مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

معاينه چشم

1393/8/18 11:38
نویسنده : مامان فرخنده
1,657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر طلاي مامان قربونت بشم لپتو بكشم دختر قشنگم خوشي بقول خودتت چه خبر قوربانت خوبافظ  .حالا بريم سراغ شيرين زبونيهاي دختر طلا.

ديروز ساعت 1 بعدازظهر بيمارستان چشم پزشكي نور هم براي معاينه چشم خودم وچشم تو وقت داشتيم وبابابزرگت ساعت 1 آوردتت تا من را ديدي كلي خوشحال شدي وهي ميگفتي مامان خخونده رفتيم داخل بيمارستان براي كارهاي معاينه اول بايد ميرفتيم اپتومتري كه يه خانم خوش اخلاق بود تا تورا ديد گفت اول كار مليسا جون پشت دستگاه بشونش هر كاري كردم كه تو بشيني گفتم بشين اين تو پنگول هست (اون هفته برات سي دي جشن تولد چهارسالگي پنگول را خريدم و تو خيلي خيلي خوشت اومد)گفتي نه .مسئولش گفت عيبي نداره يه چشمش را نگه دار معاينه كنم گفتم مليسا خاله ميخواد ازت عكس بگيره وتو هم همكاري كردي وخداروشكر چشمات خوب بود ومشكلي نداشت .حالا نوبت خودم بود تا توي اون دستگاه را نگاه كردم تو گفتي داري پنگول ميبيني وبعد داشتم جهت علامتها را ميگفتم كه يهو گفتي مامان جان لوژ زدي(رژلب)كه همه زدند زير خنده گفتم مليسا تو كه آبرومو بردي.بعد رفتيم پيش دكتر خودم كه اون هم باز معاينه كرد و دوتايمون چشمامون عالي بود هيچ مشكلي نداشتيم و اين هم از چكاپ چشم امسال هرچند فكر ميكردم كه كلي گريه كني ولي كاملا برخلاف تصورم خيلي همكاري كردي و كلي براي اون خانمه شيرين زبوني طوريكه مسئول كابين بغلي اومد گفت ميدي بغلش كنم وبوست كرد توهم به همه گفتي خوبافض دوشت دالم وبابايي رفتيم خونه ساعت 3 بعدازظهر بود تارسيديم خونه ماماني را كه ديدي سريع زدي به سينه ات بچه گشنه اشه غذا كمه (سي دي حسن 2)اين قسمت را ياد گرفتي وهمش ميزدي بچه گشنه اشه حالا خوبه توي ماشين بابايي بهت كيك داده بود ومن هم تا نوبت دكتر بهت تي تاب دادم ولي بازهم گرسنه ات بودو غذا خوردي گفتي بريم خونه امون.

غروب خاله فرانك زنگ زد كه ماهواره اشون ريخته بهم چيكار كنم وتوهم به من ميگي گوشي را بده ميخوام حرف بزنم.

مكالمه مليسا وخاله فرانك:

خاله فرانك :مليسا جون خوبي چيكار ميكنيسوال

مليسا:دارم سي دي پنگول مي بينم امروز رفتم دكتر ،دكتر آمپول زد مليسااااااااااااا رفته بوديم چشم پزشكي آمپول كجا بود.خندونکخندونک

خاله فرانك:دستگاه ما خراب شده سي دي نشون نميده بده مامان بهم بگه چيكار كنمغمگین

مليسا: سي دي بوشور(ازپس كه با سي ديهات بازي ميكني كلي خط وغش افتاده ومن بايد قبل از گذاشتن اول بشورم)خجالتخجالت

خاله فرانك خندهخندهقه قههقه قهه

اين چيزها را هم از سي دي پنگول ياد گرفتي كه اولش به هم ميگند خانم هم كوه استعداد سريع حفظ ميكنه.

