مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

آخرین پست سال 95

1395/12/25 9:51
نویسنده : مامان فرخنده
681 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم :

دیگه چیزی تا عید نمونده ومنتظر هستیم جمعه صبح خاله فرشته با عمو دویده بیاد وبعدازظهر جمعه همه حرکت کنیم به سمت رشت وبریم کلی خوش بگذرونیم.

توی مهد جشن سال نو و مراسم عکس یادگاری دسته جمعی و تئاتر نمایش عروسکی براتون انجام دادند همین طور روز شنبه 14 اسفند ماه تولد آراد توی مهدتون بود وقتی کارت تولد آراد را دیدم گفتم ملیسا فردایش تولد من هست.

روز شنبه 14 اسفند که اومدم خونه مامانی دنبالت گفتی مامان چشاتو ببند برات سوپرایز دارم ورفتی توی اتاق که کادوم را بیاری مامانی گفت بهش نخندیها رفته یه دستکش پلاستیکی را برداشته کادو کرده برات هرچقدر بهش میگم فردا تولد مامانت هست فردا میریم برای مامان فرخنده کادو میخریم گوش نمیکنه خلاصه کادو را آوردی بغلت کردم گفتم مامان من اون هفته گفته بودم تولدم هست قربونت بشم که تو یادتت مونده وکادو را باز کردم گفتم دستت درد نکنه اینو از کجا خریدی گفتی دیدم مامانی دستکش را گذاشته روی چارپایه منم گفتم بردارم برات کادو کنم کلی خندیدم گفتم مامان جون ما که دیروز خونه تکونی کردیم این دستکش برای مامانی هستش ما که خودمون داریم اینو بده به مامانی ولی کاغد کادوی خوشگلت را برمیدارم خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه وبوست کردم وممنون از اینکه تولد من یادتت بود این خیلی برام با ارزش بود دختر خوشگلمبوسبوسبوس

در راستای یادگیری اعداد پایین سریال نوشته بود قسمت 125 یهو دیدی گفتی مامان شماره آتش نشانی ساختمان پلاسکو دیدم آره راست گفتی جالبه بعد از جریان ساختمان پلاسکو توی تلویزیون ویا هرجا دود وآتیش میبینی میگه مامان پلاسکو هنوز تموم نشده واین حادثه غمگین خیلی توی ذهنت نقش بستهغمگینغمگینغمگین

 

 

خداوندا ، در این آخرین روزهای سال
دل مردمان این سرزمین را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده
که هر کجا تردیدی هست ایمان
هر کجا زخمی هست مرهم
هر کجا نومیدی هست امید
و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ، آمین . . .
نوروز 1396 برهمه مبارکمحبتمحبتمحبت

 

اینم از نقاشیهای  ملیسا هنرمندتشویقتشویق

اینم از نوشتن اعداد

نوشتن اسم خودتت که البته مینویسی میسا

سن شمار ملیسا: 4 سال و 9ماه و5 روز سن دارد.

پسندها (6)

نظرات (5)

کیان
26 اسفند 95 16:27
ملیسا خانوم پیشاپیش عید شما هم مبارک. چقدر نقاشیهات قشنگ بود. داشتیم به این فکر میکردیم که بچه های الان وقتی میخوان خونه نقاشی کنند برج میکشند راستی اگه تولد مامانی هستش شما چرا داری شمعشو فوت میکنی شیطون بلا
مامان فرخنده
پاسخ
سلام دادش کیان گل سال نو شما هم مبارک از بس که دیگه همه توی آپارتمان زندگی میکنند بچه ها هیچ درکی از خونه ویلایی ندارند هرجا که کیک وشمع باشه ملیسا میگه تولد من هست وباید به اون تبریک بگیم من نمی دونم در سال چند بار متولد میشه بوس برای داداش کیان گل
مامان ويهان جون
7 فروردین 96 12:09
سلام نوروز بر شما و خانواده عزيزتان خجسته باد
مامان فرخنده
پاسخ
سلام سال نو شما هم مبارک امیدوارم امضای پروردگار پای تموم آرزوهاتون باشه
شادی
26 فروردین 96 11:25
سلام فرخنده جونییییییییی تولدت مبارک دوست قشنگم. ایشالا سالهای طولانی کنار همسرت و دختر گلت زندگی خوشی داشته باشی. دست ملیسا جون درد نکنه با این سوپرایز قشنگش. چقدر قلب بچه ها بزرگ و پاکه. آفرین به این نقاشی های زیبا
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزیزززززم باور کن این کادو خیلی برام با ارزش هست چون کسی بهش نگفته بود خودش به ذهنش رسیده بود که اون دستکش را کادو کنه وبرام یه خاطره ایی گذاشت که هیچوقت یاد نمیره بقول ملیسا منون چشاتون قشنگ میبینه
مرجان
4 اردیبهشت 96 2:36
فرخنده جون زادروزت مبارک هزار ساله بشی عزیزم ببخشید همه تبریکاتم با تاخیر شد واقعا این یک ماه فرصت سر زدن به وبلاگها نشد..خیلی خندیدم به کادوی ملیسا برای مامان فرخنده البته نفس کار ملیسا که واقعا ستودنی این همه محبت و درک ولی خنده دار بود که دیده دستکش روی میزه گفته کادو کنم بدمچه خوشگلن عروسکهای پوکویو و دوستان
مامان فرخنده
پاسخ
سلام مرجان جون ممنون ازت منم اونروز کلی خندیدم بادیدن دستکش ولی همینکه کسی بهش نگفته بود وخودش تشخیص داده بود که اون کادو کنه واقعا ارزش داشت وتا آخر عمرم محاله این خاطره شیرین از ذهنم پاک بشه ببوس روی ماه گل لیانا جوووووووووووون
عمه فروغ
9 اردیبهشت 96 11:10
فرخنده جون تولدتون با تاخیر مبارک باشه ان شالله که سالیان سال در کنار عزیزانتون به شادی و خوشی زندگی کنید و سایتون بالا سر گل دختری باشه ببخشید که این قدر دیر تبریک میگم وبلاگتون رو از طریق گوشی دنبال میکردم اما چند ماهی میشه که فرصت کامنت گذاشتن نداشتم خدا حفظ کنه این گل دختر مهربون رو که تولد مامان رو به یادش بوده و براش کادو هم تدارک دادهواقعا که دخترها منبع عشق و محبت هستن نقاشی هات هم خیلی قشنگ بودند دست گلت درد نکنه ملیسا گلی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزیزززززم دشمنت شرمنده میدونم که شما به ما لطف داری عزیززززم بسیار سپاس