مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

اين روزهاي مليسا

1393/1/31 8:04
نویسنده : مامان فرخنده
3,573 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر گل من كه براي خودتت خانمي شدي ومن نميدونم بايد خوشحال باشم يا ناراحت چون ديگه  تو اون مليسا کوچولی ٣.٣٠٠ گرمی نيستي دوست داري بيشتر كارهاتو خودتت انجام بدي خيلي خيلي قشنگ حرف ميزني ونيازهاتت را ميگي مامان آبه بده، مامان غذا بده،مامان بشتني ميخوام بعد توي بستني ها كيم وبستني عروسكي خيلي دوست داري در فريزر را خودتت باز ميكني كيم را به من نشون ميدي بعد ميگي مامان از اين بده وديگه نميذاري من بهت بدم حتما خودتت بايد بخوري بخاطر همين مورچه ها خيلي دوست دارند چون كل خونه را بستني بارون ميكني.خوشمزهخوشمزه

كتاب شعر مامان بيا جيش دارم را ميخونم وتو همچنان حفظ هستي و با من ميخوني :

مامان بيا جيش دارم             فوري خيلي كارم              لگن بيار زود برام            تا خيش نشه شلوارم

تا به اين قسمت ميرسيم تو ميگي مامان پوشك پوشك (يعني مامان پوشكش كن) ميگم نه مامان اين ميخواد از پوشك گرفته شه بايد بره روي لگن بشينه وتو همچنان ميگي پوشك پوشك خلاصه اين كتابه ظاهرا خيلي روي اعصابت بود چون نشستي پاره اش كردي وريز ريزش نمودي بعد گفتي مامان پاره شد گفتم نخير مليسا پاره كرد مليسا خانوم حواستو جمع كن. تا هر كاربدي كه ميكني بهت ميگم مليسا تو ميگي حواستو جمع كون .لبخندلبخند

ازهمون كوچيكي از صداي بلند بيزار بودي اگه يه خرابكاري كني تا من بخوام صدامو برات بلند كنم جنابعالي دستت را ميذاري روي بيني ميگي مامان هيس هيس ومن توي اوج عصبانيت كلي به كارت ميخندم  چون خيلي قشنگ به من ميگي هيس هيس خدايا دنيا  وارونه شده.ساکتساکت

سي ديهاي كارتونت را خودتت ميذاري توي دستگاه قشنگ بلدي روشن كني وسي دي  بذاري بعد ميخواي بگي الان ميخونه خيلي خنده دار ميگي(ان ميخونه).خندهخنده

شبها همچنان بايد قصه خودم وخودت را بگم وتو اول وآخر قصه را قشنگ حفظ شدي ميگم يكي بو يكي نبود غير از خداي مهربون هيچ كس نبود يه دختر ناز و قشنگ بود اسمش بود مليسا بعضي اوقات ميگم تو براي مامان قصه بگو وتو ميگي :

يكي بود هيچكي نبود دختر ناز اسمش بود ميليسا قشنگ ميدوني اسمت چيه ولي اگه يكي ازت اسمت را بپرسه تو ميگي مل مل آخه چرا مامان.متفکرمتفکر

حالا آخر قصه خدايا همه خوابند تو ميگي بيداري محافظ همه ني ني ها تو ميگي باش محافظ مليساي من هم تو ميگي باش مليساي من زود زود بخوابه  خواب قشنگ داشته باشه بعد بهم ميگي شب بخير خدا نكنه خوابت نياد هي هر چند دقيقه يكبار بهم مي گي مامان شب بخير شب بخير من هم ميگم شب و روزت بخير بخواب مامان ، مثل ديشب كه خوابت نمي اومد بعداز چند بار بالا و پایین کردن خوابیدی.

