مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

مليسا خوشمزه من

1394/1/31 9:08
نویسنده : مامان فرخنده
2,059 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل من خداروشكر ديگه اين ويروس لعنتي دست از سر من وتو برداشت وتو شدي همون مليسا خوشمزه من البته بماند كه كلي ضعيف شدي ولي همين كه حالت خوبه خداروشكر وميخوام حالا با خيال راحت وآسوده از اون شيرين زبونيات بنويسم.

ياد گرفتي صلوات ميدي ميگي اللهم صل علي محمد وآل محمد وعجل بلندا(منظور عجل فرجهم )ميگم مليسا همون صلوات كافيه مامان ادامه اش ميشه وعجل فرجهم ولي تو حرف حرف خودته.خندونکخندونکخندونک

يه جمعه من وتو خونه تنها بوديم وتو داشتي قربون صدقه عروسكت كچل ميرفتي !

مليسا:كچل جان عشقتمه(منظور عاشقتم)كچل جان قربون دلت بشم،كچل جان من خيلي دوست دارم.

مامان فرخنده:خوب مليسا كجل را بيشتر دوست داري يا مامان فرخندهمتفکرمتفکرمتفکر

مليسا:مامان فرخنده ،من هم خوشحال در ابرها سير كردم كه دختركم من را بيشتر از اون كجل دوست داره پس بذار سوال دوم را بپرسم ولي كاش كه نمي پرسيدم چون در كمال ناباوري ضايع شدم.خطاخطاخطا

مليسا جونم مامان فرخنده رو بيشتر دوست داري يا بابا حميد را؟

مليسا:مل مل را بيشتر دوست دارم(مل مل منظورش خودش بوده)من هم يهو از آسمون سقوط كردم به زمين فكر ميكردم حالا ميگي مامان فرخنده وچه خيال كذبي كه بچه هاي دوره نود با ما خيلي فرق ميكنند گفتم مليسا هركي اين سوال را ازت پرسيد تو بايد بگي دوتاشون را دوست دارم ولي تو خيلي قاطع گفتي نه من فقط مل مل را دوست دارم.شاکیشاکیشاکی

در سال 94 ديگه خدا بخواد رابطه امون خيلي دوستانه شده چون قبلا بهم ميگفتي مامان خخونده الان بيشتر مواقع مامانش را حذف ميكني وخيلي درست و واضح و بدون غلط ميگي فرخنده جان.محبتمحبتمحبت

بعدازظهرها كه از سركار ميام خونه بغلم ميكني ميگي مامان ميري سركار من خيلي دلم تنگ ميشه ميگم من هم دلم خيلي برات تنگ ميشه ولي ميرم برات پول بخرم وتوهم ميگي باشه پس برام بادكنك بخر ،سي دي بخر و....................

بعدازظهرها بيشتر ميشيني سي ديهات را نگاه ميكني قربونت هم كه بشم در حدود 40 تا سي دي داري ديروز بعدازظهر گفتي مامان سي دي عموپورنگ بذار ده دقيقه نگاه كردي مامان اينو نميخوام پنگول را بذار دوباره بعد از يك ده دقيقه مامان چرا در باغ پرندگان بذار باور كن در عرض نيم ساعت كلي من برات سي دي گذاشتم ديگه عصبي شدم گفتم مليسا يه سي دي را در آخر نگاه كن ديگه، آدم اينقدر سي دي عوض نميكنه كه يه ذره من را نگاه كردي گفتي حميد را بگير ميخوام باهاش حرف بزنم من هم پيش خودم گفتم حتما مثل هميشه ليست خريد ميخواي  بدي به حميد.زبانزبانزبان

مليسا: الو حميد سلام مامان فرخنده من را دعوا كرد آخه بچه اينقدر خودش را براي باباش لوس ميكنه حميد هم گفت حتما يه كاري كردي كه مامان فرخنده دعوات كرده بعد ديگه ليست خريد دادي حميد دوچرخه آبي بخر،حميد دنت بخر،حميد بادكنك آبي بخر فكر ميكنم به آبي علاقه خاصي داري همه رنگها را آبي ميببيني.چشمکچشمکچشمک

واين طوري روزهاي قشنگمون با همديگه سپري ميشه فعلا اينها يادم بود كه برات ثبت كردم.

