مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

كنجكاويهاي مليسا

1395/3/8 8:58
نویسنده : مامان فرخنده
1,234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم خداروشكر از اين مهدت خيلي راضي هستي وخيلي خوب با بچه ها ارتباط برقرار كردي معاشرتي بودي خيلي خيلي بيشتر معاشرتي شدي وقتي ميبريمت پارك سريع سعي ميكني با بچه ها سر صحبت را باز كني واول از همه اسمش را ميپرسي بعد اسم مامان وباباش را وجالبه سريع منو به دوستهاي پاركت نشون ميدي ميگي اين مامان فرخنده هستش يكبار منو نشون دادي واسمم را گفتي ظاهرا دوستت نديد بعد برگشتي گفتي اونهاش هموني كه صورتش را كرم ولبش را رژ زده آخه قربونت بشم اين چه طرز آشنايي هستش.خندونکخندونکخندونک

توي مهدتون خاله مريم هموني كه براي بچه ها غذا درست ميكنه گاهي اوقات به شما حديث هم ياد ميده وهمون هفته اول اين حديث رابهت ياد داد:

وكلوا واشربوا ولاتسرفوا (بخوريد و بياشاميد واسراف نكنيد).

حال بخوانيم اين حديث را از زبان مليسا:

هلو ولا تسرفو و لا تشربو خب مليسا معنيش چيه:يعني آب بخوريم آب پرتغال بخوريم بستني بخوريم غذا بخوريم .خندهخندهخنده

جديدا خيلي در مورد مامانم از من سوال ميكني و بيشتر اوقات شبهاي جمعه اشك منو در مياري،مامان چرا مامانت نمياد خونه ما،مامان مامانت كجاست چرا ما نميريم پيشش بهت ميگم مامانم رفته پيش خدا توي آسمونهاست مامان چه شكلي نمردمون(نردبون)گذاشته رفته اون بالا ميگم نردبون نذاشته پرواز كرده آهان با هواپيما رفته ومن نميدونم بايد بخندم يا گريه كنم از دست اين سوالات كه خودتت هم راه حل داري براشونگریهگریهگریه

 

وقتي ميخوايم بريم بيرون حتما يك سري عروسك بايد باهات بياند جديدا با كپل وصورتي همه جا ميريم

پسندها (8)

نظرات (8)