دیروز میخواستیم بريم بيرون توروآماده كردم بعد رفتم خودم آماده شم مانتوم را كه تنم كردم يهو گفتي مامان بايستا درست كونم گفتم چيو مليسا ديدم اومدي سمت من و پايين مانتوم كه بد مونده بود برام درست كردي من وحميد به همديگه نگاه كرديم وخنديديم ولي من يه بغضي توي گلوم نشت وتوي دلم گفتم خدايا شكرت دختر من كي اينقدر بزرگ شد كه الان اون مياد جلو ولباس من را مرتب ميكنه .گریهگریه 

خيلي خيلي زمان داره زود ميگذره وتو داري براي خودتت خانم ميشي كاش زمان كندتر بگذره ومن از اين دوران با توبودن بيشتر لذت ببرم ولي كاري نميشه كرد فقط همين وبت ميمونه كه خاطراتت را برات ثبت ميكنم و وقتي بزرگتر بشي خودتت ميخوني و اميدوارم لذت ببري . مثل هميشه بدون ادعا دوست دارم يكي يدونه خونه ما واينو بدون من و بابائي بدون تو هيچيم هيچ.قلبقلب

مامانهاي گل فردا روز شماست پيشاپيش روزتون مبارك  وسايه اتون بالا سر خونواده هاي گلتون باشه.ماچماچ

 

 حالابريم سراغ عكسهاي آتليه  گل مامان قلبماچ

 

لطفا براي ديدن عكس به ادامه مطلب برويد :

 

 

مليسا تا این لحظه ، 1 سال و 10 ماه و ٩ روز و 3 ساعت و 7 دقیقه و 27 ثانیه سن دارد.

پسندها (1)

نظرات (27)

مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 11:15
قربونت برم که عکسهای اتلیه ات به این نازی شدن
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله جون بوس برای گل دخترهای ناز و ملوس
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 11:20
ملیسا نازی هم انگار میل به دست کشیدن از پوشک نداره فرخنده جون من از شیر گرفتنم راحت بود ولی تو این موندم که پوشک گیرون چه جوری تموم میشه بوس به روی ماه نازگل خانوم که مانتوی مامی جونشو درست کرده براش عزیزززززززززززززززم فرخنده جون منم تا سر ایسا داد میزنم همین کاررو براممیکنهمنم براملیسا جوووونم
مامان فرخنده
پاسخ
میبینی خاله جون دنیا وارونه شده تازه یادم رفت بنویسم تلفن خونه که زنگ بخوره مگه جرات دارم بردارم سریع میره برمیداره میگه الو شلام خوبی بیگیر بعد هرچی از پشت تلفن ازش بپرسند میگه بلی بلی بچه ام خیلی کتابی حرف میزنه آره من هم بیخیال پروژه پوشک گیری شدم قربون آیسو و آیسا ناز بشم
شادی
30 فروردین 93 12:33
الهیییییییی. فدای این دخمل خوشگل و ناز. ماشالا خیلی شیرینه. اسپند یادت نره فرخنده جون.
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی خاله شادی جون حالا مونده به شیرین زبونی آوینا جون بره
ایدا
30 فروردین 93 13:17
عزیزممممعروسک کوچولو بعدا که اینا رو می خونی چه لذتی می بری از شیرین کاری هات فرخنده جون عزیزم روز شما هم مبارک باشه
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي آيدا جونم روز توهم مبارك باشه سال ديگه به اميد خدا ني نيت با يه شاخه گل روزت را بهت تبريك بگه
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
30 فروردین 93 13:52
نازههههههههههههه میمیرم براششششششششششششش برای ملیسا جوونم وبرای مامان نازش
مامان فرخنده
پاسخ
نظر لطفته خاله جون ما که فعلا سعادت نداشتیم شما را ببینیم تا وبت را درست کنی گل روی ماه همه شماها را ببینیم
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
30 فروردین 93 13:56
نازیییییییییییییی میمیرم برای مهربونیت
مامان فرخنده
پاسخ
مليسا هم مثل خودم مهربونه خداكنه بزرگ هم كه شد همين جوري باشه عوض نشه
مامان تینا و رایان
30 فروردین 93 15:21
__ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶-------- عزیزم روزت مبارک عکسهاشم که قبلا گفتم خییییلییی نازه
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي شادي جون آره شما زودتر از همه نظرتو براي عكسها داده بودي
شیما مامان کژال
30 فروردین 93 16:45
واااااااااااااااااااای جووووونم وقتی تصور میکنم این خانوم کوچولو با اون صدای ملوسش اینارو میگه دلم میخواد بیام بچلونمش و یه عاااالمه ماچش کنمخدا حفظش کنه فرخنده جون.اما بدجوری مهرش به دلم افتادهعکساشم عااااااااااااالی بودن
مامان فرخنده
پاسخ
قربون اون دل مهربونت بشم دقيقا منم همين طوريم يه جور ديگه كژال جونو دوست دارم مثل مليسا خيلي خيلي برام ارزش داره واقعا اگه قربون صدقه اش ميرم ازته ته قلبمه بخاطر همين دوست دارم همش براش بنويسي حتي شده دوخط تا من اون عسلو ببينم
مهنوش مامان ماهان ولیانا
30 فروردین 93 22:10
ای جونممممممم به این ملیسای شیرین زبون بانمک...فرخنده جون تا بوده همین بوده..چشم به هم بزنی برای خودش خانومی شده..زمان به سرعت برق و باد میگذره و ما میمونیم و حسرت این روزا..ایشالا که خوشبخت و سعادتمند بشه ملیسای نازم عکسای اتلیه اش خیلی ناز شده..اونی که پستونک دهنشه خیلی ژستش باحال شده..بووووووووس برای شیرین زبون خوش ادا
مامان فرخنده
پاسخ
آره مهنوش جون خلاصه شما از ما جلوتري بخاطر ماهان جون كه چه سريع بزرگ شد واقعا بعد ديگه ميشه حسرت من از همين حالا خيلي خيلي دلتنگ اين روزها هستم ولي هيچ كاري نميشه كرد ببوس ماهان جون وليانا خوش اخلاق منوووووووووووووووووووو
