مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

تولدت مبارك گل من

1394/3/20 8:31
نویسنده : مامان فرخنده
3,298 بازدید
اشتراک گذاری

                    

شاديهايت به بلنداي سقف آسمان

زتدگيت همرنگ رنگين كمان

مهربانيت امواج خروشان دريا

سربلنديت چون كوه استوار

وغصه هايت چون حباب شكننده وگذرا

اي نتيجه زندگي من، اي آينه گذر عمرمن

هميشه خوشبختيت را آرزو دارم.

مليسا جونم تولدت مباركبوسبوسبوس

چهارشنبه غروب كه رفتم خونه سريع با حميد خونه را برات تزئين كرديم چون شام قرار بود ماماني وبابايي بياند خونمون ومن مشغول شام درست كردن شدم امسال هم يه جشن تولد پنج نفري گرفتيم چون درگير كارهاي رفتن به ايتاليا هستيم وروز قبلش هم با خاله فرانك وشبنم و خاله فائزه رفتيم سفارت ومداركمون را داديم و تقريبا همه چي درست بود وكمتر از سه هقته ديگه بمدت يكماه ميريم پيش خاله فرشته چون عروسيشون هستش وكلي كار ريخته سرم كه بايد همه را تا موقع رفتن انجام بدم.

تا وقتي ماماني وبابايي بياند تو باحميد رفتيد كيك خريديد وكيك انتخاب خودت بود گفتي فقط اين را ميخوام بعدم كلي برامون رقصيدي تا اينكه موقع شام گفتي مامان فيلم عروسيت را بذار گفتم مامان جان امروز روز تولد تو سالگرد ازدواج من وحميد يكماه پيش بود گفتي نه ميخوام ببينم وما هم مجبور شديم بذاريم توي فيلم عروسي ما يه قسمت بود كه مامان زري را نشون ميداد(مادربزرگ حميد كه ساگرد وفاتش تيرماه هستش)بخاطر همين تا ماماني ديد كلي زد زير گريه ودلتنگ مامانش بود من نفهميدم تولد تو بود يا سالگرد ازدواج من وحميد ويا مراسم دلتنگي مامان زري هركاري هم كه ميكرديم كه خاموش كنيم رضايت نميدادي خلاصه با آوردن مراسم كيك و شمع فوت كردن رضايت دادي امان ازدست توي وروجك.چشمکچشمکچشمک

پنج شنبه صبح هم تا از خواب بيدار شدي قرار بود با پريا ومامانش شمار را ببريم پارك آبي كه رفتيم سوار مترو شديم وتو براي بار اولت بود كه سوار مترو ميشدي همش ميپرسيدي مامان سوار قطار شديم من هم ميگفتم آره تا اينكه رسيديم به پارك آبي كه مايوت را پوشيدي رفتيم قسمت بچه ها كه زياد اونجا نبودي ميگفتي بريم قسمت بزرگترها مخصوصا قسمت درياچه موج چون اونجا همه ميزدند و ميرقصيدند از ساعت يازده تا ساعت دو اونجا بوديم به زور رضايت دادي بيايم خونه وكلي خوشت اومد وخوش گذشتمحبتمحبتمحبت

مليسا در حال رقصيدن

اين كيك ساده ايي كه خود مليسا انتخاب كردخندونکخندونکخندونک

اين كادو من وحميد به دخترمون البته اين عروسك بقول خودتت طلا را ده روز زودتر ديدي واز ما گرفتي وكلي خوشحال شدي مثلا قائم كرده بوديم كه تو نبيني ولي وروجك ديد وپيدا كرد

اين كادو را هم همون روز تولد بهت داديم وكلي خوشحال شدي وهروز در حال سشوار كشيدن وآرايش كردن هستي خيلي خوشت اومد با عروسك طلات زياد حال نكردي همچنان كچل را بيشتر دوست داري

اينم كادو شبنم بهت كه از اين هم خيلي خوشت اومد

كادوهاي ديگر عبارت بودند از:

ماماني وبابايي يه گوشواره طلا

خاله فرانك 100 تومن وجه نقد

خاله فائزه 70 تومن وجه نقد كه دست همگي درد نكنه واين هم از سومين تولد زندگيت دختر گلم اميدوارم ببخشي منو كه امسال هم نتونستم برات يه تولد مفصل بگيرمخجالتخجالتخجالت

پسندها (5)

نظرات (21)

