مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

تولد چهارسالگي نفسم

1395/3/22 13:54
نویسنده : مامان فرخنده
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم خلاصه امسال تونستم برات يه جشن تولد بزرگ بگيرم هرچند امسال روز تولدت مصادف شده بود با سوم ماه رمضون وبايد به مهمونها افطاري ميدادم كلي كار بود كه سرم ريخته بود تزينات خونه يه طرف غذا درست كردن طرف ديگر ولي خداروشكر تونستم از عهده كارهام بربيام يه جشن خوب ويه خاطره خوب برات ثبت شد.تشویقتشویقتشویق

بابت كادو تولدت ازت سوال كرديم كه چي دوست داري وتو گفتي يه قطار بزرگ من وحميد تصميم گرفتيم كه قطار را حميد بخره ومنم برات يه عروسك بزرگ كادوها تهيه شد وبه دور از چشم خانم خانما بايگاني گشت چهارشنبه شب كه مشغول تزيين خونه بوديم يهو ديدم صدام كردي مامان مامان بيا اين كادوها را ببين گفتم دست نزنيها اين كادوها براي بهاره (دخترخاله حميد)هست فرداشب كه اومد خونمون بايد بهش بديم وچون توهم سرگرم تزيينات بودي سريع فراموش كردي.نهنهنه

پنج شنبه صبح  بايد عروسك را از بايگاني در مي آوردم گفتم مليسا چشمات را ببند ميخوام بهت كادوي تولد بدم تو با ديدن عروسك كلي ذوق كردي گفتم اسمش را چي بذاريم من شنيدم نگين گفتم چه اسم قشنگي گفتي نه مامان اسمش ملودين هستش.خندونکخندونکخندونک

كلي براي همه رقصيدي چون از صبح هم به من گفتي برام آهنگ بذار ومي رقصيدي شب كه مهمونها رفتند ساعت يك شب بود گفتم مليسا برو بگير بخواب به سه شماره نكشيد كه خوابيدي كلي تعجب كردم چون هميشه بايد چندتا قصه و لالايي ميخوندم .فرشتهفرشتهفرشته

ممنون از دوستهاي گل وبلاگيم كه روز تولد مليسا بهم تبريك مثل خاله شادي مهربون،فروغ نازنينم،داداش كيان گل مرسي از اين همه لطف ومهربونيتون به من ومليسا ،عاشقتونم عزيزززززهاي دل.محبتبوسمحبتبوسمحبت

ذوق مليسا در روز پنج شنبه صبح مورخ 20/03/95 بايد بگم دختر عشق روسري گذشتن داره توي خونه هم روسري سر ميكنه با شلواركخندهخندهخنده

جناب خان را پريا جون برات خريد كلي خوشحال شدي شبها علاوه بر كپل وصورتي جناب خان را هم بايد پيشت بخوابوني اين شكلي پيش بريم ديگه  براي منم روي تخت جا نيست

ممنون از همه بابت زحمت كشيدن كادوهامحبتمحبتمحبت

پسندها (8)

نظرات (12)

