مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

روزانه هاي دختركم

1393/12/16 7:55
نویسنده : مامان فرخنده
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ببخشيد ديربه دير وبلاگت را آپ ميكنم اسفند ماه كه ميشه هم از لحاظ كارهاي شركت و هم كارهاي خونه سرم خيلي شلوغه ميشه بخاطر همين وقت نميكردم وبلاگت را آپ كنم ولي الان خونه تكوني وخريد كردنمون تموم شده و با خيال راحت دارم برات مينويسم.خجالتخجالت

ازهمون زماني كه خيلي كوچولو بودي يعني يكسالت بود به زير دستي نميدونم به چه زبونيه،زبون آدم فضايهاست تو ميگي قاب لي چيو مثلا ميخوام بهت ميوه بدم ميگي مامان بزار توي قاب لي چيو البته بماند اون موقع كه كوچيك بودي طول كشيد تا من متوجه منظورت بشم خودتت با دست اشاره كردي كه من متوجه شدم زيردستي را با اين تلفظ ميگي.خندهخنده

همچنان عاشق آب بازي هستي توي وسايل آشپزيت هي آب ميريزي حالا بماند كه نصف آب بر روي پاركت و فرش ميريزه ولي خودتت سريع ميگي مامان من خيلي دوست دارما، معذرت ميخوام مامان ببخشيد قول بده من نميدونم بابت چي بايد بهت قول بدم تو خرابكاري ميكني ولي من بايد قول بدم البته بگم اين كلمات را چنان با ناز ميگي كه من دوست دارم بچلونمت وسريع كلاه گشاد سرم ميذاري ومن بيخيال ميشم يعني روزي نيست كه توآب نريزي.فرشتهفرشته

به توصيه مامان شادي گل بردمت براي آزمايش سي بي سي البته خودم باهات نيومدم چون خودم خون ببينم حالم بد ميشه بخاطر همين به بابا بزرگت گفتم آزمايشگاه كه بودي زنگ زدم فكر ميكردم الان با صداي گريون تو مواجه ميشم ولي بابا بزرگت گفت خيلي قشنگ گذاشت ازش خون گرفتند واصلا هم گريه نكرد بهش هم جايزه دادند بعد كه اومدي خونه دستت را به من نشون دادي گفتي مامان خانمه ازم خونگرفت ببين اينجام اوف شد من هم كلي بوست كردم گفتم آفرين دختر خوب ديگه خانم شدي اصلا فكرش را نمي كردم كه بذاري وخداروشكر جواب آزمايشت هم اومد وهمه چي نرمال بود.خستهخسته

ازرقصت بگم كه فوق العاده نسبت به سنت قشنگ ميرقصي بعضي شبها هم حكم ميكني كه من وحميد هم بايد همراهيت كنيم وتو خيلي خوشحال ميشي تا يه آهنگ آروم شروع ميشه مياي دستت را روي شونه ام ميذاري شروع ميكني با من تانكو رقصيدن من موندم اين يه قلم را ازكجا ياد گرفتي.آرامآرام

تا صداي اذان هم بخش ميشه سريع شروع ميكني به نماز خوندن وصلوات ميفرستي قربونت بشم كه ميخواي دل همه را بدست بياري بعد كه نماز خوندنت تموم ميشه ميري توي خط رقصيدن ولاك زدن ولوژ زدن(روژلب).

عاشق اين حركتتم اگه كسي عطسه كنه سريع ميگي عافيت باشه ودرجواب بهت بگيم سلامت باشي تو هم ميگي زنده باشي( اينو ازسريال فاطماگل خواهر كريم ياد گرفتي پس نتيجه ميگيريم ماهواره چيزهاي مثبت هم داره).

اين روزها اين آهنگ را خيلي زمزمه ميكنم وقتي ديگه باورم ميشه تو داري روز به روز بزرگتر ميشيمحبتمحبتمحبتمحبت

براي توووووووووووووووووووووووووووووووو

برام هيچ حسي شبيه تونيست كنار تو درگير آرامشم

همين از تمام جهان كافيه همين كه كنارت نفس ميكشم

برام هيچ حسي شبيه تو نيست توپايان هر جستجوي مني

تماشاي تو عين آرامشه تو زيباترين آرزوي مني

 مليسا قشنگم تو زيباترين آرزوي من بودي كه خدا تورو به من داد؛ بابت برآورده شدن اين آرزوي قشنگ هرچقدر از خدا شكر گذاري كنم بازم كمه.

روي مبل بايد اين مدلي نشست و تلويزيون تماشا كرد مامان وبابام يه مدل ديگه ميشينند تازه بعضي اوقات اصرار ميكنم مامان خخونده اين مدلي بشينخندهخندهخنده

ديروز هم تولد مامان خخونده بود

سن شمار مليسا تا این لحظه ، 2 سال و 8 ماه و 25 روز سن دارد .