 خيلي دوست دارم و خوشحالم از اينكه خدا تورو به ما داده وتا زماني كه زنده ام شكر گذار اين نعمت شيرينش خواهم بود.بوسبوسبوسبوسبوسبوسبغلبغلبغلبغلبغل

مليسا در اولين بهار

دومين بهار

سومين بهار كه اميدوارم سيصد بهار را ببيني عشق منبوسبوسبوس

پسندها (13)

نظرات (16)

آویسا
31 فروردین 94 10:35
ای جونم دخترک خوردنی شیرین زبون.خب مل مل رو از همه بیشتر دوست داره اذیتش نکن فرخنده جون.عاشق عکس اولی شدم تپل خوردنی
مامان فرخنده
پاسخ
ميبني خاله جون چه تپل بود الان ديگه مليسا فوق العاده بد غذا شده وهرچي بدم بخوره ميره توي قدش وهمين كه سالمه خداروشكر چي بگم آخه بچه اينقدر از خود متشكر ميشه بوس براي خاله مهربون و آويسا نازم
مامان ریحانه
31 فروردین 94 10:36
سلام فرخنده جونم چقدر خوشحالم که حالتون خوبه و امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشید خواهر مل مل نازمون چطوره میبینم که از مامان خخونده به فرخنده جان تغییر نام دادی و بسی بیشتر از بسی صمیمیت حکمفرما شده میان مادر و دختر و اما خدا باز هم بچه ای مثل ملیسا را در آغوش گرمت بذاره که ما هم از شیرین زبونیاش ریسه بریم از خنده میگم خواهر حالا که رو ابرا خوش بودی بیکار بودی سوال دومو بپرسی عااااااااااایا شما تجربه ی آن را نداری که بچه ها در مواجهه با سوال دوم مادر را بسی بیشتر از بسی ضایع میکنن پس عزیزم همیشه هر سوالی پرسیدی که به مذاقت خوش اومد دیگه سوال بعدی رو نپرس میگما خوب این دخترا خودشونو شیرین میکنن واسه باباهاشون خدا شانس بده و اینکه فدای صلوات گفتنش بشم من عزززززززززززیزم نکنه بچه داره استقلالی میشه شما خبر ندارید فرخنده چون خودت و ملیسای نازو میبوسم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام ريحانه جوووووووووووووووووني آخ قربون دهنت ميبيني چه قشنگ حكمراني ميكنه ممنون عزيززززززززم همين يكي را گذاشته كافيه خواهر باور كن اون قسمت ضايع كردن را داشتم مينوشتم نازنين زهرا همش جلوي چشمم بود كه اون هم مثل مليسا عادت داره يهو از آسمون پرتت ميكنه زمين هم تورا هم اون خاطره بود كه خاله اش داشت بهش شعر ياد ميداد بگو علفو دادش به بزي وان ميگفت علفو دادم به .........خودتت بهتر ميدوني ديگه راست ميگي شايد داره استقلالي ميشه كه اگه اين اتفاق بيفته چه دعوايي بين مليسا و حميد بشه چون حميد پرسپوليسي هست من هم هر تيمي كه علي دائي هدايتش كنه هستم بوس براي ريحانه ونازنين زهراي شيرين و دوست داشتني
سما مامان مرسانا
31 فروردین 94 13:41
سلام مليسا جون خوبى؟تو خوبى فرخنده جون؟اوووووه چقد سى دى 40تا؟؟؟؟؟ خخخخخخخخ مل مل فرخنده جونم كلمه ى مل مل رو نفهميدم منظور مليسا چيه؟ واااى چه لپايى توپولو مواظب خودت باش شما هم مواظب خودت باش فرخنده جونم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام سما جونم ما همه خوبيم خداروشكر از همون موقع كه مليسا هنوز ده ماه بود وقتي اسمش را ازش ميپرسيديم ميگفتيم اسمت چيه چون نميتونست بگه مليسا ميگفت در جواب مل مل چون كوچولو بود الان هم يه وقتهايي ميخواد خودش را لوس كنه ميگه من مل مل هستم مرسي عزيززززززززم تو هم مواظب خودت وارشيا و مرسانا وحبه انگور باش
مامان ریحانه
31 فروردین 94 14:26
راستی عکسهای ملیسا جون خیلی قشنگن ماشالله چه تپل بوده عزیز دوست داشتنی خودم
مامان فرخنده
پاسخ
نگو ديگه خودم هم عكسهاي قبلش را ميبينم كلي افسوس ميخورم چرا اينقدر لاغر شده ولي بجاش بچه ام بزرگ شده و قد كشيده همين كلي جاي شكر داره
ĸoѕαr
31 فروردین 94 16:09
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان لیانا
