مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

22 ماهگی ملیسا

1393/1/20 9:01
نویسنده : مامان فرخنده
1,765 بازدید
اشتراک گذاری

                  

                           83.gif                     83.gif

 

 

امروز روز ماهگرد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

 

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

 

عاشقانه دوست دارم خيلي خيلي زيادقلبقلبقلب

شکلک های محدثه

                         

پسندها (1)

نظرات (18)

مامان آیسو وآیسا
21 فروردین 93 13:05
عزیزززززم 22 ماهگیت مبارک فرخنده جووون چه زود بزرگ شدن این وروجکها
مامان فرخنده
پاسخ
مننون عزیززززززم وافعا خیلی زود گذشت
مامان تینا و رایان
21 فروردین 93 15:58
مبارکه خوشگل خانم عروس بشی ایشالا
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی خاله جون عروسی تینا گلم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
22 فروردین 93 11:36
عروس بشی ایشالا
زهره مامان مرسانا
22 فروردین 93 13:57
تولدت مبارک عروسک خوشکلم انشالله سالهای سال خوش زندگی کنی نفسی
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله زهره مهربون بوس براي مرسانا گلي
کاترین مامان بنیتا
22 فروردین 93 14:47
عروس بشی
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله جون جووووووووووووني
مامان شازده پاشا
23 فروردین 93 11:46
خوشگل خانم 22ماهگیت مبارک.انشالاکه زوده زودبزرگ شی وروزهای خوبی درکنارمامان جون وبابایی داشته باشین
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
ایدا
23 فروردین 93 13:35
ای خاله قربون اون لپای گلی و چشمای خوشگلت بشه. مبارک باشه 22 ماهگیت
مامان فرخنده
پاسخ
خدانكنه خاله آيداااااااااااگل ماهم شماراهوارتا دوست داريم
شادی
23 فروردین 93 18:24
ای جونم. چیگر خاله چه ماه شدی.
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله جون جوووووووووووووووني بوس براي آوينا گلم
شیما مامان کژال
24 فروردین 93 1:11
جووووووووووووووووووون دلم عروووسکمهااااااااااااااای دلم حال اومد این صورت ماهتو دیدم خوشگلمقربون خودت و مامان مهربونت بشم من
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله شيما جون از شما كه مهربونتر نيستيم قربون فرشته صورتي بشم من
آدرینا
26 فروردین 93 11:25
ای جوووووووووون. 22 ماهگیت مبارک خوشگلم
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی خاله ناز و خوشمل
گیتا مامان سالار
26 فروردین 93 14:10
سلام فرخنده جان خوبی ملیسا جان خوبه؟ سال نو مبارک فکر کنم ساینا بهت گفته نی نی من ماه بعد بدنیا میاد عزیزم بازم میام خداحافظ خوشگلم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به روي ماهت خوبي خانم ني ني گولي خوبه آخ جون يه دختر به جمع دخترها اضافه ميشه خوشگل من خيلي خوشحال شدم عزيزززززم مواظب خودتون خيلي خيلي باشيد
ایدا
27 فروردین 93 7:52
سلام سلامفصبحت بخیر نیومده خصوصیت ها!!
مامان فرخنده
پاسخ
اومده عزيزززم چك كن خبر بده چون اون بالاش زد نظر با موفقيت ثبت شد
ایدا
27 فروردین 93 8:13
خصوصی عزیز دل
مامان فرخنده
پاسخ
واي آيدا جونتعبيرش خيلي خوبه تو شك نكن من اصلا ديشب بهت فكر نكردم كه بگم همچين جيزي ديدم خيلي خوب بود خيلي حس خوبي بود اصلا نميدوني من چه حالي دارم امروز
ایدا
27 فروردین 93 8:20
خیلی ماهی دوستم... یه عالمه حالم خوب شددوست دارم هوارتا!!!
مامان فرخنده
پاسخ
ما بيشتر خوشگل خانم
بهار
27 فروردین 93 12:29
سلام هدیه سنیا به شما تقیم سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ویرایش عکس ها در تقویم بعهده سایت سنیا خواهد بود.
پريا
27 فروردین 93 14:08
سلام دخترم حالت خوبه حال پريا رو نمي پرسي ولي پريا همش تور مي پرسه پريا خيلي تور دوست داره همش حال تور از من مي پرسه خيلي خوشگل شدي يعني اون روز ميشه كه من و مامان فرخنده عروسي شماهارو ببينيم انشاله دوست دارم خيلي زياد باورنداري ...........
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي پريا جون مليسا چون كوچيكه حالت را نمي پرسه ولي بزرگ بشه حتما برات مثل خواهر ميمونه شما دوتا قول بديد مثل دوتا خواهر مهربون باشيد واقعا مامانت راست ميگه يعني ما شماها رو توي لباس عروس ميبينيم خداكنه كه ببنيم
مهنوش مامان ماهان ولیانا
27 فروردین 93 22:55
22 ماهگیت مبارک باشه خوشگل خاله...220 ساله بشی نازگلک ملوس
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مهنوش جون خوبی عزیززم گلهای من چطورند الان میام پیشت ببینم آپ کردی
سمیرا
3 اردیبهشت 93 11:29
22 ماهگیت مبارک خوشگل خانم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله سميرا جووووووووووووووووووووووون