مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

آب نبات خوردن

1392/10/30 13:50
نویسنده : مامان فرخنده
1,799 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه بعدازظهر كه اومدم دنبالت طبق معمول خوابت مي اومد سريع لباست را تنت كردم كه بيايم خونه بخوابونمت .وقتي رسيدم دم آسانسور همسايه طبقه اولمون را ديديم اون بهت ميگه جان جان تا تورو ديد گفت برم براي جان جان آب نبات بيارم گفتم نه مرسي نمي خوره گفت براي روضه هست من هم قبول كردم داد دستت توهم گرفتي تارسيديم خونه گفتي باش يعني برام باز كن من هم برات باز كردم تا حالا آب نبات خودم دستم ميگرفتم مي ذاشتم توي دهنت يه بار خداي نكرده نپره توي گلوت ولي اين دفعه نذاشتي از دستم گرفتي گذاشتي دهانت هرچقدر گفتم مليسا در بيار توهم در نياوردي قشنگ داشتي ميك ميزدي من هممشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفنبا خوندن آيته الكرسي و يا امام رضا كه نپره توي گلوت نشستم پيشت ولي نگو تو ديگه بزرگ شدي خيلي راحت تا آخرش خوردي بعد سرت را گذاشتي روي بالش كه بخوابيقلبقلبقلب 

 

از روز اول که به دنیا اومدی این پتو را انداختم روت الان هم با اینکه کوچیک شده ولی نمی ذاری  پتوی دیگه بندازم روت حتی اگه خواب هم باشی بازم متوجه میشی سریع پرت میکنی وقتی میخوام بندازم توی ماشین لباسشویی کلی گریه میکنی وقتی هم درش میارم از ماشین لباسشویی می گی خیس خوش کن تا اون روی رادیاتور هست تو غصه میخوری خیس خوش کن خلاصه هرجا رفتیم مسافرت این پتو هم با ما اومده چون اگه نباشه تو خوابت نمی بره از شش ماهگی هم بالش بابا حمید را برداشتی اون راهم با خودمون هرجا بریم میبریم چون تو بدون این پتو وپالش عمراً بخوابی.

شکلک های محدثه

 

باباحميد هم بهت ياد داده كه اسمت چيه چون نميتوني بگي مليسا ميگي مل مل 

تبليغ پريل كه مياد تا مي بيني ازت مي پرسم اين چيه ميگي  پيريل

تبليغ چاكلز كه مياد مي گم مليسا چيه ميگي چاكلش

كلمات جديد كه ميتوني بگي البته مثل كلاس اوليها حالت بخش كردن مي گي:

كتابم بوخون-بوشور-لباسم-آب بازي-ترشيدم -بچه ها- خوشگل ها-شلام-بعله- اين ها رو از سي دي رنگين كمون 2 ياد گرفتي.

عاشق رقص كردن هستي با سي دي رنگين كمون شروع به رقصيدن ميكني من هم بايد باهات همراهي كنم توهم كلي ذوق ميكني خلاصه هر روز بعدازظهر كلاس ايروبيك داريمزبانزبانزبان

هم چنان مقاوم در برابر خوابيدن شب، زودتر از ساعت 12 شب نمي خوابي از ساعت 23:30 مي ريم براي خوابيدن ولي تو اول بايد از تو گوشيم شعر حسني نگو بلا بگو را گوش كني اون هم چند بار بعد بايد به قول خودتت قص بگم بعد خودت ميري سمت پنجره ميگي هاپو هاپو يعني هاپو بيا من را بخور بعد ميخندي چون قربونت برم از هيچ حيووني نمي ترسي بعدم من ميخوابم تو هم خودتت كلي با خودتت كلنجار مي ري بعد ميخوابي خداروشكر نزديك دو ماه هست ديگه روي پام نمي ذارم.

