مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

روز جهاني كودك

1392/7/16 10:18
نویسنده : مامان فرخنده
966 بازدید
اشتراک گذاری

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم.

کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود

* * * * *

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم

totalgifs.com sweet-babys gif gif 07.gif

مليسا جونم عزيز دلم روزت مبارك اميدوارم وقتي كه بزرگ شدي كودك درونت هميشه زنده باشه ومثل اين دوران هميشه پاك و بي آلايش باشي نمي دوني هرروز شيرين وشيرين تر ميشي تموم حرفهايي كه بهت ميزنم قشنگ متوجه ميشي عاشقانه دوست دارم الهي مامان پيش مرگت بشه عشق شيرين منماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ي مليسا
16 مهر 92 10:47
کودکان ، نزدیک ترین راه های رسیدن به عشق را از پرنده ها بهتر بلدند .

روز کودک مبارک . . .
سلام مليسا خاله قربونت بشه روزت مبارك.نفس آخه چرا تو توي يه شهر ديگه هستي دير به ير بايد ببينيمت ؟دلمون برات تنگ شده.دوست داريم بوس بوس


مرسي خاله فائزه جون