سما مامان فرشته ها
20 خرداد 94 8:52
سلام به کوچولوی دوس داشتنی تولدت مبارک ملیسا جونم انشا...120ساله بشی عزیزم مامانی زود پست رو تکمیل کن منتظرررررررررررم
مامان فرخنده
پاسخ
اي مامان سما عجول شنبه پست را تكميل ميكنم ومرسي از تبريك تولدت بوس براي ارشيا و مرسانا جون ومامان سما عجول
مامان لیلا
20 خرداد 94 8:55
تولدت مبارک ملیسای ناز
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون از اينكه به ما سرزديد و سپاسگذار بابت تبريك تولد خدا محافظ محمد مهدي گل باشه
مهتاب مامان اشکان
20 خرداد 94 9:11
تولد تولد تولدت مبارک امروز تولد ملیسا جونمه الهی که 120 ساله بشی دختر گل مامان فرخنده مهربون این روز را به شما که سه سال پیش در همچین روزی به نام مقدس مادر مزین شدید تبریک میگم و امیدوارم سایه تون همیشه بالا سر ملیسایی خوشگل باشه دوستون دارم این هم بوس مخصوص روز تولد برای ملیسا جونم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مهتاب جونم كه به فكر ما بودي ومرسي از دعاي زيبات اشكان جون را داماد كني واي فكرش را بكن روزي كه بنويسي اشكان داماد شد باور كن من خيلي بيشتر از تو هيجان زده ميشم اين بوس هم براي مادر داماد وداماد خوشگل
سما مامان فرشته ها
20 خرداد 94 10:48
نظر منو چرا تایید نکردی
مامان فرخنده
پاسخ
صبركن دارم تاييد ميكنم اومدم وبلاگت نظر دادم
مامان ریحانه
20 خرداد 94 15:05
تولد شیرین عسله مهجبین ، فرشته ی روی زمین ملیسا طلامبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک کادوی من به ملیسا جونم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله ريحانه مهربون بسيار شرمنده كردي مارا بوس براي نازنين شيرين زبون و خوشگل
مامان ندا
21 خرداد 94 0:17
تولدت مبااااااااااااااارک ملیساجوووونم ایشاا.. همیه شاد و سلامت باشی عسسسسسسلم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ندا جونم مرسی که بیاد ما بودید بوس برای صاینا گلی
مرجان
21 خرداد 94 1:02
سومین سال زمینی شدنت مبارک فرشته کوچولوی خوشگل من..امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی و عاقبت بخیر در کنار مامان و بابای خوب و مهربونت..فرخنده جونم تولد سه سالگیه ملیسا ناز شادباش بهتون میگم..همچنین سومین سال مادر شدنت هم مبارک عزیزممممم بیصبرانه منتظر تکمیل این پست هستم..از طرفم حسابی این سفید برفی ببوس
مامان فرخنده
پاسخ
کلی شرمنده ام کردی مرجان جون مهربون امیدوارم این همه محبت را جبران کنم
مامان ریحانه
21 خرداد 94 1:35
هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی ملیسا جووووووووووووونم تولدت مبارک . . .
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون ریحانه گلی بخاطر تبریک فوق العاده زیبات بوس برای شما مهربونها که واقعا بابت تشکر نمیدونم چی بنویسم
سما مامان مرسانا
23 خرداد 94 9:10
سلام عزيزم اميدوارم خوب خوب باشيد. الللللللللللللللهى هميشه لبات خندون باشه عشق خاله ايشالا تولد 4سالگيت مامانى يه جشن مفصل برات ميگيره عزيزم به به ايتاليا منم به ايتاليا رفتم البته ارشيا 4ماهش بود عروسى خاله فرشته مباااااااااركه ايشالا به پاى هم پير بشن آخى بهتون تسليت ميگم فرخنده جون غم آخرتون باشه ماشالا مليسا طلا خيلى قد درازه مامانى اسپند يادت نره قربون رقصيدنت ايشالا عروسى خودت برقصى مليسا جوووووووووونم بوووووووووووووووووس واسه مليسا ى خوشگل و فرخنده جونم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله سما جووووووووووني اره خدا طلبيده كه بريم ايتاليا دوباره قسمت شما بشه بريد خاله جوني فد دراز نيستم قد بلندم خوب به مامان وبابام رفتم چون اونها هم قد بلند هستند من توي شكم مامانم بودم خانم دكتر گفت به مامانم دخترت قد بلنده چون جام تنگ بود هي به مامانم لگد ميزدم مرسي خاله جون قرار شده عروسي خودم كلي با مامانم برقصيم اصلا نشينيم بوس براي شما نازنينها