 

زيباترين خواب بهشتي الهي من بميرم برات خوابهاي خوب ببيني عروسك كوچولي مامانقلبقلب

 

 

سن شمار مليسا:

مليسا تا این لحظه ، 1 سال و 7 ماه و 1٠ روز و 8 ساعت و 56 دقیقه و42 ثانیه سن دارد

بعد نوشت: راستي يادم رفت هفته اي يك عدد پستونك پاره ميكني و به قول خودتت بدون مع مع خوابت نمي بره خدا گرفتن اين پروژه را براي من آسان گرداند الهي آمين.ماچماچماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان تینا و رایان
30 دی 92 15:53
چه شیرین زبونه این گل دختر نازتپسمل تنبل منو باش ببوسش این فرشته رو..بچه ها همه عاشق یه چیزی میشن تو بچگی یادمه دختر خالم به پتوش میگفت "گی گی" و اصلا نمیزاشت بشورن..اخرش تار وپودش پاره شد
مامان فرخنده
پاسخ
يعني همه چيو ازش بگيريد هيچي نمي گه ولي پتو و مع مع اش را اصلا كسي نبايد دست بزن واقعا براي شستن پتوش من مكافات دارم رايان جووووووووووونم هم به حرف مياد نترس
مامان آیسو وآیسا
30 دی 92 19:32
عالی بود عکسها.. قربونت برم مثل فرشته ها لالا کرده... کلاس آیروبیک رو خوب اومدیوای ماهم شیشه وپوشک رو باید از زندگیمون حذف کنیم راستی چاکلش هم برا ملیسای ناززززززززم
مامان فرخنده
پاسخ
من مثل شما آكتيو نيستم يه خورده تنبل تشريف دارم بعد هم مليسا اصلا نمي ذاره ازش عكس بگيرم ايروبيك را نگو وفات و غير وفات سرش نمي شه ما بايد برقصيم اسفند عروسي خاله اش داره از الان تمرين ميكنه اميدوارم پروژه شيشه و شير گرفتن براي همه آسون باشه همين طور براي شما دوست عزيز وگلم ببوس فرشته هاي ناز و خوشگلوووووووووووووووووو
مامان سینا
30 دی 92 22:28
فدات بشه خاله عزیز خاله
مامان فرخنده
پاسخ
خدانكنه خاله جووووووووووووووونم ببوس سينا گلم را
زی زی
2 بهمن 92 11:01
عزیزم دخترامون هم سن هستند باهم دوست بشیم؟
مامان فرخنده
پاسخ
حتماً عزيزم باعث افتخاره من شمارو لينك كردم
مامان لیانا
2 بهمن 92 12:13
عزیز دلم چه معصوم خوابیده..فداش بشم چه خوشگل حرف میزنه
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله مرجان جووووووووووووووون ليانا ناز و ملوس راببوس
سمیرا
2 بهمن 92 16:26
ملیسا جونم چه ناز خوابیده همه ی نی نی ها توی خواب دوست داشتنی تر میشن مثل فرشته ها میشن هر چند توی بیداری هم شیرین زبونی هاشون دلنشینه . مواظب فرشته ی نازت باش مامانی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون سمیرا جون ،واقعاً تموم بچه ها معصوم هستند مواظب خودتت ونی نی ناز باش قدر این دوران را هم بدون
زهره مامان مرسانا
3 بهمن 92 17:34
الهی ملوسک من چه ناز خوابیده مرسانا هم پستونک میخوره البته واسه خواب منم غصه میخوره چه طوری ترکش بدم
مامان فرخنده
پاسخ
بزرگتر که می شند بیشتر وابسته پستونک هستند ملیسا هم که کوچیکتر بود فقط موقع خواب میخورد ولی الان همش لج پستونکش را میگیره مرسانا ناز راببوس
مامان نفس
3 بهمن 92 18:13
چه ناز خوابیدی ملیساجوووووووووونمخوابای رنگی ببینی خاله جون خیلی خوشحالم کلمات جدید یاد گرفتی عزیز دل خاله
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی خاله جون پس نی نی کی بدنیا میاد تا روی ماهشو ببینیم
مامان دیبا
4 بهمن 92 15:34
ماشالا قربون این دختر . مثل فرشته ها خواب رفته...بووووووووس دلم ضعف رفت با دیدنش. اجازه هست لینکتون کنم؟ خوشحال می شم به ما سر بزنین.
