مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

32 ماهگی

1393/10/20 9:41
نویسنده : مامان فرخنده
1,713 بازدید
اشتراک گذاری

                             213.gif214.gif

سلام دختر يكي يه دونه ما خوبي عشقم امروز مليسا جونم 32 ماهه ميشي وچقدر زود گذشت الان ديگه من دختري دارم تا ميبنه من خسته  هستم ميگي مامان چي شده، برام كتاب شعرش را ميخونه شبها ميگم مليسا برام قصه بگو وتو قصه شنگول ومنگول را در عرض يك دقيقه خلاصه برام تعريف ميكني حرفهاي قشنگ ميزني يه روز در ميون هم بايد برات سي دي يا بادكنك بخريم .

من نميدونم چرا شبها توي خواب ناز هستيم اين بادكنكها بايد بتركند البته تو وحميد خواب هستيد ولي من بيدار ميشم به خودم ميگم مليسا همين روزهاست كه صورتم كج بشه از دست اين بادكنكهاي توخندونکخطاخندونک

درضمن امروز هم تولد حميد هستش بخاطر همين ديروز كه جمعه بود مراسم تولد حميد و32 ماهگي تورا برگزار كرديم ناهار هم به ماماني و بابائي گفتيم اومدند از روز پنج شنبه هم كه خونه داشتيم تميز ميكرديم ميگفتم فردا مهمون داريم تو هم ميگفتي پايزه ميخواد بياد پرشته ميخوادبياد(فائزه و فرشته)گفتم فردا كيك ميخريم تولد ميگيريم حالا بماند هرازگاهي خانم لج ميگيره ميگه بريم تولد بخريم ومن هم دست به كار ميشم كيك درست ميكنم وشمع ميذاريم وتو هم هي شمع را فوت ميكني البته اين كارت باعث شده كه من براي خودم دركيك پختن استادي 

بشم.خجالتتشویق

مليسا وحميد دوست داشتني:محبتمحبتمحبت

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم

اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم

اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم

ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستتان دارم.

حالا بريم سراغ عكسهاي دخملي:

تا ميبيني من دارم غذا درست ميكنم تو هم دست بهكار ميشي وغذا درست ميكني بعد هم مياري ميدي من غذات را تست كنم ومن هم ميخورم ميگم خيلي خوشمزه شده البته بعد خودتت هم الكي ميخوري ميگي خوشمزه استخوشمزهخوشمزه

پدر ودختر درحال شمع فوت كردن البته مراسم شمع فوت كردن مليسا خانم تا يكساعت طول كشيد هي بايد شمع را براش روشن ميكرديم وخودش فوت ميكرد خاموش ميكرد بعد براي خودت دست ميزدي كلي با خوشحالي ميگفتي تولدت مبارك هوراتشویقتشویقتشویق

پسندها (13)

نظرات (22)

