مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

دخترک پنج ساله من

1396/3/20 7:46
نویسنده : مامان فرخنده
842 بازدید
اشتراک گذاری

پاره تنم

قلب دومم

پنج سال هست که نفسم به نفسهات وصل شدهمحبتمحبتمحبت

پنج سال هست که قلبم بیرون از سینه میتپهمحبتمحبتمحبت

پنج سال هست که مادری کردم وشیرین ترین و سخت ترین روزها رو درکنارت تجربه کردم تک تک شیرینیها گوارای وجودم وسختیها توشه راهم.

پنج سالگیت مبارک میوه ی دلم بوسبوسبوس

ملیسا تب دار در روز تولد

پسندها (9)

نظرات (8)

عمه فروغ
20 خرداد 96 8:13
سلام فرخنده جونم 5 ساله شدن گل دخترمون مبارک باشه ان شالله که خوشبختیش رو ببینید 5 ساله شدن مادرانه هات هم مبارک باشه دوستم ان شالله که سایت بر سر ملیسا جونی مستدام باشه و در کنار هم با خوشی روزگار بگذرونید
مامان فرخنده
پاسخ
سلام فروغ جوووونم مرسی از تبریکت عروسی شما دوست گلم وما هم شاهد خوشبختی شما باشیم فروغ نازنینم
مامان ويهان جون
20 خرداد 96 8:32
اي جانم سلام و صبح بخير فرخنده جون اومدم وبلاگ مليساجونو باز كردم و تيتر بالا : مليساجون 5 سالگيت مبارك ديدم كلي هيجانزده شدم ايشالله 50 سالگي و 150 سالگيشو جشن بگيره دختر خوشگلمون HAPPY birthday Melisa I love you
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزیززززم ممنون دوست گلم وای تولد پنجاه سالگیش را جشن بگیریم من اونموقع 82 ساله هستم امیدوارم همچین روزهایی را ببینم بازم ممنون عزیززززم
مامان ریحانه
20 خرداد 96 12:20
تولدت مبااااااااااااارک ملیسا جوووووونم فرخنده جون به شما هم تبریک میگم تولدعروسک نازتو انشالله 120 ساله بشه عزیز دلم روی ماهتونو می بوسم دوستون دارم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام مامان ریحانه جووووون خوبی کجایی دقیقا کجایی رفیقم اگه بدونی چقدر دلم برای نوشتنهات تنگ شده همیشه میگند بی خبری خوش خبریه امیدوارم همه چی خوب باشه وجای نگرانی نباشه بغیر از اینکه دوست گلمون تنبل شده مرسی که به یاد ما بودی وبرام پیام گذاشتی کلی ذوق کردم ممنون از محبتت ببوس روی ماه نازنین زهرای گلمووووو مواظب خودتون باشید
هانیل
25 خرداد 96 20:43
ملیسا خانوم قشنگ و مهربونم تولدت مبارک عزیز دلم الهی صد و بیست ساله باشی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزیزززززم
سیما
1 تیر 96 11:39
ملیسا نازنین تولد 5 سالگیت مبارک باشه عزیززززززززززززم انشاالله تولد 1000سالگیت و جشن بگیری
کیان
3 تیر 96 10:24
ملیسا جون اون دفعه تولد مهد کودکی تو تبریک گفتم یعنی تولد از الکیت ولی ایندفعه تولد راست راست تکیت مبارک
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون داداش کیان که همیشه به فکر ما هستی
مامان ويهان جون
11 تیر 96 9:04
اي جونمممم مليساي قشنگمممم ديدن عكسات كلي حالمو خوب كرد خوشگل خانوممممم هميشه برقرار باشي در پناه حق
مامان فرخنده
پاسخ
سلام خاله جونی ممنون از لطفتون شما هم همیشه در پناه حق باشید
شادی
17 تیر 96 16:26
تولدت مبارکککک ملیسای عزیزمممم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام خاله شادی جوون ممنون عروسی آوینا گلی