مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

مليسا دوشت دالم

1393/4/17 9:02
نویسنده : مامان فرخنده
2,191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من بلبل خونه ببخشيد دير به دير برات آپ ميكنم يه ويروس جديد گرفتم بنام تنبلي كه اصلا حس وحال نوشتن ندارم ولي قربون توبشم هر روز شيرين تر و خوردني تر داري ميشي من وحميد همش در حال خوردن تو هستيم ازپس كه شيرين زبوني.

حالا ميخوام برات از كارهات بنويسم تو علاقه خاصي به اين كلمه پيدا كردي (كم كن)جالبه حتي اگه بخواي بگي زياد كن (بازهم مي گي كم كن)حالا من وحميد بايد اينقدر هوش و ذكاوت داشته باشيم كه منظورت چيه آهنگ وسي ديهايي كه دوست داري وقتي كه مي گي كم كن ما بايد برات زياد كنيم ولي اگه صداي تلويزيون زياد باشه وقتي كه ميگي كم كن ما بايد صداي تلويزيون را كم كنيم حالا بعضي وقتها هم متوجه نميشيم با اينكه هي بهت ياد ميدم نمي دونم چرا تو فقط مي گي كم كن.سوالسوالسوال

بعضي شبها پيش حميد ميخوابي چون دوست داري تا دير وقت تلويزيون نگاه كني بعد كه خوابت ميبره اگه حميد تورو نياره پيش من نصف شب كه بيدار شي ميبينم كه با بالش وپتوت صدام ميكني مامان پاشو من هم ميذارمت روي تخت وقصه بايد بگم تا بخوابي.

چند شب پيش هم پيش حميد خوابيده بودي كه بيدار شدي عطسه كردي گفتم ديدي مليسا سرما خوردي پيش من بخوابي من حواسم هست هي بيدار ميشم پتو روت ميندازم بعد از ظهرش من عطسه كردم كه سريع گفتي ماماني شرما خوردي(هنوز س را ش تلفظ ميكني)من وحميد كلي بوست كرديم.متفکربوس

بازيت هم كه شده با وسايل آرايش من البته فقط خداروشكر نگاه ميكني وخرابكاري اصلا نميكني بعد كرمهاي خودتو خوب ميشناسي وسايل من را كه بر ميداري ميگي اين كرم فرخنده است،اين مداد فرخنده است نقاشي بكشه وقتي اسمم را صدا ميكني من فوق العاده خوشحال ميشم وتو كاملا متوجه شدي چون تازگيها توي اوج دعوا كردنت يهو بر ميگردي ميگي فرخنده جانم بعد من عكس العمل نشون نميدم ولي توي دلم كلي قربون صدقه ات ميرم دوباره ميخندي ميگي فرخنده جانم دوشت دالم توي اون اوج دعوا ببين من چه حالي ميشم .بغلبغلبغل

كلمه دوست دارم هم كه ديگه شده نقل زبونت همش به من وحميد ميگي دوشت دالم يك روز درميان هم موبايلم را برميداري مي گي پاييزه (خاله فائزه)بگير من حرف بزنم بعد خيلي قشنگ شروع ميكني به گزارش دادن كارهاي اون روزت بعد هم ميگي پاييزه دوشت دالم فائزه هم كلي قربون صدقه ات ميره ولي ميگه حيف كه مليسا از ما دور هستي بجاش خاله فرانك كلي از دستت شاكي هستش چون با اون اصلا حرف نميزني با فرشته و فائزه خيلي خيلي قشنگ حرف ميزني تا فرشته زنگ ميزنه ميگم مليسا خاله است بعد خودتت گوشي را جواب ميدي ميگي شلام خاله نديدم(يعني خاله من تورو نديدم)بيا بريم پارك بيا خونمون ودر آخر سر هم خاله دوشت دالم حميد هم بهت ميگه تو فوق العاده بچه با سياستي هستي.محبتمحبتمحبت

كوچيكتر كه بودي چون بيرون ميرفتيم تو اصلا راه نمي اومدي الان هردفعه بخوايم بريم بيرون قبلش بهت ميگم بچه بايد كفش بپوشه راه بياد وتوهم خداروشكر قبول ميكني وديگه راه مياي حالا حميد بر فرض بخواد بره جايي كه ما نريم تو سريع ميگي بچه كفش مي پوشه لاه مياد(راه)چون تو اينطوري شيرين زبوني ميكني اون هم با خودش ميبردت بيرون.قه قههقه قهه

خلاصه روزگار شيريني با هات داريم ولي حيف كه زمان داره خيلي خيلي زود ميگذره وتو داري بزرگ بزرگتر ميشي كاش ميشد توي همين دوران پاك كودكي بود ولي كاريش نميشه كرد خودت ميدوني چقدر دوست دارم وميميرم برات و اينو بدون نفس من و حميد به نفس تو بنده ومثل يه كوه پشتت هستيم و دوست نداريم هيچ وقت هيچ وقت ناراحت باشي يا غصه بخوري تو هميشه مثل الان بايد لبت خندون باشه وقهقهه بزني و ما هم كلي با ديدنت انرژي بگيريم.بوسمحبتبای بای