مامان ریحانه
20 دی 93 10:29
فرخنده جون اتفاقات خوش زندگیت مبااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم این بادکنک رو خوب اومدی برای منم چند بار اتفاق افتاده به قول شما جالب اینه که همیشه تو شب این بادکنکا می ترکند متن آخر پستت خیلی قشنگ بود بابا شما یه پا شاعری رو نمی کردی
مامان فرخنده
پاسخ
واي كلي خجالت كشيدم باوركن از دست اين بادكنكهااگه صورت من كج نشد بعد اونوقت بگو خونه ما كه هميشه بادكنك آرائي شده است تا يكي ميتركه سريع زنگ ميزنه به باباش بادكنك بخر خيلي دلم براتون تنگ شده بود نازنين زهرا گل را ببوس
مهتاب مامان اشکان
20 دی 93 11:24
سلام فرخنده جونم . خوبید ؟ اول از همه تولد همسری و بهت تبریک میگم.انشالا که سالیان سال در کنار هم و دختر خوشگلتون ملیسا جون با خوشی و شادی و سلامتی زندگی کنید. دوما سی و دومین ماهگرد فرشته کوچولوت ملیسایی هم مبارک باشه . الهی خاله فداش بشه با اون بادکنکهاش و پرشته و پایزه گفتناش.
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي مهتاب جون ممنون از دعاهاي قشنگت خدا اشكان جون را براتون حفظ كنه روزبه روز شاهد موفقيتهاش باشيد وكلي ذوق كنيد
مامان هلیا
20 دی 93 13:53
سلام عزیزم، دلم براتون تنگ شده بود تولد آقا حمید هم مبارک ایشاا... همیشه خوش و خندان باشین و خونه تون پر از بادکنک و شمع و کیک 32 ماهگی ملیسا جون هم مبارک ایشاا... 32 سالگی ش رو جشن بگیری عزییییییییییزم
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي مامان هليا جوووووووووووووني ممنون از دعاي قشنگ چشم بهم بذارم ميبيني شده 32 ساله وداره خودش مادري ميكنه واي بادكنك را ديگه نگو بذار هليا جون بزرگتر بشه از اين مراحل هم شما داريد بوس براي هليا جون كه تا تولدش چيزي نمونده
آیدا
20 دی 93 21:19
مبارک باشه هم ۳۲ماهگی عروسک خوشگلمون هم تولد همسر... انشاالله شادیتون همیشگی و عشقتون پایدار باشه
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مامان آيدا گل كه هميشه برامون دعاي قشنگ وخوشگل ميكني
شادی
21 دی 93 10:25
سلام عزیزمممم. تولد بابا حمید و 32 ماهگی ملیسا خانم مبارک. ایشالا همیشه در کنار هم خوش و سلامت باشین.همیشه به جشن و شادی.
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به روي ماه مامان شادي با سليقه ممنون بابت دعا قشنگت بوس براي روي ماه آوينا جوووووووووووني
مامان مهدیس
22 دی 93 16:09
چه عکسای نازی ازش گرفتی مامانی دستت درد نکنه 32 ماهگی گل دخملی هم مبارک باشه ایشاا.. به سلامت بزرگ بشه و زندگی بر وفق مرادش
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون از دعا بسيار زيبات
مامان ندا
23 دی 93 0:02
ان شاا.. سایه شما و همسرتون سالیان سال بالا سر ملیسا جون باشه وهمیشه خوشبخت باشین ملیسا جونمو ببوسید
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله ندا جون مهربون شما هم هميشه شاد وسلامت وخوشبخت باشيد الهي
شادی
23 دی 93 10:19
فرخنده جونم. برای ژله تخم مرغی اگه دوست داری برای ملیسا جونم درست کنی، لازم نیست حتما با سوزن سوراخ کنی. من با ته قاشق مرباخوری به آرومی چند تا ضربه زدم و تقریبا یک سواخ 1 سانتی درست کردم طوری که انگشت کوچکم میرفتم داخلش برای شستشو. بعد هم با قیف یا سرنگ میتونی ژله رو داخلش بریزی. من اون برنامه تلویزیونی رو ندیدم. اما اگه داخل تخم مرغ خوب شستشو نشه بوی تخم مرغ نمیگیره؟؟
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون شادي جونم بابت راهنمايي خوبت اين طوري با قاشق راحت تره پس حتما ميدرستم
لیلی
24 دی 93 11:47
دســــتـتـو بــــذار روقـــلبت گذاشتــــی؟؟؟؟؟ صداشومیشنــــــوی؟؟؟؟؟ آرزومــــه ســــالها بــــتــــپه حتــــی اگه بــــرای مــــن نـبـاشه... ســــلام عزیزدلم...بــــالاخره امــــتــــحانـام تــــمــــوم شد پســــت جدید گذاشتــــم... مــــنــــــتــــظرحضورپرمــــهرت ونظرارزشمندت هســــتــــم...
سما مامان مرسانا
24 دی 93 17:32
سلام فرخنده جان حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟مليسا جان خوبن؟؟؟؟؟؟ 32 ماهگى فسقلى رو تبريك ميگم ايشالا زنده باشه عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان فرخنده
