مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

مليسا وداداش كيان

1395/6/9 9:43
نویسنده : مامان فرخنده
983 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم قربونت بشم كه روزبه روز خواستني تر ميشي:

يك دوهفته اي بود كه به من گير ميداي ميگفتي مامان براي من داداش كيان بخر كه شير ميخوره من بهش شير بدم بعدازظهرها كه از سركار مي اومدم دنبالت با حالت تاكيد ميگفتي برام كيان نخريدي گفتم مامان كيان توي مهد شماست گفتي آره ميرم بالا هر روز بهش سر ميزنم خيلي كوچولوي .

تا اينكه بعداز يك هفته موفق شدم يه عروسك پسرونه پيدا كنم وبرات بخرم تا دو روز خوشحال بودي روز سوم گفتي نه من اينو نميخوام من كيان واقعي ميخوام كه شير بخوره اين عروسك هستش گفتم باشه من كيان بيارم ديگه تو بايد بري توي اتاقت بخوابي كيان پيش من بخوابه گفتي نه مامان دوتايي پيش تو بخوابيم آخه اون كوچولو هستش گفتم ببين ديگه نميتونم برات اين همه لباس بخرم بايد براي كيان هم بخرم گفتي نه مامان دوتا براي من بخر يكي براي كيان.خندونکخندونک

فردايش زنگ زدم مهد گفتم ببخشيد اين كيان كي هستش روزي نيست مليسا حرف از كيان نزنه گفتند پسر مربيشون هست كه شير خواره خاله زهره كه ميخواد بره بالا به كيان  سر بزنه ميگه من دارم ميرم پيش كيان ومليسا هم پاي ثابته سر زدن به كيان هستش گفتم ميگه بهش شيشه شير دادم ميگند آره راست ميگه دوبار بهش شيشه شيرش را داده خنديدم گفتم مهدتون بدآموزي داره مليساهمش داره به من گير ميده كه كيان برام بيار.خندهخنده

4 شهريور وقت آتليه داشتي  بخاطر همين بردمت آرايشگاه كه موهاتو خوشگل درست كنند كه مثل يك خانم متشخص نشستي تا كارت تموم شد توي آتليه هم خداروشكر كلي همكاري كردي بخاطر همين عكسات يكي ازيكي قشنگتر شد وتصميم من براي چاپ عكس خيلي خيلي سخت.

امروز هم برنامه عكس گرفتن توي مهد داشتي خلاصه اين روزها عكس بود كه ازت گرفته شد.

حالا بريم سراغ عكسهايي كه من ازت گرفتممحبتمحبتمحبت

داداش كيان

مليسا مو قشنگ

ا

اين روزها هرجا كه بريم آخرش بايد حتما به پارك نزديك خونه ختم بشه

درپايان مليسا 9ماهه در حرم امام رضا

 

 

پسندها (11)

نظرات (13)

