مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

شيرين كاري مليسا نفس

1392/7/22 8:55
نویسنده : مامان فرخنده
718 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل مامان با دو روز تاخير 16 ماهگيت مبارك ديگه داري بزرگ وخانم ميشي عزيز دلم

       77

ديروز من و دختر طبق معمول رفتيم حموم آب بازي كرديم وبعد اومديم  بيرون لباس تنت كردم ورفتم لباسهاي گل دختر را بشورم وبرات سي دي موردعلاقه ات رنگين كمون چرا را گذاشتم كه تو ببيني هراز گاهي ميومدي من رانگاه مي كردي و مي رفتي يه چند دقيقه گذشت ديدم خبري ازت نيست شصتم خبردار شد كه حتما خانوم داره خرابكاري ميكنه يواشكي اومدم ديدم چي مي بينيمتفکرمتفکرآخآخ

 كرم وآينه من را برداشتي كلي صورتت را كرم مالي كردي، اينجور كارها را زود ياد بگير صبحها كه ميخوام بيام اداره كرم به صورتم مي زنم جنابعالي هم پيش من نشستي داري من را نگاه مي كني كه بعد خودتت اجرا كني كلي ديروز ازت فيلم گرفتم تا ميگفتم مليسا كرم را بده من ميگفتي نه نه نهلبخندچشمکلبخندچشمک

تا صداي اذان را ميشنوي ميگي امپر(الله اكير) بعد من شروع ميكنم دعا كردن ميگم خدايا همه مريضها را شفابده الهي وتو ميگي آمين محافظ مليسا من هم باش الهي وتو ميگي آمين.

يكي ديگه از كارهاي خانم پاكيزه اينه كه تا دستت كثيف ميشه سريع ميگي دشت دشت يعني دستم كثيفه بايد بشورم به خاطر همين ازلاك خوشت نمياد تا برات مي زنم فكر ميكني دستت كثيف شده بايد پاك كنم براتخندهخندهخندهخندهخنده

تازگيها هم عشق عروسك پيدا كردي عروسكت را برميداري بالشت را ميذاري روي پات عروسكت را هم ميذاري روي پات پستونكت راهم ميخواي بذاري توي دهنش بعد شروع ميكني تكون خوردن و ميگي نانانانايعني لالالالا من قربونت بشم كه ميخواي كارهايي كه من برات انجام ميدم سر عروسكت پياده كني ازاين بابت خيلي خوشحالم وخدارا شاكرم كه تو ازجنس من هستي و مثل من مادر خواهي شد الهي من قربون تو و اون ني نيت بشم عسل مامان.

totalgifs.com meninas gif gif animinha (1).giftotalgifs.com meninas gif gif animinha (1).giftotalgifs.com meninas gif gif animinha (1).giftotalgifs.com meninas gif gif animinha (1).gif

                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرمر(مامی کسرا)
15 آبان 92 15:01
قربون این کارای بامزش...