مامان ندا
23 خرداد 94 23:35
ان شاا.. همیشه شاد باشید ملیسا جون بازم تولدت مبارک عزیز خاله کادوهای خوشگلتم مبااااارک... بووووووووووووووووس
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله ندا جوووووووون
شادی
24 خرداد 94 11:28
سلامممم عزیزم. تولد گل دخترمون مبارک باشه. ببخشید فرخنده جون من اینقدر این روزها گرفتار بودم که اصلا فرصت نکردم روز تولدش بیام به دخمل خوشگلم تبریک بگم. ایشالا همیشه سلامت و شاد باشه. دستتون هم درد نکنه. همین تولدهای ساده خاطره انگیز تر و ماندگار تره. همیشه به یادتون هستم و یک جورایی حس خیلی خوبی به شما و گل دخترت دارم. گل دختر رو از طرف من حسابی ماچش کن با اون رقصش. قرتی.
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي شادي جوووووووووونم نه بابا اين چه حرفيه ميدونم درگير امتحانات هستي عزيززززززززززم ممنون با اين همه مشغله بازم به ما سرزدي باوركن من هم يه حس خاصي به خودت وآوينا جون دارم عيد تهران نبودم وگرنه حتما يه برنامه ميذاشتم كه ببينمت بوس براي شادي جون وآوينا ناز كه اميدوارم هميشه تنتون سالم ولبتون پر ازخنده باشه ومنتظرم زود دوباره برگردي وب
مرجان
24 خرداد 94 11:54
خدای من چه فرشته کوچولوی نازی ..ماشالا ماشالا ملیسا قد بلند شده و چقدر خانوووم ..خاله جون تولدت مبارک انشالا همیشه لبت خندون باشه..کیک هم خیلی خوشمزه و خوشگله دخترم خوش سلیقه اس میدونه کیکهای شکلاتی از همه خوشمزه ترن..دست همه هم بابت کادوهاشون درد نکنه..به به فرخنده جون سفر میرید اونم خاااارجه اونم ایتالیاااا اونم عروسیه خواهرررر جاااان...انشالا خوشبخت بشن و بهتون هم عروسی هم سفر خوش بگذره ..منتظر عکسای خوشگلتون هستم امیدوارم جمعتون همیشه جمع و شاد باشید بوسسسس برای ملیسا و فرخنده عزیزمم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مرجان جوووووووووووووووووووووووووووني گل من هم خودم عاشق كيكهاي شكلاتي هستم ولي ديگه اين خيلي ساده بود چيكار كنم مليساست ديگه ميبيني خواهر نمرديم ميريم عروسي خارجي هم ميبينيم البته هنوز جواب سفارت نيومده ولي بابت مدارك همه چي كامل بود وهيچ نقص پرونده نداشتيم حالا تا دوهفته ديگه كه جواب بياد خيلي ممنون بابت دعاي قشنگت شما هم هميشه جمعتون جمع ولبتون پرازخنده وشادي باشه بوس براي لياناناز وخاله مرجان مهربون
آویسا
24 خرداد 94 12:02
عزیز دلم تولدت مبارک انشاا... عروسیت خوشگل خانوم.به به فرخنده جونم پس ما منتظر سفرنامه ایتالیا هستیما.....ان شاا... به سلامتی
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله مهربون آره ديگه ايتاليا طلبيده بايد بريم ان شاءالله قسمت شما بشه وشمارا هم بطلبه بوس براي آويسا نازم
شادی
25 خرداد 94 9:44
راستییییییییی به سلامتی دارین میرین سفر خارجه.... اونم برای عروسی... دیگه چی بهتر از این. ایشالا همه کارهای سفرتون به خوبی پیش بره و حسابی بهتون خوش بگذره. جای مارو هم خالی کنین. سوغاتی هم یادتون نره. منم مدتیه دلم هوای مسافرت کرده نیست که ما هم یک پامون اینجاست و یک پامون اروپاست. مدتیه نرفتیم دپرس شدم حالا شرایطش نیست به همین شمال هم راضی هستیم.
مامان فرخنده
پاسخ
