مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

روزهاي بهاري دخترم

1393/2/29 11:23
نویسنده : مامان فرخنده
1,533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من شكلات مامان ،عمر و همه هستي من، واي نميدوني كه چه بلبل و خوردني شدي همه ميگند نسبت به سنت خيلي خيلي قشنگ صحبت ميكني.محبتمحبتمحبت

اون هفته سه شنبه كاري پيش اومد بايد ميرفتم رشت من وتو سوار هواپيما شديم ساعت 5 بعدازظهر رفتيم بر خلاف دفعه هاي قبل ايندفعه قشنگ حاليت بود ميگفتي ها پيما هاپيما بعد هي از پنجره بيرون را نگاه ميكردي تا رسيديم سر كوچه خاله فرانك يادتت اومد گفتي خاله خاله ومن هم خوشحال كه ديگه توي ذهنت يه چيزهايي ميمونه بعد تا شبنم را ديدي گفتي شببم وبعد گفتم برو بغل خاله فائزه سريع رفتي پيشش بعد رفتي سمت پنجره پرده را كنار زدي گفتي بف مياد(چون عيد برف اومده بود وتو ازپنجره نگاه ميكردي)گفتم دور هوشت مامان هميشه كه برف نمياد اون عيد بود برف اومده بود وبعد شهاب اومد تو هم سريع رفتي بغلش هي ميگفتي داداش داداش ووقتي كه من شهاب را صدا ميكردم توهم ميگفتي شهخاب شهخاب،تا جمعه بعدازظهر اونجا بوديم وكلي بهمون خوش گذشت پارك بردمت ديگه آخرسر با فائزه خودموني شده بودي بهش خاله نميگفتي،ميگفتي پاييزه پاييزه،با خاله فرانك هم ايندفعه رابطه ات بهتر بود تا مي ديدي داره ميره خريد بهش ميگفتي روسري سر كن بيريم خريد.

موقع برگشت هم توي گوشت هوا رفته بود هي گوشت را نگه ميداشتي ميگفتي گوش گوش گفتم خوب ميشه بعد چون موقع نشستن خيلي هواپيما بد نشست وتو هم توي بغل من هي پايين و بالا ميكردي كلي عرقم در اومده بود وحالت تهوع داشتم كه تو تا ديدي من چشامو بسته ام وخيس عرقم گفتي مامان عرق كردي گفتم آره مامان يه ذره تكون نخور وخلاصه جان سالم بدر برديم ورسيديم كه حميد هم توي فرودگاه منتظر ما بود كه تو تا حميد را ديدي شروع كردي به گزارش دادن ،خاله ،داداش،شببم ،پاييزه،عمو.

              تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

تا تلفن زنگ ميزنه ويا حتي توي فيلم ببيني كسي داره با تلفن حرف ميزنه به من ميگي كي بود كي بود من هم ميگم دوست بود.اين روزها كنجكاويت زياد شده همش در حال سوال كردن هستي اين چيه ومن هم برات توضيح ميدم وتوهم تكرار ميكني.

             تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

بعدازظهر ها مياي به من ميگي حالا من چي  كار كنم ميگم خوب اين همه اسباب بازي بشين بازي كن

حتما مگه بايد خرابكاري كني خب مامان بشين يه ذره بازي كن ولي خانم گوش نميده شروع ميكني به ريخت وپاش كردن خونه وكابينتها.ترسوترسو

              تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

چند وقت پيش داشتي تبليغ ماهواره نگاه ميكردي توكيه توكيه كه داشت خواننده ها را نشون ميداد كه تو تا ديدي گفتي اين كيه ومن هم جوابت را دادم حالا از اون موقع تا ميبيني ميگي شوقبه شوقبه حالا دوست هاي جون جوني اگه حدس زديد كه اين دختر شيطون بلاي من كي را ميگي جوابش آسونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟زبانزبان

           تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خيلي خيلي زياد دوست دارم بي بهانه با بهانه واينو بدون كه من وحميد نفسمون بهت وصله و ميميريم برات عروسك ناز.بوسبوسبوس

سن شمار مليسا :      مليسا تا این لحظه ، 1 سال و 11 ماه و 9 روز سن دارد .