عمه فروغ
22 خرداد 95 15:10
سلام فرخنده جونبازم تولد ملیسا جونی مبارک باشه ان شاالله که همیشه در کنارتون شاد و خوشبخت باشه و شما از دیدن موفقیت ها وشادی هاش روز به روز شادتر تزینات تولد هم عالی شده دست شما درد نکنه بابت این همه زحمت ای جاااااانم چه خنده از ته دلیخنده هایت همیشگی ملیسا جونم و همیشه همین طور از ته دلت کادوهای خوشگلت هم مبارک باشه به شادی ازش استفاده کنی عزیزم.روی ماهتم میبوسم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام فروغ مهربونم شما كه كلي من ومليسا را شرمنده كردي خانم مرسي عزيززززم خواهش ميكنم خلاصه بعد از سه سال استارت زدم كه يه تولد خوب براش بگيرم ببين چقدر من زرنگ هستم چه جالب منم وقتي ذوق مليسا را توي اين عكس ديدم دقيقا همين آرزو را براش كردم ببين فروغ جون من وتو چقدر تفاهم داريم ما هم روي زيبا شما وآرشيدا گل را مي بوسيم
مامان ندا
23 خرداد 95 1:07
عزززززیززززززدلم تولدت مباااااااااااارک انشاا.. تولد ۱۲۰ سالگیت..جشن دانشگاه رفتنت..جشن ازدواجت به به چه مامان با سلیقه ای..چقد همه چیز عالییییییییییی..چه کیک گوگولیی.. کادوهای قشنگت هم مبارک دختر ناز و خوشگل
مامان فرخنده
پاسخ
سلام ندا جوني خيلي وقته وبت را آپ نكردي كلي دلم براي صاينا ناز تنگ شده سعي كن وقت كردي به روز شي عزززززم مرسي ازتبريك ودعاهاي قشنگت چشاي شما قشنگ ديده ندا جوووني بوس براي صاينا گل وندا جون مهربون كه كلي دلمون براتون تنگ شده
مامان ریحانه
23 خرداد 95 11:20
ملیسا جوووووووووووووووووووووووووووونم تولدت مباااااااااااااااااااااارک
مامان فرخنده
پاسخ
سلام ريحانه جووووووووووووووووني معلومه كجايي خداروشكر كه برام پيام گذاشتي كلي نگرانت شده بودم طاعاتت مورد قبول حق باشه خانمي ممنون بابت تبريكت عشقم
مامان ریحانه
23 خرداد 95 11:26
سلام فرخنده جونم شرمنده از اینکه زودتر نتونستم بیام و تولد ملیسا جونو تبریک بگم فکر کن تو این گرما یه سرماخوردگی سخت گرفتم در حد تب و لرز خسته نباشی دوست خوبم چه تزیینات قشنگی چه کادوهای زیبایی مبارکش باشه الهی که 1000 ساله باشه عروسک خوشگلمون روی ماهشو خیلی ببوس
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزيززززززززم نه بابا اين چه حرفي هست اتفاقا جديدا ويروس سرما خوردگي خيلي زياد شده خود من هم يك هفته پيش همين شرايط را داشتم سردم ميشد بايد لباس كاموايي و دوتا پتو مي انداختم كسي هم حق كولر روشن كردن نداشت فكرش را بكن دقيقا يك هفته طول كشيد تا خوب شدم خيلي خيلي ويروس خري بود ممنون عزيزززم ببوس روي صورت ماه نازنين جون را كه كلي دلم براش تنگ شده
شادی
24 خرداد 95 9:24
سلاممممم فرخنده جونم. دست گلت درد نکنه.... خیلی زحمت کشیدی... خیلی تزئینات و تم تولد ملیسا جون شیک و زیبا بود. من که خیلی خوشم اومد. حتما ملیسا جون هم خیلی خوشش اومده چون بچه ها هر چی بزرگ تر میشن بیشتر درک میکنن و تولد بیشتر براشون معنا پیدا میکنه. هدیه ها هم خیلی عالی بود. اگرچه بچه ها از هدیه بیشتر خوشحال میشن ولی پول هم چیز خوبیه عروسک هم عالیییییییی. اسمش هم خیلی شیک و برازنده است. قربون دختر خوش اخلاق و اجتماعی برم من. هزار آفرین به ملیسا جون. بازم برای هر سه شما بهترین ها رو آرزو میکنم.
مامان فرخنده
پاسخ
سلام شادي جوندقيقا همين طور كه ميگي هستش تا پارسال اصلا براي مليسا روز تولدش مهم نبود ولي امسال همش ازم مي پرسيد مامان كي تولدمن هست منم براش توضيح ميدادم وقتي ميرفتم براي خريد تولدش كلي ذوق ميكرد ميگفت مامان پس كي مهمونها مياند چندتا ديگه بخوابم تولدم هست وقاي تزينات خونه را ديد كلي خوشحال شد وازم كلي تشكر ميكرد مامان دستت درد نكنه كه برام تولد گرفتي حتي همون شب هم كه خوابيد ساعت چها صبح بود كه ديدم بلند بلند توي خواب داره در مورد بادكنكهاش حرف ميزنه وميخنده فهميدم كه خاطره قشنگي براش ثبت شد آره از اسباب بازي بيشتر خوشش اومد هرچند پولها هم ميره براي حساب پس انداز مسكنش ممنون عزيززززم ما هم براي شما بهترينها را آرزو ميكنم شادي دوست داشتني ومهربون
