مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

روزانه هاي دخترم

1393/4/1 10:07
نویسنده : مامان فرخنده
2,034 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان قربونت بشم واي كه ديشب چقدر تيم ملي را تشويق كردي با حميد داشتيم فوتبال ايران و آرژانتين را نگاه ميكرديم كه تو تا ديدي حميد تشويق ميكنه تو هم هي ميگفتي هورا وتازه داستان ما شروع شد چون ميگفتي مامان بگو يك دو سه حميد هم دست بزنه بعد تو جيغ و دست بزني بگي هورا جاهايي كه من وحميد داد ميزديم ميگفتيم واي واي تو هم مي گفتي واي واي خيلي بازي قشنگي بود و توهم كه هي تشويق ميكردي بيست دقيقه آخر هم گفتي حميد پاشو مامان پاشو ماهم ايستاده بايد دست وجيغ و هورا ميكرديم اين قشنگترين فوتبال عمرم بود كه با تو شكلات مامان ديدم وكلي من وحميد كيف كرديم وقتي نگاهت ميكرديم كه تو با چه انرژي اي داري تيم ملي را تشويق ميكني هرچند دقيقه 90 مسي زهرش را به ما ريخت وگل زد ولي فوتباليستها جوانمردانه بازي كردند وبعد از بازي هم هرچند حميد خيلي ناراحت بود ولي تو همش ميگفتي تشويق كنيم بعد هم جو گير شده بودي رفتي توپت را آوردي با هم فوتبال بازي كرديم.تشویقتشویق

خدايا بابت تموم اين لحظه هاي قشنگ ازت ممنونم كه شاهد بزرگ شدن ميوه زندگيمون هستيم.محبتمحبت

تازگيها به هر بهونه اي شده غروب يا با من يا با حميد بايد بري خريد مثلا ديروز غروب چون نبرده بوديمت خريد ساعت 8 شب گفتي شير ميخوام گفتم مليسا تو شير ميخواي تو كه شير نميخوري ولي تو رفتي در يخچال را باز كردي گفتي شير ميخوام گفتم نداريم بريم شير بخريم من و تو لباس پوشيديم رفتيم سوپر ماركت شير خريديم كه تو تا فهميدي شير هست نخوردي فقط ميخواستيم بريم خريد خوشگل مامان.زبانزبان

مراحل تكامل صدا كردن من:

ماما،ماني،فخونده،مامان جانم و حالا هم خيلي قشنگ وبدون غلط بعضي اوقات ميگي مامان فرخنده ومن هم كلي ذوق و در ابرها سير ميكنم.فرشتهفرشته

هر روز بعدازظهر هم بايد فيلم عروسيمون را نگاه كني وكلي خوشت مياد ميگي عروسي مامانه ،مامان ميرقصه دفعه اول كه داشتي نگاه ميكردي كسي را نمي شناختي تا اينكه من برات توضيح دادم بعد از يك ربع دقيق نگاه كردن گفتي علوس بشم گفتم حالا جلوتر از تو هستند نميخواد اينقدر عجله كني واي كه تو عروس بشي من كه فكر كنم سكته رو  ميزنم از ذوق ديدن تو توي لباس و تور سفيد عروسي.بوسبوس

 

                                   شکلک های محدثه

روز تولدت هم نيومدم سركار تو هم رفتي خونه مامان بزرگت ومن مشغول شدم به تزئين كردن خونه و وقتي بعدازظهر اومدي خونه را ديدي كلي خوشحال شدي و هي ميگفتي چه خوشگله باكك(بادكنك)چه خوشگله.

البته به حميد گفته بود بادكنك ازيك رنگ بخره كه حميد جان در رنگهاي متنوع خريدند و چند تا بادكنك در طي باد شدن تركيدنت و مجبور شدم اين شكلي تزئين كنم ولي تو خيلي خيلي خوشحال شدي.

اين هم كيك خراب شده كه يك لحظه از تو غافل شدم جنابعالي دست را گذاشتي روي كيك وقسمت دوسالگيت مبارك خراب شد عيبي نداره شد يه خاطره.

مليسا در حال بررسي كردن شمع تولد

اين هم كادوي مامان وبابا بزرگت

من وحميد با تو رفتيم برات عروسك بخريم كه تو چشمت اين ماهي را گرفت گفتي فقط همين را ميخوام واين شد هديه تولدت.

پسندها (9)

نظرات (14)