مامان ندا
10 شهریور 95 22:38
سلام فرخنده جون خوبید؟ اول ازهمه بگم منتظر دیدن عکسای ملیسای خوشششششگل هسستم بی صبرررانه وبعد خوب عزیزم یه داداش کیان واااااقعی بیارین برا بچه خوووووووووو چققققققداین دخملمون خاااانومه که تو آرایشگاه و آتلیه وایستاده آفففففففرین عززززیزم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام ندا جون چشم آماده بشه حتما ميذارم ممنون عزيزززم همين يكي را بزرگ كنيم كافيه كل آرايشگاه بهش نگاه ميكردند ميگفتن چقدر آرم نشسته ومن بوس براي صاينل گل وندا مهربون
کیان
14 شهریور 95 14:40
به به چه موهای خوشگلی داره ملیسا خانوم باید صبر کنیم تا عکسهای آتلیه رو هم ببینیم. بابایی من هم بدش نمیاد من یک ملیسا داشته باشم ولی خوب اسمش رو که میاره مامانی عصبانی میشه راستی عکس اخریتم خیلی با نمکه
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي عزيززززم چشات قشنگ ديده مامان شما كاملا حق داره كه عصبانب بشه چون من مادرهاي شاغل را خوب درك ميكنم داداش كيان خودم آبجيت ميشم تو هم داداشم باش تا مامانهامون زياد اذيت نشند
شادی
16 شهریور 95 11:17
سلامممممممممم. پس بالاخره این شتر در خونه شما هم خوابید و ملیسا گلی داداش میخواد. انگار توی یک مقطع سنی این خواسته شون عود میکنه ای جانم به این دختر خوشگل و ناز و جیگر با اون موهای خوشرنگ و قشنگش. بیصبرانه منتظر عکس های آتلیه هستم.
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به شادي جون گل واقعيت خيلي وقت بود گير داده بود آبجي ميخوام ولي زياد پيگير نمي شد ولي قضيه كيان واقعا جدي هستش همش ميگه مامان پس ني ني ما كجاست چشات خوشگل ميبنه خدا بخواد وسطهاي مهر عكساش آماده ميشه حتما ميذارم توي ويلاگ بوس براي آوينا ناز ومامان شادي مهربون
عمه فروغ
21 شهریور 95 9:46
سلام فرخنده جون خوبی عزیزم؟ ای جووووووونم به ملیسا که دلش داداش کیان میخواد چقدر مدل موهات قشنگ شده حتما عکس هات با این مدل مو خیلی خوشگل شدندمنتظر دیدن عکس های قشنگت هستیم بووووووووس برای ملیسای نازمون
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به آرشيدا گل وعمه فروغ مهربون روزي نيست كه اصرار نكنه خدا كنه زودتر از سرش بيافته چشات خوشگل ميبنه چشم آماده بشه حتما ميذارم
مامان آنیسا
23 شهریور 95 17:49
خب راست میگه بچه الان دیگه وقت داداش دار شدنش زود باش مامانی هر چی تنبلی کنی بدتره
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيزززم يكبار مادر شديم بسه من زير بار اين حرفها نميرم
کیان
27 شهریور 95 11:17
باشه ملیسا جون پس من میام داداش شما میشم. چکنیم دیگه چاره ای نیست باید قید خواهر برادر واقعی رو بزنیم
مامان فرخنده
پاسخ
چه قدر هم كه خوب
بهار
29 شهریور 95 9:56
سلام فرخنده جووون آدرس سایت نی نی موونه موافقت شد ک نی نی بیاد
مامان فرخنده
پاسخ
عزيززم لينك شدي
zakieh
1 مهر 95 0:36
سلام فرخنده جون خوبی ای جونم خوب داداشی میخواد
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزيزززم لينك شدي
مرجان
1 مهر 95 1:55
وای عزیزم ماشالله روز به روز خانومتر و خوشگلترچشم بد ازش دور باشه الهی..چقدر موهاش ناز شدن افرین به ملیسا جون که مث پرنسس ها نشست تا خانوم آرایشگر موهاشو خوشگل کنه...فرخنده جون منتظر عکسهای آتلیه هستم..ای جونم جیگر داداشیشو برم مث خودش خوشتیپه..انشاالله صاحب یه داداشی واقعی بشی البته با اجازه از مامان فرخنده
مامان فرخنده
پاسخ
سلام مرجان جون نظر لطف شماست چيكار كنيم عاشق اينجور قرتي بازي هست موهاشو درست كنه لاك بزنه بقول خودش لوژ بزنه تازه رژلبش تموم شده به بابا ميگه براي من از اينها بخر ما كجا اينا كجاممنون مرجان جون ما همين يه دونه را آورديم كافيه بوس براي ليانا ناز ومرجان گل
مامان صدرا
3 مهر 95 20:33
سلام ماشالله چه دخمل ناز وخوشگلی دارین خدا حفظش کنه
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزيززززم نظر لطف شماست خدا صدار جون رابراتون حفظ كنه
امیرحسین
4 مهر 95 14:49
سلام ملیسا جون موهات خیلی خوشگله مصمم شدم تا عکس های آتلیه ات رو ببینم عکس 9 ماهگیت هم خیلی خوشگل شده منم دارم خواهر دار میشم دوست داشتی بیا پیشمون تا دوتا خواهر و یه داداش بشیم خیلی دوست دالیم/بای بای
مامان فرخنده
پاسخ
سلام دخترخاله گل چشم وسطهاي مهر عكسها آماده ميشه حتما ميذارم توي وبلاگ خوش به حالت مامان من كه زير بار نميره برام يه داداش بياره پس تو شدي داداش من
امیرحسین
5 مهر 95 21:16
ملیسا جون پس شما هم شدی خواهر جونه من
مامان فدیا
29 آبان 95 12:53
چه خوبه دم خونتون پارک هست منم خیلی دوست داشتم بدون ماشین بشه رسید به یه پارک که ادرین بازی کنه