مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

دختر1010روزه من

1393/12/24 9:01
نویسنده : مامان فرخنده
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مليسا گلم اين آخرين پست سال 1393 هستش عزيزم يكسال گذشت وبا امروز 1010 روز هست كه با هم هستيم خيلي خيلي زود گذشت وتو بزرگ شدي كلي چيز ياد گرفتي و خيلي خوشحالم كه خدا يه همچين دختر شيرين زبوني به من داده كه دارم باهاش بزرگ ميشم.

حالا ميخوام از شيرين زبونيات بنويسم:

بازي فروشندگي را خيلي خيلي دوست داري كتاب و سي ديهات را ميچيني بعد ميگي مامان اينها چنده من ميگم هزار تومن براي كي ميخواستي ميگي براي دخترم ميگم اسم دخترت چيه وتو در جواب ميگي پدر ميگم پدر كه اسم دختر نيست ميگي نه اسم دخترم ميخوام پدر باشه خدايا تا اون موقع ثبت واحوال يه قانوني را تصويب كنه كه بچه ام بتونه اسم دخترش را پدر بذاره آرزو به دل نمونه .متنظرمتنظرمتنظر

چون خيلي خيلي لاك ميزدي قبلا همه لاكها راقائم كرده بودم فقط يه دونه برات گذاشتم كه اون هم رفت پيش بقيه لاك ها يه جورايي تحريم شده بودي و يه سه هفته اي ميشد كه لاك نزده بود تا اينكه شنبه غروب گفتي ماماني ميشه لطفا برام لاك بزني و من هم تحريم را لغو كردم فقط بخاطر لحن گفتند.محبتمحبتمحبت

شبها كه بايد برات قصه بگم آخر همه قصه ها كه تموم ميشه ميگم خدايا همه مريضها را شفا بده محافظ همه بچه ها باش محافظ مليساي  من باش بعدم شب بخير ميگيم كه بخوابيم.

 تا اينكه اون هفته مچ دستم خيلي درد ميكرد وبا مچ بند دستم را بسته بودم و توهم داشتي براي عروسك هات قصه ميگفتي من هم داشتم گوش ميكردم ورسيدي به آخر قصه فقط اينجا را داشته باش كه چه شكلي قصه ات را تموم كردي.

خدايا همه مريضها را شفا بده همه مامان و باباها را شفا بده مامان خخونده هم شفا بده من ديگه مرده بودم از خنده گفتم بيا اينجا ببينم بغلت كردم گفتم من هرشب اين مدلي ميگم من ميگم مريضها را شفا بده وتو ميگفتي نه مامان باباها را شفا بده از دست توي وروجك.خندهخندهخندهقه قههقه قههقه قهه

دوستهاي خوب مجازيم اميدوارم سال جديد سال خوبي براي همه اتون باشه همون سالي باشه كه دوست داريد اتفاقهاي خوب و قشنگ توي زندگيتون رقم بخوره وهميشه سلامت و شاد و عاشق باشيد .

دنيا را براتون شاد شاد و شادي و براتون دنيا دنيا آرزو ميكنم پيشاپيش سال نو مبارك دوستون دارم هوارتا.محبتمحبتمحبتمحبتمحبتبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبای بایبای بایبای بایبای بایبوسبوسبوسبوسبوسبوس

سن شمار:مليسانفس مامان وبابا تا این لحظه ، 2 سال و 9 ماه و 4 روز سن دارد.

پسندها (7)

نظرات (14)

