مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

آخرين روز تابستان

1395/7/6 9:23
نویسنده : مامان فرخنده
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم:

در آخرين روز تابستان عروسي نيلوفر (دخترخاله ام) دعوت بوديم بخاطر همين خاله فرانك اينا روز سه شنبه ظهر اومدند البته تو از شب قبلش هي ميگفتي بهشون زنگ بزن الان حركت كنند بياند تا اينكه صبح شد وتو گزارش لحظه به لحظه ازشون ميگرفتي زنگ ميزدي ميگفتي پس چرا نيومديد توي راه هستيد ومن مشغول آشپزي كه ديدم داري با تلفن حرف ميزني گفتي سلام خاله فرانك پس چرا نيومديد اه ترافيك هستش باشه ما منتظريم كه برگشتم گفتم مليسا گوشي رابده من كه ديدم با موبايل اسباب بازيت داشتي حرف ميزدي ولي چون اينقدر خوب مكالمه كرده بودي من فكر كردم واقعا خودتت با گوشي من داري با خاله فرانك صحبت ميكني.خندهخندهخنده

ظهرش تا خاله فرانك اينا زنگ آيفون را زدند وقتي ديديشون كلي ذوق كردي بالا وپايين ميپريدي وخوشحال شدي وشبنم هم مثل هميشه برات كتاب داستان و دفتر نقاشي ولوازم التحريرخريده بود.خجالتخجالتخجالت

فردا صبحش هم گفتي مهد نميرم وبعدازظهر هم آماده شديم رفتيم عروسي از لحظه ايي كه ورود كرديم تا آخرين آهنگ وسط بودي ودر حال هنرنمايي تازه ناراحت كه مامان چرا آقاي موسيقي داره خداحافظي ميكنه گفتم مامان يك صبح هست ديگه بايد بريم خونه بخوابيم ميگفتي نه عروسي بمونيم.محبتمحبتمحبت

جديدا ميخواي ازم سوال بپرسي ميگي مامان من يه سوال بزرگ دارم ازشما وشروع ميكني فاميلي من وكل خانواده را پرسيدند .سوالسوالسوال

وقتي مليسا گير ميده ميخواد مثل من بشه

شبهايي كه خيلي خسته اي وساعت 9 هنگام تلويزيون نگاه كردن خوابت ميبره

عكسهايي كه مهدكودك ازتون گرفت

 در حال رفتن به عرووسي

مليسا با چشم خواب آلود دريك صبح

پسندها (4)

نظرات (3)

امیرحسین
6 مهر 95 13:57
خیلی عکسات خوشگله خواهر جونم خوب توی عروسی هنرنمایی می کردی خیلی واسم جالب بود وقتی که مامانی فکر کرده بودن شما داری راستی راستی با خاله جونت حرف می زنیآفرین
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيزززززززززم چشات قشنگ ميبينه بقدري تميز حرف زد منم سرگرم آشپزي فكر كردم واقعا داره با خاله اش حرف ميزنه بوس براي امير حسين ناز و دخترخاله مهربونش
شادی
10 مهر 95 10:21
سلاممممممممم عزیزم. به به خوشگل خانوما همیشه به عروسی و شادی. ایشالا همیشه خوش باشین. ماشالا به عروسکم که همیشه خوشگل و نازه. عاشق شیرین زبونی و روابط عمومیش هستم.
عمه فروغ
10 مهر 95 14:42
سلام فرخنده جان...خوبی دوستم؟ ای جانم به ملیسای شیرین زبون که این قدر خوب صحبت میکنه ان شالله همیشه به شادی و خوشی باشیدان شالله عروس شدن گل دختری چه عکس های قشنگی مخصوصا عکس های مهد فرخنده جون ببوس از طرف من دختر نازت رو
مامان فرخنده
پاسخ
سلام فروغ جان ما خوبيم خداروشكر اين زبونش مارو كشته فداتت عزيزززم عروسي شما چشات قشنگ ميبينه بوس براي آرشيدا ناز وعمه فروغ گل