مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

عكسهاي آتليه چهار سالگي

1395/7/26 10:27
نویسنده : مامان فرخنده
1,499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم:

اين روزها بيشتر سوالت از من اينه كه مامان بزرگ شدي ميخواي چيكاره بشي من ميخندم ميگم ميخوام بازنشسته بشم تو ميخواي چيكاره بشي مامان من ميخوام فوتباليست بشم بعدش هم دكتر بشم تحت هر شرايطي اول ميخواي فوتباليست بشي اميدوارم به هر آنچه كه آرزو داري برسي.محبتمحبتمحبت

يه شنبه كه كلاس زبان داشتي شبش برگشتي گفتي مامان خاله شيبا(خاله شيما معلم زبان) امروز به من جايزه برچسب داد.

من:آفرين دخترم خاله چه سوالي كرد كه تو درست جواب دادي وبهت جايزه داد.

مليسا:گفت دختر چي ميشه من گفتم گرد (GIRL)پسر هم(BOY)خندهخندهخنده

سريال شهر قشنگ  را خيلي دوست داري حتما بايد ساعت 9 تا 10 شب اين سريال را ببيني بعد بخوابي كلي هم اسامي بازيگراش را حفظ هستي يه جمعه بعدازظهر كه برديمت پارك و تو اول تا يك دختر بچه را ميبني برميگردي ميگه:

دختر خانم اسمت چيه با من دوست ميشي و اون دختره جواب داد آنيكا هستم وتو خنديدي گفتي آنيكا شهر قشنگ (اسم يكي از بازيگرهاي سريال شهر قشنگ آنيكا هست).قه قههقه قههقه قهه

پسندها (8)

نظرات (11)