مامان زهره
24 اسفند 93 9:26
سلام ملیسا جونم خیلی دوست داشتنی هستی سال جدید رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خوب وخوش بهمراه سلامتی داشته باشید مبارک گلم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مامان زهره مهربون لطف كرديد اومديد پيش ما بوس براي آريا جونم
لیلی
24 اسفند 93 10:52
سلاممم ملیسا خانم وفرخنده جون دخملی چه نازشدهههه فداشم بووووووووس پیش منم بیاین
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيزززززززززززم شما لطف داريد حتما ميام پيشت
مامان ریحانه
24 اسفند 93 14:18
مامان فرخنده جونم 1010 روزگی ملیسا جونم مبارک میگم معلومه خونه تکونیات حسابی تموم شده نشستی با فراغ خاطر حساب کردی و رسیدی به این عدد از دست تو جیگر خاله چه شیرین زبون شده تازه استارت شیرین زبونیهاش خورده شده قدر این روزا رو بدون اسم دخترش و میخواد بذاره پدر اون از نازنین که پنگوئنه شوهرشه اینم از ملیسا که میخواد اسم دخترش و پدر بذاره حالا خدا کنه ثبت و احوال موافقت کنه بچه یبار افسردگی نگیره به خاطر اسم دلخواهش فدای دعا کردنش خوب فرخنده جون شاید بچه یه چیزی تو مامان باباها دیده که گفته خدایا شفاشون بده والا ما که بدمون نمیاد یکی شفای ما رو از خدا بخواد جیگر خاله رو همچین محکم بچلون و بعدشم چند تا بوس محکمش کن از طرف من
مامان فرخنده
پاسخ
ريحانه جونم كارهاي خونه تموم شده ولي چون حسابدار باشي قطعا هميشه داري با اعداد وارقام سروكله ميزني بخاطر همين عددها خوب توي ذهنم ميمونه وگرنه ازلحاظ كارشركت اينقدركاردارم كه نگو ميبيني خواهر آخه اين همه اسم پدر اون از نازنين زهرا كه شوهرش پنگوئنه اينم ازمليسا بچه ام ميدونه چه آتيشي قراره بسوزنند از حالا داره براي شفا ماها دعا ميكنه منم كه بدم نمياد بذار دعاكنه براي همه مامان وباباها ممنون ريحانه جونم كه اينقدر مهربوني خيلي خوشحال شدم يه دوست خوب مثل تو پيدا كردم خيلي خيلي بوس براي شما نازنينهاي دوست داشتني
سما مامان مرسانا
25 اسفند 93 8:46
سلام عزیزم الهی فدات شم ملیسا جوجو خب مامان فرخنده چی میشه بزار دعا کنه میبینم خونه تکونی رو تموم کردی خانومی خسته نباشی گلم بووووووووووووووووس واسه ملیسا جونم و خخونده
مامان فرخنده
پاسخ
ميبيني مامان سمايي چه شيطون بلا شده بوس براي ارشيا ومرسانا گل
مامان ندا
25 اسفند 93 12:05
1010 روزگیت مبااارک ملیسا جونم وااای قربون دعا کردنت عززززیزم،چه دختر نازو مودبی که به مامانش میگه لطفا بهم لاک بده انشاا.. سال خوبی داشته باشید بوووووووووووووس
مامان فرخنده
پاسخ
ندا جونم از سياستش بوده كه اين مدلي بهم گفته وگرنه اگه با لحن عادي ميگفت محال بود براش لاك بزنم ولي خودش ميدونست چه شكلي بايد بهم بگه بوس براي صاينا گلم سال نو شماهم مبارك باشه سال خوبي داشته باشيد عزيززززززززززم
شادی
25 اسفند 93 20:24
الهییییییییییییییییییییی دختر مهربون. واقعا دختر داشتن یک چیز دیگه است. خدا واقعا شفات بده فرخنده جونم. ایشالا سال جدید سرشار از لحظات خوب و خاطره های شیرین براتون باشه. خیلی خوشحالم که تو این سال با دوستان خوبی چون شما آشنا شدم. یک جورایی خیلی دوستت دارم فرخنده جون. هم خودت هم دخمل نازت.
مامان فرخنده
پاسخ