مليسا:خاله بگو طالبي چه بچه جالبي،بگو حموم برو بغل عمو،بگو بادبزن برو سركوچه داد بزن،بگو شامپو كاموووو(برو كامبو)خندونکخجالتخندونک

خاله فرانك اينها را ازكجا ياد گرفته گفتم خواهر نپرس يه سي دي پنگول خريديم حالا هركس زنگ بزنه بايد اين باهاش حرف بزنه واينها را بگه فائزه بيچاره كه ازدست اين درامان نيست وقت و بي وقت پاييزه بايد بگيرم خانم باهاش حرف بزنه بعد ميگي پاييزه بروسركار برو لالا كن .

مليسا خودتت ميدوني چقدر دوست دارم وچون ازبچگي بهت گفتم تو هم ياد گرفتي همش من را بغل ميكني ميگي دوست دارم ومن ميگم من بيشتر بخاطر همينه كه سريع به همه ميگي دوشت دالم.

يادم رفت جديدا اگه بخواي خرابكاري كني و من تا ميخوام دعوات كنم سريع لبم را بوس ميكني ومحكم بغل ميكني مامان هيچي نگو يعني اصلا نميذاري حرف از دهنم بياد بيرون واين كارت را فوق العاده حرفه ايي انجام ميدي كه من ميمونم وتسليم ميشم البته الان كوچيك هستي هيچي بهت نميگم بزرگتر بشي نمي توني سرم را كلاه بذاري پس به قول خودتت حباست را جمع كن اي بابا.متفکرمتفکرمتفکر

عاشقتم عروسكم من ،كلي چيزهاي خوب و خواستني را دارم با تو تجربه ميكنم وبابتش خيلي خيلي خدارا شاكرم كه همچين دختر شيرين زبوني داده خيلي سعي دارم ميكنم كه مامان خوبي برات باشم ولي تجربه اوله اگه يه موقعهايي خامي ميكنم تو ببخش مليسانازم.محبتمحبتبوس

                                  شکلک های شباهنگ          _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (9)

نظرات (21)