1 اردیبهشت 94 2:46
سلام فرخنده جان (به قول ملیسا) خدارو شکر که ملیسا جونم خوب خوب شد انشالا هیچ وقت مریض نشه عزیز دلم.. الهی چه شیرین زبونه این ملیسا خانوم ماشالا چقدر هم لیست خریدش بلند بالاس نمیدونم این بچه ها چقدر به عروسکای کچل علاقه دارن لیانا هم عاشق عروسکای کچلشه البته همه رو هم بدون لباس کرده نمیزاره لباس عروسکارو تنشون کنم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به مرجان گل و دوست داشتني واقعا اين همه عروسك آخه چرا اين وروجكها به عروسك بي مو دل خوش كردند قربون ليانا جون بشم ديده هوا گرمه گفته بذار لباساشونو در بيارم
شادی
1 اردیبهشت 94 12:55
سلام عزیزم. خدا رو شکرررررررر که خوب شدین. ایشالا همیشه سلامت باشین هزار ماشالا به شیرین زبونیش. زیر آبتو پیش باباش زذه کلی خندیدم. بوسبرای هر دوتون.
مامان فرخنده
پاسخ
سلام شادي جونم يعني ديدي چطور منو ضايع كردم خوشم اومد حميد هم خوب بهش جواب داد بوس براي شادي جونم كه خيلي باهات وآوينا ناز احساس راحتي ميكنم فكر ميكنم يه خاله مهربون و دخترخاله ناز براي مليسا پيدا كردم
مامان ندا
1 اردیبهشت 94 17:37
خداروشکر که حال هردوتانون خوبه..عزززیزم.. قربون صلوات فرستادنت ملیسای نانازی.. چه کییییفی میده دختر کوچولوت اسمتو قشنگ صدا بزنه فرخنده جون...خوش به حالت.. ببوس ملیسای ملوسمو
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ندا جونم آره خيلي احساس خوبيه وقتي اسمم را صدا ميكنه فكر ميكنم خيلي بهم نزديك هستيم البته مليسا كه از روي سياستش اين مدلي صدام ميكنه ولي من خيلي خوشم مياد بوس براي صاينا جون ومامان ندا گل
آبــــــــــجی ومــــــامــــــان پــــــــارسا
3 اردیبهشت 94 16:42
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
♥ღ مه آ سا♥ღ
4 اردیبهشت 94 2:40
______♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥ __________________♥♥♥♥♥♥ ___________________♥♥♥♥ ___________________♥♥ __________________♥♥ _________________♥ _______________♥ ____________♥♥ __________♥♥♥ _________♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥ ________♥♥♥♥♥♥♥♥ __________♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥ _________♥♥♥♥ سلام عزیزم برات آرزو دارم که همیشه موفق باشی عزیز من عــــــاشق دوست پیدا کردنم خوشحال میشم با هم دوست شیم لطفا بیا وبم و برام حتما نظر بده عزیزم
مامان زهره
7 اردیبهشت 94 16:13
شیرینک فرخنده جان مرسانا هم همه رنگها رو ابی میبینه
مامان فرخنده
پاسخ
آره خاله زهره جون خودم را ميكشم موقع نقاشي دونه دونه رنگها را بهش ميگم ولي اون مداد قرمز را نشون ميده ميگه اون آبي را بردار بوس براي مرسانا گلم
مامان نيوشا
11 اردیبهشت 94 21:27
سلام فرخنده جون خدا ملیسا جونو براتون حفظ کنه ممنون میشم به منم سربزنی با افتخار لینک شدی گلم نظر یادت نره
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون گلم كه به ما سر زدي با افتخار لينك شدي نيوشا جونم
مادر بزرگ
12 اردیبهشت 94 21:13
سلام کوچلوتون خیلی ناز و شیرینه خدا حفظش کنه خوش حال میشم به من سربزنید اپم
شادی
28 اردیبهشت 94 22:31
عزیزم یک ماه گذشته چرا وبلاگ دخترمو آپ نمیکنی؟؟؟
مامان فرخنده
پاسخ
امروز آپ ميكنم
ایدا .نیکتا.عاطفه
10 خرداد 94 17:48
سفره ی هفت سینتون خیلی قشنگ هستش
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيززززززم چشاي نازت قشنگ ميبينه
مــــن
16 خرداد 94 10:13
چه ژست قشنگی...قربونش