واقعا دختر داشتن نعمته نعمتتتتتتتتتتتتتتتتت ممنون شادي جونم باوركن من هم خيلي دوستون دارم اصولا با مامانهايي كه فكر ميكنم همسن وسال خودم هستند يه جور خاص دوستشون دارم چون باهاشون احساس راحتي ميكنم وخيلي خيلي خوشحال شدم يه خاله ودخترخاله مهربون براي مليسا پيداكردم سال نو شما هم مبارك باشه سال خوبي براتون باشه عزيززززززززززززززززدلم
مامان ریحانه
29 اسفند 93 12:44
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… سال نو مبارک
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی ریحانه جونم امیدوارم سال جدید آغاز روزهایی باشد که آرزو داری
شادی
15 فروردین 94 13:30
سلام . کجایی فرخنده جان! هنوز تو 93 هستین که! بیا دلمون تنگیده!
مامان فرخنده
پاسخ
سلام شادي جونم چي بگم خيلي دوست دارم آپ كنم ولي اين ويروس لعنتي آنفولانزا اموني از من ومليسا نذاشته روزبه روز هم ضعيف تر ميشيم ميگند دوره اش ده روزه از غروب سيزده بدر امونم را گرفت وبا اينكه سه تا پني سيلين زدم خوب نشدم و از ديشب هم بيچاره مليسا گرفته خلاصه هرچي عيد خوش گذشت الان قشنگ داره از دماغمون در مياد بذار خوب شم حتما مينويسم ممنون ازت كه به فكر ما هستي باور كن فقط صبح اومدم وب آوينا جون حتي دوتا ازپستات را خوندم ولي ندونستم بنويسم خيلي حالم بده وبدتر ازاينكه مرخصي نميدونم بگيرم درگير حسابرس هستم خلاصه برام خيلي دعا كن تا همون فرخنده قبلي بشم
شادی
17 فروردین 94 13:17
سلام عزیزم. وای خدایااااااااااا! چی شدین شما دوتا! خیلی ناراحت شدم . همش نگران بودم نکنه اتفاقی افتاده باشه!!!!! ایشالا زودتر خوب بشین عزیزم. مواظب خودت و دخملی و همسری باش
مامان فرخنده
پاسخ
فعلا كه حميد خوبه وداره از ما پرستاري ميكنه ولي فوق العاده ويروس بدي هستش
مامان و بابا
18 فروردین 94 10:31
سلام مامانی عیدتون مبارک امیدوارم با نی نی ناز هزاران عید رو باهم سپری کنین از طرف من نی نی نانازی رو ببوس
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي عزيززززززززززم سال نو شما هم مبارك
سما مامان مرسانا و ارشيا
20 فروردین 94 9:01
سلام فرخنده جون كجايى توووووووووو مليسا چيكار ميكنه؟؟؟زودى آپ كن ديگه
مامان فرخنده
پاسخ
سما جونم نپرس كه اين همه مدت مريض شدم مثل ايندفعه من را از پا ننداخت فوق العاده ويروس بدي بود بچه ام كه آب شده تا بشه مليسا سابق كلي زمان ميبره
لیلی
20 فروردین 94 10:29
سلام عزیــــــــزم من آپــــــــم به مناسبت روز مادر یه پست گذاشتم خوشحال میشم اگه سربزنی منتظرحضورت هستم...
مامان ندا
20 فروردین 94 13:07
یک زن گران بها ترین اعجاز خداست برای داشتنش باید وضوی باران گرفت و به نام عشق،شبنم وار برعطر او سجده کرد وهزار هزار گل سرخ را تسبیح لحظه هایش نمود. او اجابت میکند،عشقی ،بالاتر از خورشید. و زیباتر از مهتاب را و تنها یک زن میداند آیین دوست داشتن را . و آنقدر زیبا هدیه میکند این عشق راکه سیراب شوی . آری میدانی که او الهه ی عشق است روزت مبارک مامان فرخنده عزیز وبهشت کمترین سرزمین اوست
مامان فرخنده
پاسخ
چه متن زيبايي ندا جونم ممنون از تبريك قشنگت دوست مهربونم
مامان ریحانه
20 فروردین 94 22:49
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک فرخنده جونم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ريحانه جونم روز شما هم مبارك باشه من بايد مي اومدم بهت تبريك ميگفتم ولي باور كن حالم خيلي بد بود حتي پستت را خوندم ولي نا نداشتم برات بنويسم شرمنده