس ناناززززززززززززززززي باش تا اين ماه آخر هم به راحتي سپري بشه
زهره مامان مرسانا
17 دی 92 22:23
قربونت برم خانمی منم لینکتون کردم
پريا
18 دی 92 8:16
سلام عزيزم خيلي ممنون كه برام هديه خريدي همين كه يادم بودي برام كافي بود انشالا زنده باشي دوست خوبم خوشگل من . من تو را خيلي دوست دارم
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي پريا جون تولدت مبارك ساليان سال زنده باشي وبراي مليسا خواهري كني هر چيه 6سال از مليسا بزرگتر هستي مي بوسمت
مامان سینا
19 دی 92 0:51
عزیز دلم از طرف من حسابی ببوسش
مامان فرخنده
پاسخ
به قول خود ملیسا چشم چشم این بوس هم برای شما و سینا ناز
مامان لیانا
19 دی 92 20:25
دخمل شیرین زبونمامانی چرا عکس ملیسا گلی نزاشتین
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی عزیزم که به ما سر زدید الان میام پیشت
مامان مینا
20 دی 92 12:30
عزیزممامان عکس ملیسا ناززززز کووووووو
مامان فرخنده
پاسخ
الان ميام پيشت
مامان نازدونه ها
20 دی 92 13:31
خدا براتون نگهش داره
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي عزيزم لينكتون كردم
مامان آیسو وآیسا
21 دی 92 13:25
عززززززززززززیززززززززدلم قربونت برم من
مامان فرخنده
پاسخ
خدانكنه خاله نازي بوس براي آيسا و آيسو عسل
زی زی
2 بهمن 92 14:29
لینک شدی عزیزم با افتخار