شادی
31 فروردین 93 9:18
سﻻم عزیزم. روزت مبارک مادر مهربون. سلامت و شاد باشی.
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي شادي جونم روز شما هم مبارك باشه آوينا جون را عروس كني
آویسا
31 فروردین 93 16:59
سلام مامانی روزت مبارک.من آویسا هستم الان 3 سالمه.از آشناییتون خوشحال شدم به منم سر بزنین
مامان فرخنده
پاسخ
چشم عزیزززززززززززدل میام پیشت و با افتخار لینکت میکنم از طرف من هم به مامان نازت تبریک بگو خوشگل من عزیز من آدرس وبت اشتباه است نتونستم بازش کنم
مامان آیسو وآیسا
31 فروردین 93 17:54
روزت مبارررررررررررررررررررک دوست خوبم
مامان لیانا
1 اردیبهشت 93 2:46
خداااااااااااااااااااااااا چه عکسای خوشگلیییییییییی فداش بشم پرنسس با پستونک..عکسا خیلی خوب شدن مامانی اگه خسته شدی ولی ارزششو داشت..فرخنده جون روز مادر بهتون تبریک میگ این گلها تقدیم شما
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي عزيززززززززززم چشات خوشگل ميبينه آره ديگه اذيت كردنش شد يه خاطره وهمين عكسها براش ميمونه درسته توي آتليه اذيت ميكنه ولي باز هم مي برمش تابستون عكس بگيره از پا نميشينم من پشتكارم قوي قويه روز شما هم مبارك هميشه تنت سالم باشه وموفقيتهاي روز افزون ليانا گلي را ببيني
مامان سینا
1 اردیبهشت 93 15:25
خواندمت گل تا بدانی از همه گلها سری یک جهان گل دیده ام اما تو چیز دیگری خوب میدانی چرا؟ چون هم زنی هم مادری روزت مبارک
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ازتبريك بسيار بسيار زيبات روز شما هم مبارك باشه خانم سينا جون دامادكني
مامان دیبا
1 اردیبهشت 93 17:02
عزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززیزم قربون این عروسک بشم که اینقدر ماااااااااااااااااااااهه چه عکسای نازی واقعا می ارزه به سختی هاش عزیزم با این همه سختی که این دوران ها دارن ولی ادم واقعا دلش نمی خواد این دوران بچه ها زود بگذره و از همین حالا دلتنگی هامون شروع می شه روزت هم مبارک خانومی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيززززززززم واقعا قدر اين روزهاي ديبا جون بدون چون ديگه برگشتي نداره ميشه يه خاطره كه از اون خاطره ها هم عكسها هستند به يادگار ميمونند روز شما هم مبارك باشه كه امسال مامان شدي عزيزززززززززززم
آدرینا
2 اردیبهشت 93 12:08
واااااای عزیزم عکسا خیلی خوشگلن قربون این ملیسای خوشگلم بشمماشالا که خانوم شده و اینقدرم باهوشه
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون پرسيا جونم هميشه به ما لطف داري عزيزززززززززززززدلم
زهره مامان مرسانا
2 اردیبهشت 93 16:09
اي جونم چه عکساي نازي چه شيرين حرف ميزني عروسک ناز
سمیرا
3 اردیبهشت 93 11:33
فرخنده جون عکسای گل دخملی خیلی قشنگ شده ملیسا جونمو از طرف من یه ماچ خوشگل کن بی زحمت
مامان فرخنده
پاسخ
چشات قشنگ ميبينه عزيززززززززززززززم هر روز در حال ماچ كردن لپش هستم تموم نميشه كه نميشه از پس شيرين زبونه تازگيها تكيه كلامش شده عشيشم دولس دارم(عزيزم دوست دارم)
آویسا
4 اردیبهشت 93 13:21
دخمل زیبا
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله مهربون
آیدا
7 اردیبهشت 93 7:54
سلام مهربون.. خوبی؟! عروسک خوشگل من چطوره؟!!چند وقتی هست پیشتون نیومده بودم! خوبی؟ خوشی؟!!