 

پسندها (8)

نظرات (14)

مامان ندا
16 اسفند 93 12:10
سلام فرخنده جون.. باورکن الان که اومدم وبلاگتون بااین نیت اومدم که برات یه کامنت بذارم که کجااااایی؟ دلمون تنگ شده براتون و...که یهو دیدم پست جدید گذاشتید و کللللی خوشحال شدم ملیسا جونو دیدم قربون این دختر ناز بااین شیرینزبونیاش بششششم فرخنده جون تولدتون مبااارک ان شاا.. سالهای خوشی رو درکنار همسر و دختر گلتون داشته باشید
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي ندا جووووووووووووووووووووووووونم كه به فكر ما هستي اسفند ماه كه ميشه سرم فوق العاده شلوغ ميشه حتي زياد نميتونم خوب به دوستهاي گل مجازيم سر بزنم ببخشيد بسيار بسيار شرمنده ممنون نداي گلم خدا صاينا جون را براي شما نگه داره وهميشه شاد و سلامت باشيد وروز به روز شاهد موفقيتهاي صاينا عسل باشيد
مامان و بابا
16 اسفند 93 14:02
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا در ضمن خاله جون تعیین جنسیت نینی شما رو چند هفتگی گفتن؟
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيززززززززم شما لطف داريد خدا محافظ ني ني هاي نازت باشه در مورد جنسيت هم الان ميام پيشت
مامان ریحانه
16 اسفند 93 21:46
فاب لی چیو مردم از خنده فرخنده جون دختر تو که رو دست دختر من بلند شده خیلی باحال بود حالا قابش و میشه یه ربطی داد لی چیو رو چی بگیم فکر کنم کره ای ها یا چینی ها لی زیاد تو اسماشونه فکر کنم زبون یکی از این مملکتاس وای آب بازی که نگو خواهر درست عین نازنین الان که نشستم دارم کامنت میذارم نازنین تو حمام داره آب بازی میکنه فرش آشپزخونه رو هم که از رو برد از بس آب ریخت روش فدای قول دادنت بشه خاله خدا رو شکر که آزمایشش سالم بوده نازنین هم از آمپول زیاد نمیترسه نه به نماز خوندنشون خواهر نه به رقصشون شب شهادت حضرت فاطمه به نازنین گفتم آهنگ گوش نکن گفته برا چی گوش نکنم گریه میکرد شب تولد امام حسن عسگری هم تی وی مولودی پخش میکرده داشتن دست میزدن دیدم نازنین دور هال میچرخه و میزنه تو سرش گفتم چرا اینجوری میکنی گفت شهادته دیگه تو هم یه وقت آرنگ گوش نکنیا قربون عافیت گفتنش چه خوش سلییقه ای فرخنده جون منم این آهنگ و خیلی دوست دارم ببوووووووووس ملیسا خوشگلم و
مامان فرخنده
پاسخ
قربون اين دخترها بشم من كه زندگي مارا هميشه پراز خنده ميكنند آرنگ كاملا درست ميگي قاب لي چيو بزبون چيني بايد باشه اي خواهر در مورد آب بازي ديگه نگو حداقل نازنين جون ميره توي حموم آب بازي ميكنه يك روز مليسا لج گرفت كه بايد به من آبكش بدي من هم بهش دادم وسط پذيرايي يه ليوان پراز آب را خالي كرد توي آبكش اون لحظه قيافه منواقعا ازدست اين آب بازيش كلافه شدم بوس براي نازنين زهراي گل وريحانه جون دوست داشتني
مامان ریحانه
17 اسفند 93 9:10
فرخنده جون آبکش بمیرم برا دل تو خوب بسه دیگه نخندم به تو یه وقت سر خودم هم میاد ببوووووس این جیگر طلا بامزه رو
مامان فرخنده
پاسخ
چي فكر كردي، همش مگه من بايد بيام توي وب نازنين گل ريسه برم از دست شيرين زبونيهاش مليسا ما هم بععععععععله
شادی
17 اسفند 93 9:24
عزیزمممممممممممممم خدا رو شکر که جواب آزمایشش خوب بوده و مشکلی نداشته. ایشالا همیشه تنش سلامت باشه. ماشالا به دختر! هم دنیا رو داره و هم آخرت. به این میگن کار هوشمندانه. تولدت مبارک مامان خخونده! شمع نذاشتی ببینیم چند سالت شده ها!
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي شادي جونم اصولا خانمها روي سن 22 سالگي ميمونند ولي چون شما خيلي برام عزيزي به كسي نگيها 34 سالگيم تموم شد بوس براي آوينا جون ومامان شادي گل
مامان
17 اسفند 93 12:28
سلام عزیزم دخملت خیلی نازه خدا حفظش بکنه لطفا منو لینک کنید
سما مامان مرسانا
17 اسفند 93 15:42
شيطون منى مليسا جونم قربون شيرين زبونى هات 35سالگيت مبارك خخونده جونايشالا 9000ساله بشى و جشن تولدت پيش همسرى و مليسا جونى باشه عزيز دلم عكس هام ارشيا رو گذاشتم نظر يادت نرت