آیدا
18 آبان 93 12:33
الهی که همیشه شاد و خوشبخت. کنار هم باشید...خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده بود
مامان فرخنده
پاسخ
از دلتنگي نگو كه كلي بهت عادت كرده بودم هر روزصبح كه مي اومدم اول بايد مي اومدم توي وبلاگت هنوز كه هنوز با اينكه ميدونم دير به دير آپ ميكني ولي از روي عادت اولين وب، وب سام جون هستش يه زماني وب آيدا بود الان ديگه براي صاحب اصليشه كه قراره خاطرات قشنگش ثبت بشه ممنون از دعاي خوبت ما هم همين دعا را براي شما ميكنيم كه هرچي غم وغصه است از خانواده سه نفري شما دور باشه هميشه كانون گرم زندگيتون پر از شادي وخنده و سلامتي و عشق باشه
مامان ریحانه
18 آبان 93 12:56
عزززززززززززززززیزم اول بابت چشمات خوشحالم خدا رو شکر که سالمن بعدش بابت این حرف زدنت که فدات بشه خاله شما اصلا خودتون به روزیت با وجود شما کوچولوهای ناز نازی ما دیگه به جوک و لطیفه نیاز نداریم خدا هر کیو که بچه نداره یه ناز و دوست داشتنیشو عطا کنه یه بوس از لپ ملیسا جون بگیره خاله خوب معلومه می گیره پس آماده باش
مامان فرخنده
پاسخ
چي بگم ريحانه جونم اينها زيادي به روز هستنداميدوارم تموم اونهايي كه دوست دارند مادر بشند همچين روزهايي را تجربه كنند آمين بوس براي خاله ريحانه و نازنين زهراي گل
مامان هلیا
18 آبان 93 13:07
اییییییییییییییی. جون دلم چه شیرین زبونی تو دخمل طلا.آخرسر من تو رو چشم میزنم ها ماماني ملیساجون رو اسپند کن حتما،دلم براتون یه ذره شده،ملیساجون خوشگلم رو محکم بغلش کن و یه بوس نه میلیون تا ببوسش از طرف من
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله جوني حالا من تنبلم همه شيرين زبونيهاش را نمي نويسم وگرنه كتاب داده بيرون دخترم از پس كه قشنگ حرف ميزنه ما هم خيلي خيلي دلمون براي شما و هليا جون تنگه ولي كاريش نميشه كرد كل وقتت را صرف هليا خانم بايد بكني
مامان آیسو وآیسا
18 آبان 93 16:23
عزیزززززز دلم فدای اون حرف زدنهای مدل پنگولی نازت راستی دوستم منم آیسارو پارسال بردم اونجا ولی از بدشانسیه من اصلا قبولمون نکردن وگفتن حتما باید از قبل وقت میگرفتید وکلی هم اصرار وخواهش کردم ولی اصلا قبول نکردن اون قسمت پذیرشه برا همین اینو خوندم یاد اون خانومه افتادم که قبولمون نکرد دوستتون داریم خیلی ببخشید که نمیتونیم زود زود بهتون سر بزنیم بوس برا ملیسا نازی وفرخنده جوونم
مامان فرخنده
پاسخ
آره عزيززززززززززم بايد وقت قبلي بگيري من دوماه پيش وقت گرفته بودم چون خيلي خيلي شلوغه ودير به دير وقت ميدند ماماني مثل قبل فعال باش دلم براي آيسو وآيسا ناز خيلي خيليبي نهايت تنگ شده بوس براي شما نازنين ها
مادر بزرگ
18 آبان 93 20:36
سلام وب خوبی دارید وقت کردید به ما هم سر بزنید خوشحال میشم
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي كه به ما سرزديد
مامان مهنوش
18 آبان 93 22:06
ای جونممم به این عروسک شیرین زبون..کلی از خوندن حرفای بانمکش لذت بردم..واسه همینه که میگن دخترا زود جای خودشون رو باز میکنن..بس که شیرین زبونن مثل ملیسای نازم..ببوس این عسل خوشمزه رو
مامان فرخنده
پاسخ
واقعا درسته دخترها خيلي زودتر از پسرها شروع به حرف زدن ودلبري كردن ميكنند ليانا جون هم تا چند وقت ديگه كلي براتون شيرين زبوني ميكنه ببوس ماهان و ليانا خوشگل وخوش تيپ را
آویسا
19 آبان 93 12:24
امان از دست این وروجکا
مامان فرخنده
پاسخ
واقعا هيچ چيز نميشه گفت
سمیرا
19 آبان 93 19:04
خداروشکر که چشمای گل دخملی و مامانی هر دو سالمن ملیسا جونم ماشالا چه شیرین زبون شده فرخنده جون فکر کنم وقتی برات شیرین زبونی میکنه حسابی خستگیت در میره
مامان فرخنده
پاسخ
