مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

دوست داشتن

1392/7/29 12:58
نویسنده : مامان فرخنده
561 بازدید
اشتراک گذاری

مليسا جون دوهفته است كه بخاطر آلودگي هوا،تهران ماشينها رو زوج وفرد كردند يعني روزهاي يكشنبه و سه شنبه ماشينهايي كه پلاكشون فرده مي تونند بياند بيرون و چون پلاك ماشين ما زوج هست يكشنبه صبح كه بابائي منو رسوند سركار پليس ما را جريمه كرد به خاطر همين ديروز صبح گفتم خودم ميام سركار و به بابائي گفتم مليسا هر وقت بيدار شد از خواب ببرش خونه مامان بزرگش بعد برو سركار.

توهم ساعت 8:30 صبح از خواب بيدار شدي طبق معمول صدا كردي مامان مامان بعد حميد مياد پيشت توي اتاق تو فكر ميكني من حتما دستشويي هستم ديدي نه هيچ خبري نشد كه ديگه شروع كردي به گريه كردن وهي ميگفتي مامان مامان اينقدر زياد گريه كرده بودي كه بالا آورديgirl_cray2.gifgirl_cray2.gifgirl_cray2.gifgirl_cray2.gifgirl_cray2.gif

بعد صبحها كه ميخوام بيام اداره چون كرم به صورتم ميزنم ديگه كرم را جابجا نكردم تو اتاقت گذاشتم كه حميد گفت چند لحظه بعد كه آرومتر شدي رفتي وسايلم را برداشتي گذاشتي جلوي آيينه ممنون دختر منظم من.

ديشب كه بابايي اينها را برام تعريف كرد من هم كلي گريه كردم دلم برات خيلي سوخت كه در روز 8 ساعت پيشت نيستم مليسا جونم من هزار برابر بيشتر از تو دوست دارم عسلك من ولي چون ميخوام آينده فوق العاده خوبي داشته باشي  ميام سركار البته كارم را هم دوست دارم بيشتر از تو كه نه، بعد تا حميد بهت ميگفت صبح مليسا گريه ميكرد هي ميگفت مامان مامان سريع مي اومدي من رابغل ميكردي قربون اون دوست داشتنت بشم من خدايا ممنون بابت همچين فرشته نازي كه به من داداي خدايا هيچوقت نذار هيچ بچه اي غصه بخوره همين طور مليساي گل من.

 

خيلي خيلي خيلي زياد دوست دارم عشق شيرين من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیرا
29 آبان 92 18:33
چه دخمل مهربونی داری مامان فرخنده از طرف من ببوسش
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی آره خیلی مهربونه وبیش از اندازه به من وابسته است از کوچکی همین طوری بود مواظب نی نی کوچول باش
شبنم
2 آذر 92 1:01
آخه من قربون این دخمل خاله خوشگلم برم که کارای بامزش تمومی نداره. دلم واسش یه ذره شده. وقتی بچه بودم انتظار می کشیدم خاله درخندم از فیروزکوه بیاد امیدوارم ملیسا تو هم وقتی بزرگ تر شدی منو به همون اندازه دوست داشته باشی می بوسمت
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي دخمل خاله نازم شبنم جون البته كه من بزرگ بشم تو وشهاب را خيلي خيلي زياد دوست خواهم داشت چون قراره هرجا شما بريد مامانم من را بفرسته پيش شما پس بايد با شما ها خيلي خوب باشم هزار تا بوس شبنم كنكوري
مامان آیسو وآیسا
3 آذر 92 12:31
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله نانازي بوس براي آيسو وآيسا جيگر