عزيززززززززززمماهم شانس آورديم خواهرمون با يه اجنبي وصلت كرد وماهم ميريم درمورد سوغاتي شما اگه هم نميگفتي خودم براي آوينا جوووووووووني ميخواستم يه هديه ناقابل بيارم حالا اگه حراج تابستونيشون بود يه هديه ناقابل هم براي شما ميارم ولي در مورد آوينا مطمئن باش صد در صد هستش چون تقريبا هم سايز مليساس فكر ميكنم در مورد مسافرت هم خودت همت كني حتما ميري شادي جوووووووووووووووني
شادی
25 خرداد 94 10:22
وایییییییییییی نه تو رو خدا این کارو نکنی ها............ اصلا خودمو نمیبخشم. کاملا شوخی بود عزیزم. اصلا راضی به زحمتت نیستم گلم. ایشالا به سلامتی برین و برگردین و بعد بیاین برای ما تعریف کنید. همین کافیه در ضمن لطف و مهربونی تو برام یک دنیا ارزش داره عزیزم.
مامان فرخنده
پاسخ
نه بابا اين چه حرفيه آويناجون هم مثل مليسا برام ميمونه يه علاقه خاصي دارم بهش اصلا هم ناراحت نشو تو هم مثل خواهرام برام باارزشي عزيزززززززززززززم دلم ميخواد براي خواهرزاده گلم يه هديه ناقابل بيارم
مامان ریحانه
25 خرداد 94 17:29
فدای رقصیدن نازش عروسک خوشگل وقربون سلیقش تو انتخاب کیک خوب مامان فرخنده خوشگل خاله طرفداره سادگیه چه جالب برای نازنینم همینطوره بعد از عروسک کچلش چند تایی دیگه عروسک براش خریدیم و چون دیدم الان خیلی سریع خراب میکنه قایمش کردم تا در فرصتی مناسب بهش بدم ولی نازنین همچنان به عروسک کچلش علاقه داره کادوهای دیگه هم قشنگن مبااااااااارک باشه ملیسا جونم فرخنده جون ببووووووووس عسل خانوم نازو
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله ريحانه مهربون چي بگم اين وروجكها اصلا قابل پيش بيني نيستند يعني اون عروسك كجلش آبرومون را برده از بس داغونه ولي فقط اون را دوست داره ببوس نازنين شيرين زبون وخوشگل را
شادی
26 خرداد 94 9:39
مرسی فرخنده جونم. خیلی خوشحالم که منو خواهر خودت دونستی. آخه من خواهر ندارم و آوینا هم خاله نداره اول صبحی اشکم دراومد از این همه محبتت. راستی ما آپ هستیم.
مامان فرخنده
پاسخ
شادي جوووووووني قربون اون دل مهربون وحساست بشم من هم خيلي خوشحال هستم كه يه خواهر ديگه به خواهرام اضافه شد وهمين طور يه خواهرزده گل همسن مليسا كه ميتونند مثل دوتا خواهر باشند براي همديگه
مامان نيوشا
28 خرداد 94 10:25
سلام فرخنده جونم ببخشيد دير به دير سرميزنمااااا يه عالمه كار ريخته سرم شرمنده عزيزم تولد مليسا ى عزيزم مباااااااااركه انشا…تولد 200سالگيت مليسا جونم كأدوهات مباركه عزيز دلم كيكش معلومه خيلى خوشمزست نوش جونت باشه خوشگلم بوووووووووووس واسه مليسا خانوم خوشگل و مامان فرخنده
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله نیوشا عزیززززز که با تموم مشغله ات به ما سر زدی اره خاله کیکش خیلی خوشمزه بود جای شما خالی بوس برای مانی کوچولو ونیوشا دوست داشتنی
مرجان
10 تیر 94 1:31
سلام فرخنده عزیزم خوبید؟ملیسا جیگررر چطوره؟انشالا به سلامتی کارهای سفر انجام شد؟قبل از رفتن حتما یه پست بزار خوشحال میشم بدونم عازم شدین
مامان فرخنده
پاسخ
سلام مرجان جونم ما خوبيم وسخت مشغول خريد وجمع كردن وسايل هستيم چون تازه دوشنبه سفارت جواب نهائي داد وهمه امون اوكي شديم وميريم. چشم پست جديد ميذارم ببوس ليانا باهوشمو
مريم مامان ديبا
15 تیر 94 23:47
سلام عزززيزم خوبين؟ تولدت مبارك مليساي ناز خوشكلم الهي هزار ساله بشي دلم براتون يه ذره شده بود
مامان فرخنده
پاسخ
Shalam ma ham khob hasti m del ma ham baraye shoma tang shode
مامان آیسو وآیسا
12 مرداد 94 19:52
تولدت مبارك مليشيا نازنييييييينم🎉🎉🎊🎊🎉💝
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عطرا جووووووووووووووووووني ببوس اون فرشته هاي نازت را