مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

رويش دندون نهم مليسا

1392/8/2 8:53
نویسنده : مامان فرخنده
621 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم امشب شب عيد غدير خم هست فردا بايد به شهاب وشبنم وعمو حشمت زنگ بزنيم عيد را بهشون تبريك بگيم امروز غروب داشتم باهات قلقك بازي مي كردم چون خودت دوست داري هي مي گي بوخ(منو بخور) كه تو ميخنديدي كه يهو ديدم دندون نهمت از بالا سمت چپ در اومدههوراهوراهوراهورا هوراهوراهورا

لثه ات هم پايين و هم بالا باد داره سه تا ديگه دندون ميخواي در بياري بيخود نيست كه هي با پستونكت لثه هات را ميخاروني اين دفعه برخلاف اولين دندونت كه مي خواست در بياد اذيتم نكردي ولي براي اولين دندونت شانس آوردم پيش خاله فرانك اينها بوديم تو اصلا نمي خوابيدي بيچاره عمو حشمت شب كه خسته از سركار مي اومد بايد خانم را بغل ميكرد وراه مي برد وبرات لالائي مي خوند و تو ميخوابيدي خلاصه سر اولين دندونت خيلي اذيت كردي البته حق داشتي كلافه بودي چون ميگند خيلي درد داره ولي براي بقيه دندونات اذيت نكردي يهو مي ديديم دندون در آوردي دير به دير دندون در مياري ولي معمولا چهار تا دندون درفاصله كم در مياري.

شبش هم اومدم پوشکت را عوض كنم ديدم پا شدي رفتي توي اتاق ما بعد ازجلوي ميز توالت روغن بدنت را آوردي گرفتي خوابيدي و كرم را دادي به من كه يعني برام بزن گفتم پات را روغن بزنم ديدم سرت را تكون مي دي دور اون هوشت بگردم كه از اون همه كرم مال خودتت را تشخيص دادي مرسي دختر با هوش مامان، خيلي خيلي بي نهايت دوست دارم.

 l10.gif l10.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیسو وآیسا
6 آبان 92 12:03
مبارکه دندون جدیدت ملیسا جوووووووووونم...من لینکتون کردم با افتخار


مرسي عزيزم اميدوارم دوستهاي خوبي براي هم باشيم
خاله ملیسا
8 آبان 92 17:46
سلام عشق من ببخش خاله چند وقت نتونستم بیام تو وبلاگت.دندونت مبارکه.انشالله بقیه دندوناتم راحت دربیاد اذیت نشی نفس.همه ی دندونات در بیاد مامانتو یه گاز گنده بگیری کبودش کنی. قربونت بشم.


مرسي خاله فائزه جون جون جون جون جوننننننننننننننن
مرمر(مامی کسرا)
15 آبان 92 14:59
سلام عزیزدلم..ممنون که به ما سر زدید...خیلی خوشحالم از آشنایی با شما و ملیسا گلی...خیلی وقته که دوست داشتم بهتون سر بزنم اما از اونجایی که آدرسو اشتباه نوشته بودین سری قبل نتونستم بیام پیشتون... امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برا هم باشیم.... ملیسا گلی رو ببوسید از طرف من....
مرمر(مامی کسرا)
15 آبان 92 15:04
دندونای جدیدت مبارک ملیسا جونی...