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزيززززززم اتفاقا امروز ميخواستم بيام پيشت حالتو بپرسم كه تو زودتر اومدي ما خوبيم مليسا نگو بلبل تازگي تكيه كلامش شده عزيزم ميخواد كاري براش انجام بدم ميگه ماني جان عشيزم بيا(ماماني جان عزيزم بيا)بعد ياد گرفته كه بگه دوست دارم اينقدر اين كلمه را ميكشه قشنگ تلفظ ميكنه كه نگو ماني دوشت دالم ومن هم خلاصه در حال بدست آوردن دله بابابزرگش ميگفت ديروز طبق هرروز صبح كه ميبردش پارك برده بود كه با بچه ها سرسره بازي كني بعد يه بچه بالاي سرسره مونده بود نمي اومد پائين مليسا هي بهش ميگفت بلو بلو(برو برو)بعد ديد نه بچه نمياد آروم هولش داد كه بچه سر بخوره بچه كه مياد پائين حالت گريه به خودش ميگيره تو فقط داشته باش اين وروجك رفته جلو چي بهش گفته دستش را گذاشته روي صورتش عشيزم گريه نكن خلاصه داستان داريم باهاش كه اگه از كارهاش بخوام بنويسم يه كتاب ميشه بزودي وبش را آپ ميكنم. تو چطوري خوبي خوشي خانم خوش قلب
الهه مامان سایدا
7 اردیبهشت 93 8:26
سلام خانم خوشکله خوبی عزیزم خیلی عکسات قشنگه ایشالله بزرگ بشی خانم بشی عروس بشی گل دختری
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله جون ما خوبيم عروسي سايدا جون واي كه اينها عروس بشند چقدر ناز ميشند
مامان آیسو وآیسا
7 اردیبهشت 93 12:54
مامان فرخنده
پاسخ
من بيشتر شما را مي بوسم هوراتا
ایدا
7 اردیبهشت 93 15:00
ای جانم خوشگل منه این عروسک شیرین زبونقربونش برم منالان وقت شیرین زبونیاشه!! ببوسش حسابی!!! خدا رو شکر که خوشین و خوش می گذره!! منم خوبم فعلا درگیر تدارک برای عروسی خواهر کوچیکه ام. بیشتر میریم باغ و تالار و وسایل و... خلاصه داریم کیف می کنیم
مامان فرخنده
پاسخ
خب به سلامتي پس سرت حسابي شلوغه با عروس و دامادنازنين هميشه شادي باشه واز اين كارهاي خوب خوب
مامان آیسو وآیسا
9 اردیبهشت 93 12:24
چه خبر دوست جوووووون[
مامان فرخنده
پاسخ
هیچ خبر عزیززززززم یه خورده درگیری کاری دارم روزها هم داره میگذره وبچه ها دارند بزرگ میشند راستی برای آیسا جوووووووووون جون میخوای تولد بگیری چیزی نمونده یا نهمن که امسال برای ملیسا یه تولد چهاره نفره میخوام بگیرم بجاش سال دیگه یه تولد بزرگ میگیرم که قشنگ حالیش بشه تو چه خبر توهم دیر دیر داری آپ میکنی تو که زرنگ بودی چرا آپ نمیکنی دوست نازم دلم براتون تنگ شده
ایـلـیـا جـون
10 اردیبهشت 93 15:29
ای جان آفرین به ملیسا جونم که بلده قصه تعریف کنه خوشگل خاله عکسای آتلیت خیلی قشنگ شدن مخصوصا اون عکس که پستونک تو دهنته و داری زیر چشمی نیگا میکنی ، خیلی ناز شده
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون سپيده جون ايليان جون بدنيا اومد چرا آپ نميكني عزيززززززززززززززم
ایدا
13 اردیبهشت 93 12:41
سلام مهربون!! شما سرتون شلوغه !خسته نباشین می دونیم که سرتون شلوغه.. ما هم همه جوره به شما ارادتمندیمعروسک خانم رو حسابی ببوس
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزيزززززززم قربون لطف و خانوميت آیدا جون سرم شلوغه بعد چهارشنبه بعدازظهر تا خود ديشب مليسا مريض بود بيرون روي شديد داشت پنج شنبه بردمش دكتر گفتند ويروسه پودر دادند كه بهش بدم دريغ از يك قطره بخوره گذاشتم توي يخچال قشنگ سرد شد گفت مامان آب من هم بهش دادم گفتم بيا مامان آب اون هم با اشتها خورد وبعد كل آب را روي پاركت خالي كرد اگه اون پودر را ميخورد حتما تا حالا خوب ميشد بعد دكترش گفت سيب وموز بده بخوره حالا روزهاي ديگه موز را خيلي خوب ميخورد ولي افسوس فقط يه گاز كوچولو ميزد اين هم از تعطيلات آخر هفته من .خداكنه امروز ديگه خوب بشه بچه ام نصف شد اين روزها اينقدر مصرف پوشكش بالا بود صبح ساعت 6 از خواب بلند شده ميگه شلام مامان پوشك بيخر گفتم توهم ميدوني اين روزها كلي پوشك استفاده كردي فقط دعا كن خوب بشه خيلي بيحاله
آیدا
14 اردیبهشت 93 10:14
ااا چرا پس؟!!! ایشاالله که زودی خوب بشه!! خوب یکبار دیگه پودر رو بهش بده!! نگذار اینهمه روز بیرون روی داشته باشه . تند تند آب بهش بده که جبران آب از دست رفته اش بشه!!
مامان فرخنده
پاسخ
الان بهتره خداروشكر آپ كردم ممنون از احوالپرسيت آيداي مهربون