مامان مریم
24 خرداد 95 23:13
ملیساجون تولدت با تاخیر مبارک.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله مريم مرسي كه به ما سر زديد عزيزززم
کیان
25 خرداد 95 11:58
وای چه چشن تولد قشنگی دست مامان و بابا درد نکنه این همه زحمت کشیدند. چه کیک تولد قشنگی ملیسا جون غذا تو خوب بخور وگرنه ممکنه قد اون عروسک خانوم خوشگل از شما بلند تر بشه هاهمچي عالیه خصوصا تزئینات زیبا و خوش رنگ
مامان فرخنده
پاسخ
سلام كيان نازم چشاي شما قشنگ ديده عزيززززمآخ گفتي قربون دهنت جديدا خيلي كم غذا شده با غرزدن سرش بايد غذاش را بدم همين كه دوتا قاشق ميخوره ميگه بسه من سير شدم بوس براي كيان ناز ومامان مهربونش
مرجان
25 خرداد 95 14:15
تولدت هزار بار مبارک باشه ملیسای عزیز و دوستداشتنی..یه بغل بوس از طرف من و لیانا😘😘انشالا تمام لحظات زندگیت مملو از خنده و شادی در کنار مامان و بابای مهربونت باشه...فرخنده جون تبریک میگم چهارمین سال مامان شدن شمارو امیدوارم شاهد موفقیتها و شادی های ملیسا تو زندگیش باشی ...ببخشید تبریک تولد با تاخیر شد.کرج بودم و اوضاع نت خونه مامانم افتضاح..چقدر زحمت کشیدی چه تولد شیکی گرفتی دستت درد نکنه همه چی عالی ..جوووونم عروسکش که هم قد خودشه خوبه دیگه یه آجی براش یه دفعه آوردی😀😀😀خوشم میاد دخترم محجبه اس در همه حال روسری از سرش نمیفته حتی با شلوارک😀😀😀😘😘😘😘😍😍😍حسابی از طرف من ببوسش😍😘😘
مامان فرخنده
پاسخ
سلام مرجان جوووووني ممنون از تبريك ودعاي قشنگنت مرسي عزيزززززم قربون ليانا پس سرش حسابي با مامان و بابابزرگش گرم بود خداروشكر ممنون خانم به هنرنمايي شما كه نميرسه گفتم هي ميگه مامان برام يه آبجي ميخري ما هم اطاعت امر كرده براش بقول خودش ملودين گرفتيم خوشم مياد سريه اسمها را با اسم خودش ست ميكنه بوس براي ليانا ناز وخاله مرجان گل
مامان آنیسا
26 خرداد 95 7:26
تولد 4 سالگیت مبارک ملیسا خانوم به به چه تزئینات خوشکلی دست مامانی درد نکنه انقدر زحمت کشيده کادوی عروسکتم خیلی باحال بود
مامان فرخنده
پاسخ
سلام آنيسا گل چشاي نازت قشنگ ديده عزيزززم ميخواستم براي دخترم يه خاطره خوب ثبت بشه وگرنه كار خاصي نكردم عروسك نگو بگو دخترمون دوتا بايد جهاز بدم بوس براي آنيسا گل كه براي خودش خانمي شده
مامان ندا
28 خرداد 95 5:39
فرخنده جون ممنون که به یاد ما بودی وبلاگ صاینارو باعرض شرمندگی آپ کردم
مامان فرخنده
پاسخ
آفرين الان ميام پيشت
کیان
5 تیر 95 9:39
خاله ممنون که به ما سر میزنید من هم مثل ملیسا جون بد غذا شدم الان چند ماه که دیگه وزن اضافه نکردم .اگه لوپای منو با لوپای پارسالم مقایسه کنید آب شدنش کاملا مشهوده .ولی اگه ملیسا جون غذا خوب بخوره من هم قول میدم که خوب غذا بخورم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزيزززم امان از اين بد غذايي بچه ها اميدوارم كيان جون دوباره اشتهاش برگرده وبشه همون كيان توپولووووووووووووناز
مامان ويهان جون
26 مهر 95 13:14
يكمي دير شده واسه تبريك تولد 4 سالگيت مليساي دوست داشتني ولي دوست داشتم بهت تبريك بگم و بهترين ها رو برات آرزو كنم ، اميدوارم هميشه هميشه زير سايه پدر و مادر نازنينت باشي و تقويم زندگيت رو در كنارشون ورق بزني دختر زيبا.
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله جون مهربون ممنون از دعاي بسيار بسيار زيباتون خاله جووووني لينك شديد