مليسا در حال غذا درست كردن

عشق روسري سر كردن داري تا ميخوايم بريم بيرون ميگي مامان روشري بذار خدانكنه توي خيابون روسريم يه خورده بره وسط سرم سريع برام درست ميكني خجالتخجالتخجالت

سن شمار مليسا:

مليسا تا اين لحظه 2 سال 28 روز سن دارد.محبتمحبتمحبت

پسندها (8)

نظرات (14)

خاله فایزه
17 تیر 93 10:20
سلام نفس من قربون بشم عشق منی یه روز در میون برام زنگ میزنی دل منو آب میکنی ملیسا چرا شهرتون دوره از ما منم که سر کار میرم نمیتونم زود به زود بیام پیشت.کی بشه دیگه خودت شماره تلفنمو بگیری زنگ بزنی.وقتی صداتو میشنوم پشت تلفن اینقدر ذوق میکنم که نگو نپرس.اینو بدون که همه دوست داریم عاشقتیم بوس بوس
مامان فرخنده
پاسخ
خاله فايزه جوني ما هم يه عالمهدوستون داريم
مامان هلیا
17 تیر 93 18:07
الهی قربون شیرین زبونیات ملیسا جونمهلیای من کی بزرگ میشه واسه م آشپزی کنه ملیسا جونی دوشت دالم یه دنیا
مامان فرخنده
پاسخ
قربون هليا جونم بشم چشم بهم ميذاري ميبيني بزرگ شده هم برات آشپزي ميكنه هم بلبل زبوني خاصيت دختر اينه
مامان زهره
17 تیر 93 21:46
شادی
18 تیر 93 10:40
ای جان دلم. خدا این دخمل های شیرین تر از عسل رو برامون نگه داره.
مامان فرخنده
پاسخ
واقعا راست گفتی شادی جون خدا محافظ این شیرین زبونها باشه
آویسا
20 تیر 93 17:52
جان ماشاا... به این گل دختر دوست داشتنی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله جون چند وقته وبلاگت برام باز نميشه هركاري ميكنم نميتونم آويسا جون را ببينم وگرنه بي معرفت نيستم هروز ميام بهت سر ميزنم ولي باز نميشه كه نميشه
مامان مهنوش
21 تیر 93 21:49
عزیز دلمممم ملیسای قشنگم..ماشالا هر روز خواستنی تر میشه گل دختر...ببوسش این اشپز کوچولوی خوشگل رو فرخنده جون
مامان فرخنده
پاسخ
مهنوش جونم هميشه هميشه شما به مليسا لطف داري عزيززززززززززززززم
آویسا
22 تیر 93 3:58
ممنونم عزیزم که به یاد ما هستی
مامان فرخنده
پاسخ
خواهش ميكنم وظيفه است
مامان مینا
23 تیر 93 13:24
عزیزم ملیسا جون شیرین زبونماشالا روز به روز داره خوشگل تر و خانم میشه سر آشپز کوچولوووو برا ملیسایه ناز
مامان فرخنده
پاسخ
روزبه روز بلبل تر داره ميشه بذار كارن جون به حرف زدن بيافته ميبيني چه لذتي داري
مامان لیانا
25 تیر 93 2:25
قربون دختر شیرین زبونم برم ..ماشالا هزار ماشالا قد کشیده..فداش بشم آشپز کوولو ببین چه جور آشپزی میکنه...فرخنده جون امیدوارم همیشه ایام به کامتون باشه
مامان فرخنده
پاسخ
می بینی خاله جون هرچی غذا میخوره میره توی قدش دکترش گفته از اون دخترهای قد بلند میشه قدبلندی خوبه نه دیگه خیلی خلاصه هرچی میدم بهش توی وزنش تاثیر نداره ولی توی قدش تا دلت بخواد فقط 9 سانت دیگه مونده بشه یک متر ماشاالله این بوس هم برای لیانا جون
مامان یاسمین
29 تیر 93 13:30
مثه همیشه خوشگلو نازو دوست داشتنی خدا حفظش کنه
آدی
29 تیر 93 14:40
ملیسا دوشت دالم. عاشق شیرین زبونی های بچه هام. خدا حفظش کنه عزیزم.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله جون ما بي صبرانه منتظريم روي ماه پسملي را ببينيم
مریم مامان دیبا
1 مرداد 93 17:27
فدای ملیسای ناز و شیرین زیونم بشم من غذای ملیسا خوردن داره مامانی فرخنده عزیزم اشکال نداره دیر به دیر میای مهم اینه که دست پر می یای
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ماماني حداقل شما من را درك ميكنيد چون شما هم دير به دير آپ ميكني و كلي چيزهاي خوشگل خوشگل مينويسي بوس براي عروسك ناز و خوشگلم
مامان صفورا
4 مرداد 93 13:56
قربون حرفای قشنگت ملسای ناز خاله جون واسه منم غذا درست میکنی
مامان فرخنده
پاسخ
شما تشريف بياريد منزل ما من ومليسا براتون غذاهاي خوشمزه درست ميكنيم
مامان ساينا
10 مرداد 93 13:27
سلام به مليساي گلم عيدتون مبارك فرخنده جان انشالله خدا برات مليساي عزيزمو حفظ كنه راستي ما وبلاگ نداريم خوش باشيد
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ساینا جون عید شما هم مبارک به شما هم خوش بگذره عزیززززززززززم