  

پسندها (3)

نظرات (15)

مامان تینا و رایان
29 اردیبهشت 93 11:50
منظورش شهره است؟ای جاااان خخخخخخ ببوس این شیرین زبونو
مامان فرخنده
پاسخ
درست حدس زدي شادي جون البته بايد بگي شوقبه اسم جديد شهره است بوس براي تينا ورايان گلم
مامان شازده پاشا
29 اردیبهشت 93 12:09
عززززززززززیزم چقده شماباهوشی مامانییییییییییییییی شوقبه چیه؟
مامان فرخنده
پاسخ
مامان شادي جون درست حدس زده ببين چه شخصيتيه
ایدا
29 اردیبهشت 93 12:11
عزززیییززم خیلی دلم تنگ شده بود براتون. تقریبا هر روز یه سر زدم بهتون. خدا رو شکر که خوبید و شادید و سلامتیت!! انشاالله که همیشه همینطور کنار هم خوشبختی هاتون رو قسمت کنید. عروسک خانوم شیرین زبون رو ببوش و مححححححکم بغلش کن از طرف من
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون آيدا جون بهتر شديم ولي از اون مريضي تا حالا مليسا خيلي خيلي بي اشتها شده ومن نگرانم كه وزن كم كنه . من هم اتفاقا هر روز بهت سر ميزنم ببينم مطلبي نوشتي يا نه اين بوس هم از طرف من ومليسا براي بهترين خاله دوست داشتني مجازي
آویسا
29 اردیبهشت 93 13:44
جانم چه دختر شیرین زبونی ماشاا...
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله نازم بوس براي آويسا گلي
مامان الهه و بابا حمید
29 اردیبهشت 93 18:35
سلام گل دختر شیرین زبون ماشالله به این همه هوش و استعداد شما خانم کوچولوی دوست داشتنی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله الهه جون الان میام پیشت عزیززززززززززززم بوس برای سایدا نازم
مامان مینا
29 اردیبهشت 93 23:06
ماشالا به ملیسا جونم که اینقدر باهوش و شیرین زبونه
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مينا جون سخت مشغول تدارك جشن تولد براي كارن ناز هستي من منتظر هنرنماييت هستم عزيزززززززززززم بوس براي مامان و پسر ناز
مامان آیسو وآیسا
30 اردیبهشت 93 9:49
عزیزززززززززم خاله قربونت که اینقدر شیرینی شما:-)شوقبهنازززززززززم راستی دیگه تا تولد ۲۱ روز مونده فدات شه خاله خانوم شدی واسه خودت
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله دوست داشتني ديشب بهش ميگم برو حميد صداكن بياد شام بخوره تند تند رفته ميگي حنيد جانم حنيد جانم بييا باباش هم خوشحال فسقل وروجك يك سياستي داره بيا و ببين بوس براي پرنسسهاي زيبا كه خيلي خيلي لباسهاشون قشنگ بود
مامان لیانا
31 اردیبهشت 93 3:19
رسیدن بخیر فرخنده جان.خیلی لذت بخشه سفر و دیدن عزیزان هر چند کوتاه امیدوارم همیشه شاد باشید عزیزم...فکر کنم کوچولوی من منظورش شهره اس
مامان فرخنده
پاسخ
سلام خاله جون كجايي آره منظورش شهره هست ليانا جونم خوبه
شادی
4 خرداد 93 15:25
ای جان دلم. دختر ملوس و دوست داشتنی.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون شادي جونم بوس براي آوينا ناز
مامان یاسمین
4 خرداد 93 16:38
خدا حفظش کنه ببوس این نانازو
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي عزيززززززززم كه به ما سر زدي ببوس ياسمين نازم را
مامان مهنوش
5 خرداد 93 0:33
...جونم به این عسل شیرین زبون..شوقبه!!..اتفاقا این اسم بیشتر بهش میاد..بوووس برای گلک ناز خاله
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مهنوش جونم ما ديگه شهره صدا نميكنيم ميگيم شوقبه شوقبه اومد
خاله فایزه
5 خرداد 93 12:08
سلام نفس خاله عشق من خوبی؟ بیایند ببینید نفس چقدر شیرین زبونه.وقتی مل مل منو بدون خاله صدا میکنه میگه دایزه نفسم براش میره عاشقتم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام خاله پاييزه پاييزه ميگه چند شب پيش مي گفت پاييزه پاييزه نديدم گفتم خونشونه خوابيده بيگير حرف بزنم
سمیرا
7 خرداد 93 11:12
مامان فرخنده جون ملیسای ناز و باهوشمو ببوس دخملک ناناز
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون سميرا جونم هميشه به ما لطف داري خاله مهربون مامان ساميار جوووووووووووووني
مامان صغر ی
7 خرداد 93 22:07
از بعثت او جهان جوان شد ، گیتى چو بهشت جاودان شد این عید به اهل دین مبارک ، بر جمله مسلمین مبارک . . .
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيزززززززززززم عيد شما هم مبارك
مامان یاسمین
11 خرداد 93 19:31
خدا نگه داره براتون شهخاب خیلی بامزه بود کلی خندیدم ببوس این دختر ناز رو
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيزززززززززم شما هم ياسمين جون را ببوس