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي سما جون 9000 سالگي نه بابا الان ميام عكسهاي گل پسري راببينم
شادی
17 اسفند 93 15:59
ای جونممممم. پس همسن هستیم. ایشالا همیشه تنت سلامت باشه و در کنار حمید خان و ملیسا گلم زندگی خوبی داشته باشی. من از زمانی که آوینا به دنیا اومده دیگه سن خودمو صفر کردم و هر سال به شمع های کیک آوینا نگاه می کنم و لذت میبرم.
مامان فرخنده
پاسخ
چه جالب پس همسن هستيم ممنون از دعاي قشنگت كاملا با نظرت موافقم من هم روزتولد مليسا خيلي خوشحال تر ميشم واون روز را خيلي دوست دارم
مامان مهنوش
17 اسفند 93 23:40
ای جونم به این پرنسس شیرین زبون که روز به روز نازتر میشه..تولدت هم مبارک فرخنده عزیزم..ایشالا صد و بیست سالگیت با کلی نوه و نتیجه
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مهنوش جووووووووووووووووووونم نوه را تازه شايد ببينم ولي نتيجه را عمراً اصلا شك نكن بوس براي سفيد برفيهاي نازو خوشگل ليانا وماهان جون
ایلیـــا جون
17 اسفند 93 23:43
عسیســــــــم ... قاب لی چیو خوب مامانی باید قول بدی دیگه آفرین به ملیسـا خانوم که دختر خوبی بود و اصلا گریه نکرد هر چیزی هم خوب داره هم بد ؛ ماهواره هم یکی از اوناست دیگه بستگی به افکار آدما داره که ملیسا جون ماشالله روشن فکره در این مورد فرخنـــــــده جون تولدتــــــــــ مبارک عزیـــــــــزم
مامان فرخنده
پاسخ
ميبيني دخترم به زير دستي چي ميگه واقعا درست گفتي در مورد ماهواره دختر من هم امروزي و روشن فكر ديگه نگو ببوس ايليا شيرين را
آویسا
18 اسفند 93 13:50
مامان خخونده تولدت مبارک.کیک رو بذار توی قاب لی چیو که روی زمین نریزی مجبورم بشی قول بدی.....چقدر با این پست خندیدم.قربون شیرین زبونیهای دخملی ببوسش اساسی
مامان فرخنده
پاسخ
ميبنيني توروخدا يعني هركاري ميكنم كه بگه زيردستي ميگه نه قاب لي چيو بوس براي آويسا جون
مامان مهدیس
19 اسفند 93 16:59
تولدت مبارک مامان فرخنده مهربون الهی 120 سال سایه ات بالای سر کوجولوت باشه عکساشم خیلی قشنگ شده بچه ها واقعا انرژی ان ببوسش گل خوشبوتو
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله مهربون از دعاي زيبات . چشاي شما خيلي قشنگه ديده بوس براي مهديس نازم
مامان لیانا
23 اسفند 93 9:37
سلام مامان خخوندهتولدتون هزار بار مبارک انشالا در کنار اقای همسر و ملیسا جون شاد و خوشبخت تا ابد باشید..ببخشید دیر اومدم تبریک بگم خیلی با لیانا گرفتارم شیر ازش گرفتم خیلی بهمون داره سخت میگذره بهاااانه گیر و بداخلاق و جیغ جیغو شده..اگه پانزده اسفند تولدتون بوده پس با تولد مینا در یک روز هست..عزیز دلم ملیسا دیگه ماشالا برای خودش خانومی شده..قربون خخونده گفتنش برم خوب مامانی دخمل به این شادی دارید دوست داره همه رقص و پایکوبی کنن..ببوس عزیز دلمو
مامان فرخنده
پاسخ
چه جالب آره من 15 اسفندي هستم پس با مينا جون توي يك روز متولد شديم تولد مينا جون هم مبارك باشه راستي من ميام وبت را ميخونم ولي هركاري ميكنم قسمت نظرات برام باز نميشه اومدم هم تولد دوسالگي ليانا جون را ديدم كه كلي زحمت كشيده بودي ولي نتونستم برات نظر بذارم بابت قبولي همسرت توي دانشگاه هم خيلي خيلي بهت تبريك ميگم بميرم براي ليانا جون الان يه خورده بهش سخت ميگذره ولي مرجان جون بايد صبور باشي اين پروژه هم ميگذره ناراحت نباش
سمیرا
23 اسفند 93 17:01
سلام فرخنده جون خوبی عزیزم ملیسا جونم خوبه تولدت مبارک باشه عزیزم ایشالا 120 ساله بشی ماشلا ملیسا جونم چقدر نازتر شده شیرین زبونیاشم که دیگه نگو خیلی دل میبره
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به خاله سميرا مهربون خاله جوني ديگه آپ نميكني معلومه كلي سرگرم هستي با ساميار جون يه عكس جديد بذار ازش دلمون تنگيده نظر لطف شماست خاله جوني بوس براي سميرا وساميار گل