مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

قشنگ ترين روز

1393/4/14 8:20
نویسنده : مامان فرخنده
695 بازدید
اشتراک گذاری

دوستاي گلم سلام

امروز وبلاگ من يكساله شد يكسال هست دارم براي تموم زندگيم مي نويسم هرچند كه تازگيها خيلي خيلي تنبل شدم.محبتمحبتمحبت

يادتون هست پست آخر سال 92 نوشتم كه يكي از روزهاي قشنگ زندگيم اينه كه بنويسم دوست خوب مجازيم آيدا گلم مامان شد حالا امروز همون روز هست آيدا ناز مادر شده خيلي خيلي بي خبر فقط بايد خدارو شكر كرد بابت همچين نعمتي كه به آيدا نازم داده حالا باز هم براش دعا كنيد اين ني ني بهشتي قلبش تشكيل بشه و سفت سفت به دل مامان مهربونش بچسپه.

                    آيدا جونم مادرانه ات مبارك

       شکلکهای جالب آروین   شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (3)

نظرات (7)

آیدا
14 تیر 93 8:41
عززززییییزز مهربونم نمی دونم چی بگم!!! از این همه محبت و لطف...میدونییی؟!! من خیلی خوش شانسم که دوستای گل و مهربونی مثل شما دارم... فرخنده جون ممنونم ازت.. برای همیشه بودنت... برای اون قلب صاف و مهربونت... دعام کن
مامان فرخنده
پاسخ
امروز باوركن بهترين روز زندگيم هستش خيلي خيلي خوشحالم اين بهترين كادوي يكسالگي وبم بود كه هرچقدر خدارا شكر كنم بازم كمه
مامان هلیا
14 تیر 93 13:09
مبارکه عزیزم وااااااااااااااااااااااییییییییییییی خدا یا شکرت که توی این ماه مبارک دوتا از دوستای گلمون مامان شدن آیدا جونم مامان شدن مبارک ، ایشاا... روزی برسه که صدای قلب کوچولوش رو بشنوی و دلت آروم شه دعا میکنم یه دختر ناز باشه
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزیززززززززززم خیلی خوشحالم خیلی خیلی
مامان مهنوش
14 تیر 93 22:45
مبارک باشه عزیزم مادر شدن دوستت و تولد یک سالگی وبلاگ ملیسای نازم
مامان فرخنده
پاسخ
قربونت بشم مهنوش جون
شادی
14 تیر 93 23:10
ای جانممممممم. مبارک باشه آیدا جون. ایشالا دوران بارداری به سلامتی طی بشه و نی نی هم به سلامتی به دنیا بیاد.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون شادي گل وهنرمند خدا تينا ورايان جون را حفظ كنه
ایدا
15 تیر 93 8:34
سلام خانم زیبا صبح زیبای شما هم به خیر و شادی
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي آيدا مامان از حالا برو سراغ اسم انتخاب كردن كه بسي پروژه سختيه
آویسا
16 تیر 93 17:22
مبارکه مبارکه
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيززززززززززم
مامان صفورا
4 مرداد 93 13:55
آمین از طرف من به آیدا جان سلام برسونید فرخنده جان
مامان فرخنده
پاسخ
حتما عزيززززززززززززم