مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

شيرين تر از عسل

1395/4/8 8:37
نویسنده : مامان فرخنده
1,119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دل مادر خوب برم سراغ شيرين زبونيات.

چند روزپيش توي مهد در مورد روزه كله گنجشكي با شما حرف زدند چون بعدازظهرش بهم گفتي مامان من روزه كله گنجشگي گرفتم گفتم يعني چي مليسا مامان يعني اينكه غذا نميخوريم مثل گنجشك  بال ميزنيم وميگيم جيك جيك خندهخندهخنده

چهارشنبه اون هفته براي كاري بايد ميرفتم رشت بخاطر همين چهارشنبه غروب من وتو سوار هواپيما شديم وقتي داشتيم از پله هاي هواپيما بالا ميرفتيم گفتي مامان اين هواپيما ايران هستش وهمه زدند زير خنده گفتم آره مامان ميخوايم بريم رشت مامان اين هواپيما جنگي نيست تا خود رشت هي ميگفتي وقتي رسيديم فرودگاه رشت مهماندار چون ازت خوشش اومده بود گفت مليسا بيا ببرمت توي كابين خلبان ومن هم از خدا خواسته گفتم بريم داخل كابين عكس بگيريم كه اولش خجالت كشيدي ولي بعد رفتي روي پاي خلبان نشستي.آرامآرامآرام

تا خاله هات را ديدي كلي ذوق كردي وقتي افطار كرديم اومدي گفتي مامان پس چرا خاله فرانك سفره هفت سين نچيده گفتم مليسا الان كه عيد نيست ما دو روز بيشتر اينجا نيستيم جمعه بعدازظهر بايد بريم خونمون چون ذهنت را خوندم فكر كرده بودي مثل عيد دو هفته ميخوايم بمونيم بخاطر همين روز برگشت كلي التماس كه نريم گفتم نميشه ميخواي تو پيش خاله فرانك بمون گفتي نه تو هم بايد بموني گفتم شبنم كه امتحان دانشگاهش تموم بشه خاله فرانك اينا مياند تهران وموقع خداحافظي هي به خاله فرانك تاكيد كردي امتحان شبنم تموم شد بيايد خونه ما وهر دفعه خاله فرانك ازت مي پرسيد چه لباس خوشگلي چه كفش خوشگلي سريع ميگفتي از تركيه خريدم خاله فرانك ميگفت از ترس ديگه ازت نمي پرسم همش ميخواي پز بدي حالا يه تركيه رفتياخندونکخندونکخندونک

 