مامان آیسو وآیسا
1 تیر 93 10:30
عزیز دلم چه کادوی خشگلی مبارکت باشه فدای اون حرف زدنای شیرینت عروسکتولدت دوباره مبارررررررررک خشگل خاله دلمون براتون تنگ شده بود بوس برا ملیسا جوووونم راستی منم فوتبالو تنهایی با ایسا میدیم ایسا اینقدر تعجب کرده بود از جیغ ویغهای من بعدم پشت سرم اونم جیغ دو نفری خونه رو گذاشته بودیم رو سرمون
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله جون ماهم دلمون خيلي خيلي براتون تنگ شده هر روز ميام بهت سر ميزنم ولي تنبل خانم آپ نكرده قربون آيسا جونم بشم مليسا هم اول با تعجب به ما نگاه ميكردم بعد اومد توي جمع ما وكلي تشويق كرد خداييش خيلي حيف شد گل خورديم زودتر آپ كن دلم براي آيسو و آيسا جون خيلي خيليتنگ شده
مامان آیسو وآیسا
1 تیر 93 10:34
فدای عروس شدنت عروسک ناززززززز:-):-):-):-) کادوهاتم مبارکت باشن عسل خاله تولدت دوباره مبارک عجب کیکو ناخنک زدی نازززززز دخملی انشالله علوس شدنت ملیسا جونم
ایدا
1 تیر 93 14:15
عزیز دلم. تولدت بازم مبارک.. شیرین زبون چه عروسی بشی عروسک خانم خوشگل... خدا رو شکر که همه چی خوبه و امیدوارم همیشه همینطور شاد و سلامت و خوشبخت کنار هم باشید و جشن بگیرید
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيزززززززززم اميدورام تو هم به زودي زود اين لحظه هارا تجربه كنيد وخوشبختيتون هزار برابر بشه اميدت را ازدست نده ميدونم اين حرفها برات تكراريه ولي تو خانوم باش صبوري كن بميرم برات الهي بخدا همش دارم دعات ميكنم نميدونم چه حكمتيه توي كار خدا كه من وتو غافل هستيم
مامان مهنوش
1 تیر 93 23:05
عزیزممم...ملیسا هم عشق ددر و خرید..مثل خودمه..بفرستش پیش خودم عسل خانوم رو..هدیه ات هم مبارکت باشه عزیزم..ایشالا عروس شدنت و کادوی عروسیت پرنسس کوچولو
مامان فرخنده
پاسخ
عشق ددر،خريد،پارك در حالي كه من ميرم خونه ديگه دوست دارم خونه باشم ولي بخاطرش خلاصه هرروز يه جايي بايد بريم . من هم عاشق خريد كردنم يه برنامه بذاريم باهم بريم خريد ببوس ماهان هارواردي وليانا جون سه دندونه را
fafa
1 تیر 93 23:30
فدای شیرین زبونیاش اگه ملیسای نازم تو برزیل میبود شک نکن با تشویقاش ایران میبرد
مامان فرخنده
پاسخ
خودم هم به اين نتيجه رسيدم بخاطر همين ميخوام ببرم تيم واليبال را تشويق كنه البته وقتي كه ميشينيم نگاه ميكنيم براي اون مثل فوتبال جذابيت نداره از پهلووووووونمون چه خبر
آویسا
2 تیر 93 11:43
ماشاا... به این دخمل زیبا و شیرین زبون.بازم تولدت مبارک ملیسا جون ان شاا... عروسیتچه کادوهای قشنگی مخصوصا اون ماهی که انتخاب خودت بوده جوجو
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيززززززززززززم مليسا از اون كوچيكي خيلي زود استقلال پيدا كرد همش خودش انتخاب ميكنه چه ميشه كرد از دست اين وروجكها
آدی
5 تیر 93 20:43
ای جانم خانم فوتبالیییییییییییییی. عروس هم بشی میشی یه عروس جیگر و نازززز. بازم تولدت مبارک فرشته کوچولو
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ماماني كه ديگه چيزي تا زميني شدن پسر ناز نمونده
شادی
6 تیر 93 17:07
تولد ملیسای گلم مبارک. چه کادوی خوشگلی. دستت شما درد نکنه. بچه های این دور و زمونه از دوسالگی هدیه خودشون رو انتخاب میکنن دیگه. همیشه به جشن و شادی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون گلم بوس براي آوينا جون وناز
مامان الهه و بابا حمید
7 تیر 93 15:00
سلام عزیزم تولدت مبارک گل دختر هدیه ی زیبایی گرفتی مبارک باشه عزیز دلم
مامان مینا
7 تیر 93 23:33
عزیزم عروسک ناز تولدت دوباره تبریک میگمچه کادو خوشگلی مبارکت باشهوای ملیساجونم تو لباس عروسی تصور میکنم واقعا فوق العاده و محشر میشه خوشگل خانم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله مينا جون نميدونم چرا پست آخرت عكسهات برام باز نميشه تا كارن جون را ببينم ببوسش اين گل پسر را
مامان صفورا
9 تیر 93 17:05
شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن (ماه مبارک رمضان، ماه دوری از گناهان، ماه بندگی مبارکتان باد.)
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيززززززززم بر شما هم مبارك باشه
مامان لیانا
13 تیر 93 2:11
عزیز دلم باز هم تبریک میگم تولدتو انشالا تنت سالم و لبت خندون باشه..به به چه هدیه های قشنگی مبارکت باشه.. به به پس حسابی خانواده فوتبالی هستید..فرخنده جون تو اکثر کتابهای روانشناسی تاکید شده حداقل روزی نیم ساعت بچه ها حتی نوزاد هم باید بیرون و بین اجتماع باشه..البته این فسقلیای ما به نیم ساعت رضایت نمیدن
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی مر جان جونم از راهنمای خوبت ملیسا که هر روز بیرون هست از نیم ساعت هم بقول خودت بیشتر میمونه ببوس لیانا شیطون بلا و دوست داشتنی را
مامان سینا
13 تیر 93 2:14
ماه مبارک آمد، اي دوستان بشارت کز سوي دوست ما را هر دم رسد اشارت آمد نويد رحمت، اي دل ز خواب برخيز باشد که باقي عمر، جبران شود خسارت
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ماماني طاعات شما هم مورد قبول حق باشه
مادر دیبا
15 تیر 93 11:22
وااااااااااااااااای عزیزم تولدت مبااااااااااااارک ایشالا صد ساله بشی عروسک ناز خاله هدیه هات هم مبارک باشه عزیزم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله ديبا ازتبريك قشنگت