مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

هفده ماهگي

1392/8/20 9:16
نویسنده : مامان فرخنده
711 بازدید
اشتراک گذاری

 گل مامان هفده ماهگييت مبارك ، هفده ماهه كه به زندگي من وحميد شادي بخشيدي به خاطر همين من برات سي دي خاله ستاره 2 خريدم وبابايي هم برات حلقه هوش خريد چون تو علاقه خاصي به كابينتهاي آشپزخونه داري وهمش در حال چيدن قابلمه هاي من هستي برات حلقه هوش خريد كه تو با اونها سرگرم شي ولي تو همون قابلمه ها را بيشتر دوست داري.

 ا بعضي وقتها هم شيطنتت به اوج مي رسه و قيافه من بدبخت اين طوري مي شه کلافهکلافهگریهگریه ولي همه اينها شيرينه مخصوصا وقتي بغلم و بوسم مي كني ديگه من هيچي از خدا نمي خوام جديداً هم تا مي بيني من حميد را صدا مي كنم تو هم خيلي ناز وقشنگ مي گي حميد حميد قبلاً فقط مي تونستي بگي حم ولي الان خيلي قشنگ تلفظ مي كني وبابات هم كلي خوشحال ميشه بهت ميگم بگو فرخنده ميگي مامان اسم من سخته حالا مونده ياد بگيري.

تا بهت ميگم كلاغه ميگه تو ميگي قاقا

ببعي ميگه تو ميگي بع بع دمبه داري تو نه نه پس چرا مي گي تو بع بع بعد مي گيم آفرين توهم خوشحال مي شي و كلي بر اي خودت دست مي زني خلاصه باهات داستانها داريم يه عروسك خرس داري خيلي دوستش داري بهش مي گي داداش داداش بعد كلي بوسش ميكني قربون اون محبتت بشم كه همه را دوست داري وقتي ميري حميد را بوس مي كني بعد من را نگاه مي كني و سريع مياي من را بوس ميكني اون هفته خاله فائزه و عمو سمير اومده بودن خونمون وبرات عروسك خريده بودند كه راه مي رفت وشعر مي خوند وتو ميترسيدي سريع بايد خاموش مي كرديم آخه چرا ماماناسترساسترساسترسبعد به خاله فائزه هم مي گفتي مامان مامان حالا فكر ميكنم از سياستت بود مي خواستي شيريني زبوني كني.

نمي دوني كه چقدر دوست دارم و ميميرم برات اميدوارم بزرگ شي متوجه بشي كه چقدر دوست دارم

totalgifs.com happy-birthday gif gif 27.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ی ملیسا
20 آبان 92 9:57
سلام نفس خاله.خوبی؟17ماهگیت مبارک وای که چقدر تو ناز شدی.عشق من منو با مامانت اشتباه میگرفتی من چقدر میخندیدم.تمام شعر سی دی تو ما حفظ کردیم اینقدر گذاشتی برامون.ولی خیلی بچه ی آرومی هستی اصلا مامانتو اذیت نمیکنی.خیلی دوست داریم من و عمو سمیر.بوس بوس بوس
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله فائزه حالا اين دفعه اومديد سي دي جديدمو براتون ميذارم تا تكراري زياد نگاه نكنيد
مامان آیسو وآیسا
21 آبان 92 15:38
هفده ماهگیت مبارک ملیسای ناززززززززززززز
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی خاله بوس برای آیسا و آیسوی ناز
مرمر(مامی کسرا)
4 آذر 92 16:52
هفده ماهگیت مبارک عزیزم...آفرین چه شعرای خوشگلی یاد گرفتی خاله...الان به کسرا هم یاد میدم..ممنونم مامان گل...دقیقا کسرا هم همینجوره همه چی رو دوست داره جز اسباب بازی..با اینحال من همیشه براش میخرم چون احساس میکنم همون یکم بازی هم که با اسباب بازیهاشون میکنن خیلی خوبه و تو هوششون تاثیر داره...
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي مرمر جون كه به وبم سر زدي بوس براي كسرا ناز و شيطون بلا