پاسخ
ميام پيشت
ایلیـــا جون
27 دی 93 19:41
سلام فرخنده جون خوبی خوش میگذره ملیسا جونم 32 ماهگیت مبارک گل دخملی تولد بابا حمید رو هم تبریک میگم امیدوارم همیشه با هم خوب و خوش باشین
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله سپيده جون عروس خانم چه عجب آپ كردي
مامان مهنوش
28 دی 93 0:03
32 ماهگیت مبارک باشه شیرین دختر ناز..فرخنده جون تولد اقای همسر هم مبارکه..ایشالا سالهای سال در کنار هم با خوشی و سلامتی بگذرونید..بوس برای ملیسای نازنین
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مهنوش جونم شما هم هميشه سلامت وعاشقانه در كنار كلوچه هاي خوشمزه ات زندگي كنيد
مامان مژگان
28 دی 93 9:57
تولد 32 ماهگی فرشته کوچولو مبارک ایشلا که همیشه شاد و سلامت باشه خانوم گل
مامان فرخنده
پاسخ
ممنوم مژگان ناز، رهام جونم هم هميشه سلامت و شاد در كنار پدر ومادر گلش باشه
مادر بزرگ
28 دی 93 10:33
سلام عزیزم وب خوبی دارید من با اجازتون لینگ کردم خوشحال میشم شما هم مارو لینگ کنید
مامان دیبا
28 دی 93 10:38
سی و دو ماهگی ملیسای گل مبارک قربون این پرشته خانوم مهربون بشم تولد همسری هم مبارک فرخنده جون و عشقتون همیشگی عزیزم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله مريم گل بوس براي شما نازنين ها
مامان لیانا
29 دی 93 1:34
سلام فرخنده جونم اول از هرچیزی تولد همسری و سی و دو ماهگی عسل خانومو بهت تبریک میگم انشالا همیشه شاد و خوشبخت باشی در کنار این دو عشق زندگیت...جل الخالق شما و همسری خیلی هم شباهت دارید فامیل هستیدقربون آشپز کوچولوی خودم بشم من..منم با لیانا هر روز مراسم تولد داریم..خدارو شکر که بند عباس هم بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه به گردش و سفر باشید..این ملیسا ناناز منو بوس بوسی کنید لدفن...دیگه فرخنده جون قبل از روشن کردن لباسشویی کلی زیرو رو میکنم داخلشو به این بچه ها اعتباری نیست والله
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مرجان جونم از اين همه لطف ومحبت كه به ما داري درمورد شباهت من وحميد خيلي ها ميگند شبيه هم هستيم فاميل نبوديم دوران دانشگاه با هم آشنا شديم ومزدوج شديم امان از دست اين وروجكهاي خوشمزه ببوس ليانا نقاش را
مامان زهره
30 دی 93 18:39
تولدت مبارک عروسک دوست داشتنی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله زهره جون با ابتكار
حنانه
3 بهمن 93 5:23
سلام عزیزم تولد همسرتون و ۳۲ هفتگی گل دختری رو بهتون تبریک میگم البته باتاخیر ان شاالله همیشه شاد باشید گل دختری رو ببوسید موفق باشید یا علی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون حنانه جونم با اينكه الان زياد دل و دماغ نداري اومدي به ما سر زدي وبرامون آرزوهاي قشنگ كردي حنانه مهربونم
مامان منصوره
7 بهمن 93 9:38
سلام عزیزمممم. تولد بابا حمید و 32 ماهگی ملیسا خانم مبارک.ایشالله همیشه 3 تایتون کنار هم شاد شاد شاد باشید
مامان فرخنده
پاسخ
مننون مامان منصوره گل شما هم هميشه شاد و عاشقانه دركنار هم روزگار سپري كنيد
مامان مژگان
8 بهمن 93 10:06
سلام فرخنده جون نی نی آیدا به سلامتی به دنیا اومد خدا رو صد هزار بار شکر، هر دو سالمن و سرحال امروز یکی از قشنگ تریم روزای زندگیمه، احساس می کنم خواهر زاده خودم به دنیا اومده الان از همسرش خبر گرفتم وگفت حال هر دوشون خوبه خدا رو شکر ملیسای نازنینم رو ببوس
مامان فرخنده
پاسخ
خداروشكر كه هر دوتايشون خوبند ممنون مژگان جون كه خبرم كردي خيلي گلي عزيزززززززززم باهاش اگه صحبت كردي سلام من را هم بهش برسون من هم امروز خيلي خوشحالم بخاطر اينكه آيدا جون پسرش را ديد و هزاران بار شكر بابت اين احساس قشنگ . بوس براي رهام ناز و مژگان جون مهربون
مامان راحله
8 بهمن 93 16:38
سلام عزیز دلم. خوبی؟؟؟ میدونستی هم سن بهار منی عزیزم؟ یه عالمه بوسسسسسسسسسس واسه دختر خوشگل
مامان فرخنده
پاسخ
چه جالب الان ميام ببينم اين بهار خانم كيه
سمیرا
23 اسفند 93 17:04
فرخنده جونم تولد همسرت و 32 ماهگی گل دخملت مبارک باشه ملیسا جونمو ببوس
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيززززززززززززم ببوس ساميار نازووووووووووووووووووووووووووو