مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

مليسا وعبادتش

1394/4/10 8:12
نویسنده : مامان فرخنده
1,618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مليسا جونم دوتايمون خوبيم ولي كلي اين روزها كار داريم كه با كمك همديگه انجام ميديم چون ديگه جمعه شب ميريم ايتاليا وخوبيش اينه كه يكماه شب وروز پيش همديگه هستيم توي اين روزهاي ماه رمضون كه اكثر آدمها متحول ميشند در مورد تو هم صدق ميكنه تا ميبيني اذان دارند ميزنند ميگي ميخوام نماز بخونم وشروع ميكني به عبادت وصلوات فرستادن وخيلي قشنگ تمام مراحل نماز را بلدي آفرين دختر گلم.

عاشق تلفظ نون فانتزيت هستم ميگي (نون فانتي)خندهخندهخنده

غروب جمعه اون هفته برديمت شهربازي الماس هروي خيلي خوشت اومد چندبار با همديگه قطار سوار شديم بعدش هم يكساعت رفتيم قسمت خانه كودكش با بچه ها بازي كردي حالا هرروز بهم ميگي مامان منو ميبري پيش دوستام باهاشون بازي كنم.خندونکخندونکخندونک

دوستهاي گلم تا يكماه نيستم ولي وقت كنم حتما بهتون سر ميزنم  خيلي خيلي دوستون دارم دلم براي همه اتون تنگ ميشه مواظب خودتون ونفسهاي زنديگيتون باشيد فعلا خداحافظ بای بایبای بایبای بای

حالا بريم سراغ عكسهاي مليسا متحول شده

مليسا در اولين شب ماه رمضون

جانماز را گذاشتي كنار وپتوت را كردي سجده

مليسا در حال دعا كردن خيلي دوست دارم بدونم چه دعايي ميكني

مليسا در شب دوم ماه رمضون ديگه گفت برام چادر بذار

وقتي مليسا ياد دوران نوزاديش مي افته وآبش را بايد توي اين ليوان بخوره

پسندها (8)

نظرات (12)