مامان ويهان جون
26 مهر 95 10:59
خدا حفظش كنه اين فرشته كوچولوووو رو
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيزززززم خدا محافظ تموم بچه ها باشه
سیما
26 مهر 95 21:22
سلام آبجی جونممممممممممم/ خیلی عکسات خوشگله مخصوصا اون عکسی که کنار خرس نشستی همه عکسات و خیلی دوست دارم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون داداشي چشات خوشگل ميبينه
آزین
26 مهر 95 21:40
همه ی عکسات خیلی خوشگله ملیسا جون
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون از لطف شما مرسي كه به ما سر زديد
مامان ریحانه
28 مهر 95 11:34
سلام بر فرخنده ی عزیزمو ملیسای ناز و دوست داشتنی خودم اول که معذرت از اینهمه غیبت واقعا گرفتار بودم گرفتار ایامی که گاهی وقتها بد می بیچه بهت و ول کنت نیست که انشالله به زودی تو یه بست می ذارم ولی فرخنده جونم تمام بستاتو با اشتیاق می خوندمو و تو دلم قند آب میشد وقتی ملیسای نازمو با اون همه شیرین زبونی می دیدم خدا نگهدار فرشته ی نازم باشه یعنی باور کن دلم براتون حسابی تنگ میشه فدای عکسها و ژستای نازش بشم که چه نازی داره دخملمون خیلی خیلی زیباست روی ماهتونو می بوسمم همیشه خوش باشید
مامان فرخنده
پاسخ
سلام مامان ريحانه گل حدس زده بودم كه بايد مشغول باشي ولي گفتم حتما با تلگرام درگير هستي منم باور كن هرروز ميام وبت ببينم آپ كردي ولي بازم ميگم امروز هم ننوشت اميدوارم زودتر گرفتاريت حل بشه وبرامون از نازنين پيش دبستاني بنويسي ريحانه جون نظر لطفتت هست به من ومليسا باور كن ماهم دلمون خيلي خيلي براتون تنگ شده
کیان
29 مهر 95 12:12
وای خدا وااوووووووو هرچی نگاه میکنم نمیتونم بگم کدوم عکس قشنگتر هر کدوم یک مدل خوشگله عالیییییییدرود بر ملیسا جون که اینقدر خوش عکسی و خوب همکاری کردی
مامان فرخنده
پاسخ
سلام دادش كيان بقول مليسا مننون چشاتون قشنگ ميبينه بچه ام استعداد خاصي در مدل شدن داره بوس براي داداش كيان
مامان زهره
30 مهر 95 17:09
سلام فرخنده جان ماشالله ملیسا چه بزرگ شده خیلی وقته نیومده بودم اینجا چه خوب که هنوز فعالی تو وبلاگ احسنت به شما مامان باحوصله
مامان فرخنده
پاسخ
بهبه سلام به مامان زهره شما كه ديگه وبتون را اپ نميكنيد ولي خوبه هرازگاهي بنويسيد يادگاري خوبه براي بچه ها بيشتر براي خودمون وقتي بزرگ ميشند ميشه برگشت واين خاطرات را مرور كرد مرسانا جون هم بايد حسابس بزرگ شده باشه روي ماهشو ببوس
شادی
1 آبان 95 14:48
سلامممممممممم دوست جون ای جوننننننن دلمممممممممممممم. هزار ماشالا به این دختر گل. عکسهاش خیلییییییییییی خوشگل شدن. کلی کیف کردم از دیدن چهره ماه و دوست داشتنی ملیسای گلم. خدا برات نگهش داره این دختر باهوش و دوست داشتنی رو.
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به شادي مهربون چشات خوشگل ميبنه شادي جون فقط عاشق اينجور عشوه هاست بقول خودش لوژ بزنه يه آهنگ شاد هم مامان بزار يكم قر بدم خدا آوينا جون را هم براتون حفظ كنه وهمه بچه ها عاقبت بخير بشند الهي آمين
مرجان
9 آبان 95 15:48
هزارماشاالله عکسا خیلی قشنگ و رویایی شدن فرخنده جون جدی میگم عکسا حسشون پر از نور امیده..چند بار عکسای خوشگل ملیسارو نگاه کردم این عکسای قشنگ علتش خوشگلی و خوشتیپی آرتیستشه مدل موهاش چقدر نازه عزیزم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام مرجان جون چشات قشنگ ميبينه نظر لطفتته البته پرسنل آتليه اش هم خيلي خوب ومهربون بودند بخاطر همين مليسا هم خوب همكاري كرد
عمه فروغ
10 آبان 95 13:41
سلام فرخنده جان...خوبی عزیزم؟ ای جوووووونم به این دختری عشق فوتبال که میخواد فوتبالیست بشهان شالله که به همه آرزوهای قشنگت برسی ملیسا گلی به به آفرین به ملیسا که به سوال خانم مربی پاسخ درست داده عزیزم چه عکس های قشنگی هستند عکس های آتلیه مبارک باشه ملیسا جونیان شالله عکس های آتلیه عروسیت فرخنده جون خیلی خیلی ببوس این عروسک ماهت رو
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به عمه فروغ گل فداتت عزيزززم اميدوارم همه بچه ها به تموم آرزوهاشون برسند خيلي مننون عكسهاي عروسي شما را ببينيم عمه فروغ ناز بوس براي عمه فروغ گل وآرشيدا شيرين زبون
مامان سيد امير علي
25 آبان 95 9:41
سلام.به به تولد دختر خوشكل مبااارك چه همه عكس گرفتي آتليه از دخترت.ممن كه به خاطر هزينه بالاي عكسا از 3 تا4تا جرات نميكنم بيشتر عكس بگيرم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزیزززززم ممنون که به ماسر زدید من هم نمیخواستم عکس زیاد چاپ کنم ولی چون عکساش واقعا همه خوب شده بود دیگه نمیتونستم ازشون بگذرم ولی دیگه تا دوسال از آتلیه رفتن خبری نیست
zakieh
7 آذر 95 0:49
خدا حفظشکنه خیلی نازه عکساشم خیلی خوشملههه
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله جونی چشایشما قشنگ میبینه