مليسا وكاپيتان شهسواري

هنر سفالگري مليسا با كمك خاله زهره در مهد

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان ندا
8 تیر 95 18:43
عزززززیززززم بس که شیرینی همه عاشقت میشن..مثل خلبان چه جاالب فرخنده جون شما هم به همین واسطه تونستی بری تو کابین دخملمون روزه کله گنجشکی میگیره..ولی اونایی که روزه کامل میگیرن مثل گنجشک از گشنگی و تشنگی بال بال میزنن خدا قبول کنه..
مامان فرخنده
پاسخ
سلام ندا جووووني از بس كه بلبل زبونه توي هواپيما همش حرف زد بخاطر همين مهاندار كلي ازش خوشش اومد از خدا كه پنهون نيست خودم هم خيلي دوست داشت يكبار شده برم داخل كاپين كه اين امر توسط مليسا مهيا شد آخ گفتي خواهر از تشنگي من بال بال ميزنم تا خود افطار بوس براي صاينا ناز وخاله نداگل
مامان ریحانه
9 تیر 95 13:14
ای جوووووووووونم به اینهمه شیرین زبونی سلام فرخنده جون فدای دخمل شیرین زبون اتفاقا منم به نازنین یاد دادم روزه ی کله گنجشکی حالا جالبه خودش میگه مامان شما که خیلی وقت چیزی نمی خورید روزتون کله کلاغیه فکرشو بکن چه جالب پس به واسطه ی شیرین زبونیهای وروجک داخل کابین هواپیما رو هم دیدی راستی ملیسا هواپیمای جنگیو از کجا میشناسه واقعا این دوری از خانواده برا بچه ها سخته خواهر ما هم هر وقت از کاشون بر می گردیم خونمون همین برنامه رو داریم چه گریه های سوزناکی می کنه نازنین برای اینکه بر نگردیم خونه قربون پز دادنش دخمله دیگه ملیسا پز نده کی پز بده عکسها خیلی قشنگن مخصوصا عکسهای هنر دست ملیسا جون چقدر قشنگن فرخنده جون روی ماه ملیسا گلی رو خیلی ببوس
مامان فرخنده
پاسخ
سلام ريحانه جوووووني قربون نازنين بشم كه روزه ما را كلاغي ميدونه آره خواهر نمرديم رفتيم داخل كابين را ديديم همين طور خلبان رانميدونم فكر كنم توي كارتن ديده باشه تا خود رشت ميگفت طوريكه من ترسيدم گفتم نكنه ميخوايم سقوط كنيم هي ميگفت مليسا ول كن بيخيال شو خيلي سخته ولي كاري نميشه كرد بايد كنار بياند هرچي من وباباش صاف وساده هستيم ولي مليسا اين شكلي نيست دوست نداره از چيزي كم بياره چشاي ناز شما قشنگ ديده خاله ريحانه جوووني بوس براي نازنين گل ومامان مهربونش
فرناز رحیمی
9 تیر 95 15:11
سلام دوست عزیز پیامی در خصوصی براتون فرستادم . منتظر پاسخ شما هستم . متشکرم
مامان فرخنده
پاسخ
عزيزززم خصوصي را چك كردم من نيازي به معرفي وبلاگ خودم ندارم ممنون از شما
عمه فروغ
12 تیر 95 18:42
سلام فرخنده جانم.طاعات و عباداتتون قبول حق ای جانم به ملیسا گلی با تعبیرش از روزهیعنی دقیقا زدی تو هدفتعبیرت عالی بود ملیسا به به چه عالی که فرصتی برای تجدید دیدار با خانواده داشتید ان شالله که همیشه به شادی و خوشی در کنار عزیزان باشید چقدر هم قشنگ هست عکس های داخل کابین آفرین به ملیسا گلی با هنرهای خوشگلشکارت عالیه فرخنده جون ببوس از روی ماه گل دخترت
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به فروغ گلم روزه نميگيره ولي خيلي قشنگ نماز ودعا ميخونه آره خيلي خوب بود ممنون فروغ جون چشات قشنگ ديده عزيزززم بوس براي عمه فروغ گل وآرشيدا ناز
بابای ماردین
14 تیر 95 10:54
سلام اتفاقی شد وبلاگ شما رو دیدم مثل همه بابا ماممانا عاشق بچه تون ....خدا براتون نگه داره و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه ..... راستی به وبلاگ ماردین من هم سر بزنید .
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيززم كه به ماسرزديدچشم حتما سر ميزنم
شادی
15 تیر 95 13:06
سلام فرخنده جونییییییی الهی فدای دختر خوشگل و شیرین زبونم. از بس این دختر با کلاسه. خوب باید هم پز بده دیگه. رفته ترکیه چه با کلاس. عکس با کاپیتان سفالگری هاش هم فوق العاده است
مامان فرخنده
پاسخ
سلام شادي جون دلم برات كلي تنگ شده خدانكنه خاله جووووووووني چه كنيم اين دهه نوديها مثل ماها خاكي نيستند ماهم بسي خوشحال شديم كاپيتان را ديديم بوس براي شادي جوووووووون وآوينا گلم
شادی
15 تیر 95 13:07
روزه کله گنجشکی هم خیلی عالییی بود.
مامان آنیسا
20 تیر 95 16:08
خیلی باحال بود تعریف روزه کله گنجشکیش چقدر هنرمنده این خوشکل خانم ما
مامان فرخنده
پاسخ
سلام خاله جوووني مرسي چشاي شما قشنگ ديده بچه ام اعتراف ميكنه كه به كمك خاله مهد درست كرده
کیان
21 تیر 95 14:17
ملیسا جون ماشالله خوب زرنگی خودتو تو دل همه جا میکنیا. مخصوصا خلبانها افرین به تو دختر زرنگ و همچنین آفرین به هنر سفال گریت. راستی از پیغامی که مامانی برای ما گذاشته بود معلومه که خیلی نکته سنج و باهوشه.مامان فرخنده درست میگه یک چند ماهیه که منحنی رشدم سر پائینی میره آخرشم مریض شدم.
مامان فرخنده
پاسخ
دخترم ميدونه براي كي بايد زبون بريزه تا انتخاب خوبي داشته باشه توي عكسها كاملا مشخصه كيان جون خيلي لاغر شده اميدوارم زودتر اشتهاش برگرده بشه همون كيان توپولووووووووو
مرجان
26 تیر 95 10:52
سلام فرخنده عزیزم..وای خدا ماشالا شیرین زبون خوشگل من..دخترم چه افتخاری به کاپیتان دادن😙😙عزیز دلم سفره افطار با هفت سین اشتباه گرفت😀😚😘اصن دختر باید پز پزو باشه انشالا سفرات خارجه بیشتری بری عزیزم که دیگه تا کسی چشم تو چشم باهات بشه بگی فلان چیزو از فلان جا خریدم😘😘💋💋💋قربون دستای هنرمندت بشم با این سفالهای خوشگلت💜💜💜💜
مامان فرخنده
پاسخ
سلام مرجان جوووووووووني چي بگم اولش خجالت كشيد ولي بعد دوست شد با كاپيتان مليسا چون عيدها ميريم رشت دوهفته ميمونيم فكر كرده حالا كه رفتيم عيده وبايد خاله فرانك سفره هفت سين چيده باشه اتفاقا من دوست دارم مليسا پزي نباشه ولي تا حالا كه موفق نشدم تحت هر شرايطي دوست نداره كم بياره توي همه چيز بوس براي خاله مرجان و ليانا ناز