آویسا
10 تیر 94 10:31
ای جانم قربون گل دختر بشم.فرخنده جون حسابی دلمون براتون تنگ میشهان شاا... به سلامتی برین و برگردین و حسابی هم بهتون خوش بگذرهمواظب ملیسا جون هم باش
مامان فرخنده
پاسخ
خدانكنه خاله جووووووووووووووني باور كن منم دلم براي همه شماها تنگ ميشه ولي حتما ميام پيشتون سر ميزنم شما هم مواظب آويسا گل باشيد
مرجان
10 تیر 94 12:06
قربونت بشم حاج خانوووم چقدر چادر بهت میاد گوگولی شدی ملیساااا ...انشالا هرچی بخوایی خدا به شما و مامان فرخنده ات بده عزیز دلممم..خوب به سلامتی سفرتون هم اوکی شد..انشالا اینقدر بهتون خوش بگذره که بشه یکی از بهترین سفرهاتون..عروسی خواهری هم پیشاپیش تبریک میگم..میبوسمتون خیر پیش
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون مرجان جون اره خودم هم دقت كردم متوجه شدم حجاب بهش مياد مرسي عزيزززززززم ان شاء الله شما هم هرچي ميخوايد خدا بهتون بده چي بگم عروسي خواهر كوچيكترم كه نذاشت چيزي متوجه بشم ولي اميدوارم سر اين يكي اذيت نكنه ومريض نشه دعا كن مرجان جووووووووووني خيلي دلم براتون تنگ ميشه ولي بهتون سر ميزنم
مامان ریحانه
10 تیر 94 13:59
الهههههههههههههههههی من فدای نماز خوندنت بشم با اون موهای خوشگلت که اومده تو صورتت میگم فرخنده جون ملیسا و نازنین خوب آداب نماز خوندنو به جا میارن با تاپ شلوارک فدای نون فانتی گفتنت عززززززززززززززززززیزم
مامان فرخنده
پاسخ
خدانکنه خاله ریحانه جون راست میگی نماز با تاپ و شلوارک ولی باور کن خدا ازشون قبول میکنه چون توی دلشون هیچی نیست بوس برای نازنین گل و مامان مهربونش که کلی نازند
مامان ریحانه
10 تیر 94 14:02
فرخنده جون انشالله که سفر خوب و خوشی داشته باشی که حتما هم همینطوره امیدوارم عروسی خواهر گلت خیلی بهت خوش بگذره و عروس نازتون خوشبخت بشه دلمون واست خیلی تنگ میشه زودتر بیا مواظب خودت و ملیسای نازم باش خداحافظ دوست نازنینم دوستتون دارم خیلی زیاد
مامان فرخنده
پاسخ
مرسی ریحانه گلی چی بگم یه ذره میترسم مثل عروسی خواهر کوچیکترم باهام نکنه این عروسی را از دست بدم از کفم رفته هرچیه یه عروسی خارجیه دیگه من هم باور کن دلم برای تک تک شما نازنینها تنگ میشه بوس برای شما دوستهای مجازی فوق العاده
شادی
10 تیر 94 15:54
الهییییییییییییییییییی. چه حاچ خانمی شده. فدای زلفاششششششششش. خیلی خوردنی شده با این چادر و روسری. مخصوصا زنگ بنفش حیلی بهش میاد. فرختده جونم ایشالا به سلامتی برین و حسابی بهتون خوش بگذره عزیزمممممم.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله شادی گل این شال یه زمانی برای من بود حالا شده وسیله عبادت وبازی ملیسا خانم وخیلی ممنون بابت دعا قشنگت دوستون داریم خیلی زیاد
مامان ندا
11 تیر 94 1:02
ای جوووونم ..قربونت بشششششمقبول باشه عسسسسسیسسسسم.. چقد اون عکس که موهاشم اومده جلوی صورتش نااااازه فرخنده جون ایشاا.. به سلامتی مسافرتتون رو برید و حسسسسسسابی بهتون خوش بگذره...
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون خاله ندا جون نظر لطف شماست اره منم اپن عکس را خیلی دوست دارم بوس برای صاینا نانازی
مامان زهره
11 تیر 94 17:05
خوش بگذره فرخنده جون انشالله به زودی وبلاگ تون آپ بشه مرسانا هر روز میگه ملیسا بزار میاد تو وب شما هدفونم میزاره و اهنگ وبلاگ تونو گوش میده و عکسا ملیسا رو نگاه میکنه
مامان فرخنده
پاسخ
ای جانم عزیززززززدلم مرسانا گلی ملیسا هم این آهنگ دختر را خیلی دوست داره وهر روز باهاش می رقصه ممنون زهره جون میام پیشتون
مامان هلیا
13 تیر 94 10:01
اییییییییییییییی جوووووووونم، قنوت رو عشق است،قربونت برم عزیییییییییییزم دلم براتون یه ذره شده بود مواظب خودتون باشین بووووووووووووس
مامان فرخنده
پاسخ
mamnun del ma ham baraye helia joooone tang shode
مرجان
29 تیر 94 11:50
سلام فرخنده جون خوبید؟ملیسا خوشگلم خوبه؟حتما الان دیگه ایتالیا هستید؟اوقات خوشی براتون آرزو میکنم مواظب ملیسا گلی باش دوستون دارم بوسسسسسسسسسس
ایـلیــــا جـون
6 مرداد 94 16:01
آفرین به ملیسای خوشگلم که نماز میخونه ، قبول باشه گل دخملی همیشه به تفریح و مسافرت ، امیدوارم همیشه خوب و خوش باشین فرخنده جون بعد 1 ماه اومدی ما رو یادت نره ها
مامان فرخنده
پاسخ
مرسي خاله سپيده جون بچه ام همه چي را باهم داره به وقتش قرتي ميشه وبه موقع هم مومن ميشه بهشت وجهنم را باهم داره چشم ميام بهتون سر ميزنم
عمه فروغ
15 مرداد 94 17:06
سلام به به چه دختر با ایمانینماز و عباداتت قبول ملیسا خانوم التماس دعاان شاا.. که خدا همیشه حافظت باشه گل دختریان شاا.. که سفر هم بهتون خوش بگذره و با کلی خاطره خوش برگردید
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عمه فروغ گل خدا آرشيدا جون را براتون حفظ كنه سفر هم خيلي خوش گذشت وبا كلي عكي برگشتيم ممنون فروغ جون كه به ما سر زدي عزيززززززززززززم
تک دختر مامانش(kosar)
27 شهریور 94 12:00
سلام خاله جوووووووونم خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید.منتظرتونیم با کهرزاد داداش کوشولوی آیندم...
مامان فرخنده
پاسخ
چشم عزيزززززززززم وقت كنم ميام پيشت