شيرين زبونيهاش باعث ميشه من وباباش بيشتر بچلونيمش ولي هر روز كه ميگه من خيلي دوشت دالم چنان انرژي مي گيرم وهرچي خستگي است ازتنم ميره بيرون ميشم يه مامان خخونده اكتيو بوس براي ساميار نازم كه خيلي خوردني تر شده
مامان مژگان
20 آبان 93 8:13
فرخنده جون با تعریف کردن شیرین زبونیای این وروجک دل ما رو حسابی آب می کنی ااااا دلم هوس دختر داشتن کرد ایشالا که همیشه شاد و سلامت در کنار هم باشین و خدا ملیسا خانوم خوشگل و وروجک را براتون حفظ کنه
مامان فرخنده
پاسخ
خوب مگه چي رهام جون هم بايد يه خواهر ناز داشته باشه اسمش را هم بذار رها ببين چه بريدمو و دوختم در كل يه بچه كمه ولي حالا زوده رهام جون كوچيكه بوس براي خاله مژگان ناز و رهام خوشگلم
وبلاگ اسرا جون
20 آبان 93 14:03
سلام وب خوبی دارید تبریگ میگم عزیزم در بین پیوند های روزانه تان طراحی عکس نوشته شده میدانید چطوری باید عکس را ذخیره کنیم از راهنماییتان ممنونم
مامان فرخنده
پاسخ
عزيزم وقتي وارد اون سايت شدي روي يكي از قالبها كليك ميكني بعد از هرجايي كه قراره عكس را توي اون قالب سيو كني مسير را بهش ميدي اون عكس را در اون قالب عكس قرار ميده و در آخر توي كامپيوترت اون عكس طراحي شده را سيو ميكني به همين راحتي
آدی
20 آبان 93 18:16
هزار هزار ماشالله ایشالله زندگیت پر باشه از پیشرفت ها و موفقیت ها عروسک ناز
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ادي جونم مرسي با اينكه زياد وقت نداري وكل وقتت را بايد بذاري براي كياوش جون به ما سر زدي
مریم مامان دیبا
22 آبان 93 16:51
خدا رو هزار بار شکر برای سالم بودن چشاتون عزیزم فدای این شیرین زبون دختر بشم من چه لذتی داره که دختر به مادرش بگه دوست دارم ببوسش بجام فرخنده جون
مامان فرخنده
پاسخ
فوق العاده زياد لذت بخشه كه دخترت سفت بغلت كنه وبگه دوشت دالم تا چند وقت ديگه مطئناً ديبا هم به مامان مريم جونش ميگه دوشت دالم بوس براي ديبا ابريشمي ناز
آویسا
24 آبان 93 10:15
این آهنگ مرتضی پاشایی خیلی زیباست.روحش شاد
مامان فرخنده
پاسخ
آره واقعا خيلي حيف شد كلي اعصابم ريخت بهم حالا حالا ها ميذارم توي وب مليسا اين آهنگ بمونه
سما مامان مرسانا
24 آبان 93 10:34
سلام گلم ديدي مرتضي پاشايي فوت كرد خيلي اعصابم بهم ريختروحش شاد عزيزم
مامان فرخنده
پاسخ
آره خيلي خيلي ناراحتم خيلي قشنگ مي خوند حيف روحش شاد
شادی
24 آبان 93 12:31
سلام به مامان فرخنده و دختر عسلش. لطفا این شیرین عسل خانم رو از طرف من بچلون. سی دی بوشور؟؟؟
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به مامان شادي گل ومهربون چيكاركنم دخترم براي خودش مهندسيه بوس براي آوينا جونم
حنانه
26 آبان 93 16:14
عزیزم چقد شما شیرین زبونی خااااااانوم خدا حفظتون کنه می بوووووووووسمت
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون حنانه جون كه به وب ما سر زدي و نظر گلت را نوشتي بازم بيا پيش ما عزيزززززززززززززم
مامان منصوره
27 آبان 93 0:38
جون دلم چه شیرین زبونی تو دخمل طلا......سلام وب خوبی دارید به ما هم سر بزنید خوشحال میشم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيززززززززززم خدا النا جون را براتون حفظ كنه لينك شدي عزيززززززززززم
حنانه
27 آبان 93 8:09
خواااااااهش میکنم عزیزم حتما
مامان زهره
28 آبان 93 0:12
سما مامان مرسانا
28 آبان 93 13:41
سلام عزيزم خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟مطلب گذاشتم بيا ببين نظر يادت نره فرخنده جونمممم
حنانه
1 آذر 93 0:44
سلام عزیزم خوبین ؟ ملیسا جون خوبه ؟ عزیزم ببخشید من نتم قطع شده بود نتونستم شما رو لینک کنم الآن نتم درست شده هستم در خدمتتون با افتخار لینک شدید ممنون بهم سرزدید
مامان فرخنده
پاسخ
سلام ما خوبيم خداروشكر كه نتتون وصل شد ممنون كه مارا لينك كرديد عزيزززززززززززم