مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

عشق من تولدت مبارك

1393/3/20 7:30
نویسنده : مامان فرخنده
1,743 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های شباهنگ Shabahang- Birthday: 3

 

وجود زيبايت وارد به دنيا ميشود

هديه سالروزش اين آوا ميشود

عاشقي چون من بي پروا ميشود

در شعر تولد غرق رويا ميشود

اينگونه سالي دگر ازعمر تو آغاز ميشود

تولدت مبارک

 

پرنسس زیبای من چه خوب شد که به دنیا اومدی و چه خوبتر شد که همه دنیای من شدی... عشق مامانی تولدت هزاران هزار بار مبارک.بوسمحبتبوسمحبت

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (18)

آیدا
20 خرداد 93 8:14
عروسک نازنین.. 2 سالگیت مبارک. انشااللهه صد ساله بشی و کنار پدر و مادر مهربونت سالیان سال به خوشی و شادی زندگی کنی!!!
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون آيدا گلم انشاءالله به زودي زود من هم بابت مادرشدنت بهت تبريك بگم واي چه روزي بشه
آویسا
20 خرداد 93 9:35
تولد تولد تولدت مبارک ملیسا جون.ان شاا... 1000 ساله بشی عزیزم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون آويسا گلم قربونت بشم
مامان ارمیتا
20 خرداد 93 10:31
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون از تبريك قشنگتون ميام پيشتون
مامان عرفان
20 خرداد 93 10:53
عزیز من گل من تولدت مبارک تولدت مبارک قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک.تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامان فرخنده
پاسخ
ماماني ممنون به ما سرزديد بوس براي عرفان نازم كه حالا حالاها باهات كار داره
پريا
20 خرداد 93 13:21
سلام تولدت مبارك اولين نفر هستم كه تولدت رو تبريك ميگم انشاله زنده باشي و ساليان سال عمر كني بزرگ و بزرگ بزرگتر شوي عزيزم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون پريا جون كه به فكرم بودي تابستون بهت خوش بگذره قشنگ شيطوني كن
مامان هلیا
21 خرداد 93 10:03
عشق خاله تولدت مبارک ، ایشاا... همیشه سالم و سلامت باشی عروسکم جیگرتو قربون
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله جون هلیا کوچولووووووووو رو ببوس
مامان آیسو وآیسا
21 خرداد 93 11:00
تولدت مبارررررررررررررررررررررک ملیسا جوووووووووووووووونم
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی خاله جون جوووووووووونی
مامان آیسو وآیسا
21 خرداد 93 11:19
2 سال 1 روزگیـــــــــــــــــــت مبارک ملیسا جووونم انشالله 20 سالگیتو بهت تبریک بگم خاله جون
مامان فرخنده
پاسخ
وای واقعا من همچین روزی را میبینم که ملیسا بیست ساله شده یعنی 18 سال دیگه
مامان مینا
21 خرداد 93 12:32
تولدت مبارک ملیسا جونمایشالا همیشه سلامت و لبت خندون باشه ناز نازی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مینا جونم بوس برای کارنم
ساناز
21 خرداد 93 15:50
کوچولوی ناز دوسالگیت مبارک
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ساناز مهربون وهنرمند من همیشه به وبت سر میزنم والان هم با افتخار لینکت میکنم
مامان الهه و بابا حمید
21 خرداد 93 21:13
تولد تولد تولدت مبارک خانمی تولدت مبارک الهی هر سال به شادی هات اضافه بشه وغم از خونه دلت پر بکشه و دیگه هیچ جایی نداشته باشه نازنین دخترم پیر بشی الهی
مامان فرخنده
پاسخ
الهه جووووووووووووونم ممنون از دعای خیلی خیلی قشنگت من هم بهترینها را برای سایدا نازم آرزو میکنم
paridokht
22 خرداد 93 10:01
تولدت مباااااااارک عزیزم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون پریدخت عزیززززززززززم
آدی
22 خرداد 93 14:36
تولدت مبارک فرشته ی عزیز و دوست داشتنی . همیشه شاد باشی و سر بلند زیر سایه ی مادر و پدر مادرت.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ادی نازم بوس برای گل پسری ومامان نازش
مامان یاسمین
23 خرداد 93 18:50
تولد گل زیبای زندگیتون مبارک باشه
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيززززززززززززززززم بوس براي ياسمين نازم
ایدا
25 خرداد 93 13:48
فرخنده جون کجایی؟!!! مردم از نگرانی من
مامان فرخنده
پاسخ
هستم حالم خوب نيست فراد ظهر ميام پيشت برات توضيح ميدم فقط دعا كن آيدا جونم
مامان مهنوش
28 خرداد 93 10:52
تولدت مبارک ملیسای قشنگم...ایشالا 120 ساله بشی خوشگل خاله
مامان فرخنده
پاسخ
منون خاله گلم
آیدا
28 خرداد 93 14:06
سلام خانمی!! بهتر شده اوضاع و احوالات؟!!
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيزززززززززززم الان ميام پيشت
مامان مهدیس (ملیحه)
2 آبان 93 15:47
تولد گل دخملتون مبارک خیلی نازه