عمه فروغ
9 خرداد 95 14:45
سلام فرخنده جان خوب هستید؟ ای جانم به دخترک معاشرتی با این طرز آشنایی کردنش چقدر خوبه که از مهد راضی هستید و با اشتیاق میره ان شالله که یه عالمه چیزهای خوب یاد بگیری من جمله احادیث روچقدر خوب هم حدیث رو به گونه ای که خودش دوست داره تغییر داده خدا مادرتون رو هم مورد رحمت خودشون قرار بده .روحشان شاد و قرین آرامش عکس هات هم مثل همیشه عالی هست ملیسا جونی مخصوصا عکس توی پارک
مامان فرخنده
پاسخ
سلام فروغ گلم ما خوبيم خداروشكر يعني من نميدونم چه اصراري هست كه حتما من را بايد به دوستاش نشون بده آره خداروشكر ازمهدش راضي هست مخصوصا شنبه ها كه كلاس موسيقي دارند كلي بچه ام ميرقصه براي همكلاسيهاش ممنون گلم خدا پدر ومادر شما رابراتون حفظ كنه وسايه اشون بالا سر خونواده گلشون باشه آمين فدات فروغ جون چشات قشنگ ديده بوس براي عمه فروغ وآرشيدا ناز
شادی
10 خرداد 95 8:43
سلاممممم فرخنده جونیییییی کلی خندیدم از حدیث خوندن ملیسا گلی خدا رو شکر اکه از مهدش راضی هست و خوشحاله. آفرین به این دختر معاشرتی. خدا مادر عزیزت رو رحمت کنه. روحش قرین آرامش و شادی واقعا آدم نمیدونه از دست بعضی کارهای این بچه ها گریه کنه یا بخنده
مامان فرخنده
پاسخ
سلام شادي جووووووووووووووني بچه ام همه چي را به شكل خوراكي ميبينه هي ميگم مليسا واكلو ميگه نه مامان بايد بگيم هلو مرسي عزيزززم خدا مامان وباباي شمارا براتون حفظ كنه وسايه اشون بالا سر خونواده گلشون باشه آمين چي بگم نميدونم چرا اينقدر اين قضيه مامانم را ازم ميپرسه دوباره ديشب موقع خواب ازم سوال كرد وجالبه خودش هم تا ميبنه من گريه ميكنم ناراحت ميشه مياد سريع بغلم ميكنه ولي خب هي بايد سوال كنه بوس براي شادي گل وآوينا ناز
کیان
10 خرداد 95 14:33
ملیسا جون سلام من رو هم به کپل خان و صورتی برسون. من هم یک عروسک دارم به اسم کامران که در واقع کوله پشتیه سری بعد عکسشو تو وبلاگم میزارم ولی تر جیح میدم به جای اون شمدم رو با خودم همجا ببرم از بس که تنبلم. من هم مثل تو پارک دوست دارم ولی فقط پارکهای خلوت رو دوست دارم آخه بر عکس شما زیاد اجتماعی نیستم راستی از همین الان چهار سالگیت مبارک
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزيزززززم چي بگم بعلاوه از اين عروسكها اگه بخوايم مسافرت بريم مليسا هم دوتا پتو داره كه از نوزادي از خودش جداشون نميكنه فقط يه چمدون وسايل شخصي مليسا خانم هست قربونت بشم تو هم بزرگ بشي معاشرتي ميشي حالا كوچولو هستي عزيززززم ممنون داداش كيان كه به فكر تولدم هستي و تبريك گفتي ممنون بوس براي كيان ناز ومامان مهربونش
شادی
11 خرداد 95 10:51
به هر حال بچه ها تو سنی هستند که کم کم در مورد مسایل مختلف کنجکاو میشن و دنبال جوابهاشون هستن. و این موردی که هی سوال میپرسه هم چیزی نیست که آدم بتونه کاملا تفهیمشون کنه. چیز عینی و قابل لمسی نیست که راحت درک کن. برای بچه ها مساله پیچیده ایه. برای خودم منم هنوز جا نیفتاده
مامان فرخنده
پاسخ
دقيقا درست ميگي چون مليسا خانواده را به شكل مادر وپدر وبچه ميدونه مثلا شده يكي از اقوام طلاق گرفته از شوهرش سريع تا ميريم خونشون به بچه ميگه پس بابات كجاست ما واقعا نميدونيم چي بگيم براي منم همين طور ولي كاريش نميشه كرد
شادی
17 خرداد 95 11:00
سلاممممم فرخنده جونم پیشاپیش تولد ملیسای گلم رو تبریک میگم. امیدوارم خوشبختی و عاقبت بخیری ملیسا جون رو ببینی و سالهای طولانی از کنار هم بودن لذت ببرید. خیلیییی دوستتون دارم و روی ماه هردوتون رو میبوسم.
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله شادي مهربون بسي كار دارم و سرم شلوغ در حال تدارك ديدن تولد خداكنه به تموم كارهام برسم چون امسال ماه رمضون شده وخود افطاري دادن بسي پروژه سنگينيه ممنون كه به ياد ما هستيد ماهم شماها را خيلي دوست داريم عاشقتونيم
کیان
17 خرداد 95 11:11
دیدم در مشغول تدارک دیدن برای تولد ملیسا جون هستید گفتم یک خسته نباشید خدمتون عرض کنم و برم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون دادش كيان ناز كه به فكر ما بودي كلي كار سرم ريخته منتها مرخصي هم نميدند كه برم به كارهام برسم نياز به دعاي شما عزيزان دارم
شادی
19 خرداد 95 9:34
تولدت مبارگ ملیسا گلی. امیدوارم همیشه لبت خندون و تنت سلامت باشه و زیر سایه پر مهر مادر و پدرت زندگی سراسر شادی و لبخند داشته باشی.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله شادي مهربون سايه شما هم بالا سر آوينا جون باشه عروسش كني عزيزززززم
مرجان
5 تیر 95 1:59
سلام فرخنده نازنینم اول از هرچیز خدا مامان عزیزتو رحمت کنه روحشون شاد عزیزم این سوال و جوابای با مزه ملیسا اشک منم دراورد انشالا همیشه از ته دل شاد باشید و بخندین که روح مامان هم شاد باشه از شادی شما..خدایا چقدر خندیدم از معرفی کردن مامان فرخنده به دوستاش بس که این دخترا عاشق آرایش و ژیگول بودن هستنعجب حدیث جعلی هم قرایت میفرمایند ملیسارو جز جاعلین حدیث باید قرار بدیم..وایی ما هم موقع بیرون رفتن اسباب کشی داریم کلی وسیله با خودش میاره لیانا حتی شده در عطر یا پد پنکیک..میبوسمتون مامان و دخمل شیرین و با مزه
مامان فرخنده
پاسخ
چي بگم اشك خودمو كه كلي در مياره گوش شيطون كر فعلا خيلي وقته گير نداده كه مامانت كجاست يعني كلي من خجالت ميكشم وقتي اين شكلي منو معرفي ميكنه بچه ام ميخواد تفسير قرآن بده بيرون به زبون خودش چه جالب پس فقط مختص مليسا نيست ليانا جونم بعله امان از دست اين وروجكهاي ناز بوس براي ليانا نازم