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله جون با افتخار لينك شديد الان ميام پيشتون گلم
مامان مینا
5 بهمن 92 11:15
عزیزم ملوسک شیرین زبوننازییییی کارنم خیلی پتوشو دوست داره باید موقع خواب حتما دست بگیره بکشه رو صورتشقربونه این عالم پاکه کودکیتون بشم
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله جون خداكنه هميشه مثل اين دوران پاك و معصوم بمونند
مرمر مامی کسرا کوچولو
5 بهمن 92 13:07
عزیزدلم عکسات برای من که باز نشد...خیلی دوست داشتم عکسای خوشگلتو ببینم..قربون شیرین زبونیات...
مامان فرخنده
پاسخ
مرمر جون نمي دونم چرا عكسها برات باز نشد دوباره سعي كن شايد باز بشه ببوس گل پسرو كه خيلي شبيه مامان نازش هست
مرمر مامی کسرا کوچولو
5 بهمن 92 22:44
نمیدونم والا ولی همه میگن کسرا شبیه باباشه..فرخنده جون من شیر پاستوریزه رو یه خورده گرمش میکنم و بعد دو تا حبه قند میندازم توش تا کسرا بخوره یا اینکه بجای قند عسل میریزم گاهی اوقات..وگرنه نمیخوره اصلا...میتونی شیر کاکایو و شیر هویج و شیر موز و شیر طالبی و شیر عسل هم امتحان کنی..کسرا که خیلی دوست داره...اینو هم بگم کسرا اون موقع ها خیلی خیلی کم شیر میخورد که اصلا اسمشو نمیشد بذاری خوردن...بعد یه مدت که طعمشو تغییر دادم و با لیوان نی دارش بهش دادم خوردنش یه خورده بهتر شد و الان که دیگه روزی 2 تا پاکت شیر نی دارای کوچیک و میخوره.بنظرم اگه میخوای از شیر بگیریش باید حوصله داشته باشی و کم کم شروع کنی.نه یهویی...میتونی روشی که من کسرا رو از شیر گرفتم امتحان کنی..کم کم ...طی دو ماه و با حوصله کم کم وعده های شیرشو کم کن تا بچتم آسیب نبینه...امیدوارم موفق باشی...ببخشید زیاد حرف زدماااااااااااااا
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيزم از راهنمايهاي خوبت بايد كم كم خودمو براي اين پروژه آماده كنم مي بوسمت عزيزززززززززم
مامان تینا و رایان
6 بهمن 92 9:36
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ .........♥
مامان فرخنده
پاسخ
BoOss♥ ♥BoOss♥…..♥BoOss♥ ♥BoOss♥..........♥BoOss♥ ♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ♥BoOss♥..♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss* ♥BoOss♥……..♥BoOss♥ ♥BoOss♥............♥BoOss♥ ♥BoOss♥..………♥BoOss♥ ♥BoOss♥………♥BoOss♥ ♥BoOss♥♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥........♥BoOss♥ ..♥BoOss♥..........♥BoOss♥ .♥BoOss♥...........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥…...♥BoOss♥ ....♥BoOss♥....♥BoOss♥ .............♥BoOss♥ .........♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...♥BoOss♥ .♥BoOss♥.......♥BoOss♥ ...♥BoOss♥......♥BoOss♥ ......♥BoOss♥ ...........♥BoOss♥ ♥BoOss♥......*BoOss♥ .♥BoOss♥…....♥BoOss♥ ...♥BoOss♥...*BoOss
fafa
12 بهمن 92 19:02
عزیزم ممنونم بابت حضور گرمت خوشحالم دوستایی مثل شما دارم
مامان فرخنده
پاسخ
خواهش ميكنم براي من باعث افتخاره كه با شما دوست هستم
الهه مامان سایدا
14 بهمن 92 8:58
الهی قرربونت برم چه معصومانه خوابیدی الهی بزرگ بشی ملیسا کوچولو خاله جون بازم به سایدا سر بزن منم مرتب میام و از شیرین کاریات دیدن میکنم
مامان فرخنده
پاسخ
عزيزم من شمارو لينك كردم