مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

شيرين شيرينم

1394/11/4 10:28
نویسنده : مامان فرخنده
2,152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم جديدا خيلي تنبل شدم براي ثبت خاطراتت ولي امروز ميخوام برات بنويسم.

تقريبا ششماه پيش بود وقتي بهت ميگفتم مليسا من عاشقتم من ميميرم برات تو هم در جواب ميگفتي منم عاشقتم من برات ميميرم من گفتم نه مامان تو اين كلمه را نگو تو بايد زندگي كني همون بگي دوستت دارم كافيه خلاصه با كلي حرف زدن بهت رفت توي ذهنت اين مدلي نشست حالا تقريبا هر يك روز درميان مياي بهم ابراز محبت ميكني ميگي:

مامان من خيلي دوست دارم تو بايد بميري من زندگي كنم .خندونکخندونکخندونک

جديدا همش بهم ميگي مامان خواهر و بردار من كجا هستند مامان برام داداش ميگيري ميگم باشه ميرم برات از مغازه ميخرم و توهم خوشحال بريم بخريم  يه دوست خيالي هم داري به اسم الينا من نميدونم اين اسم را ازكجا شنيدي ولي خوشم اومد از اين اسم همش ميگي مامان الينا منو زد الينا با من بازي نكرد خلاصه ماجراها داريم با اين الينا خانم.تعجبتعجبتعجب

نقاشي كردن و رنگ كردنت خيلي خوب شده  دوباره داري بهم گير ميدي كه پس منو كي ميبري مهد باهات صبحت كردم گفتم هر موقع بهار شد ميذارمت حالا هركي را ميبيني ميگي من بهار ميخوام برم مهد .محبتمحبتمحبت

پنج شنبه از شركت بهم زنگ زدند كه يه كار مهم پيش اومده يكساعت بيا بعد برو گفتم باشه ميام ولي بايد دخترم را با خودم بيارم وقبول كردند با هم اومديم شركت كلي همه قربون صدقه ات رفتند وگفتند چقدر بزرگ شده و توي اتاقم روي ميز نشستي وگفتي ازم مامان عكس بگير وقتي اومديم خونه گفتم مليسا محل كارم را ديدي آره مامان بانك بود.سکوتسکوت

حالا بريم سراغ عكسهاي دخمليبوسبوسبوس

مليسا در  شركت

مليسا و ژستهاي مختلفش بچه ام دوست داره مدلينگ بشهخندهخندهخنده

مليسا نقاشي چي كشيدي مامان بابا حميد را كشيدم بابا حميد مليسا من اينقدر چاقم ومن خوشحال كه دخترم براي اولين بار عكس يه آدم كشيده معمولا همش عكس خونه ميكشيدي ولي حميدعصبانیعصبانی

مليسا چي كشدي ودر جواب گفتي مامان اين دندونهام هستش كه افتاده شكستهتعجبتعجبتعجب

عاشقتم عروسك ناز سعي ميكنم  از اين به بعد زودتر برات بنويسمبوسبوسبوس

 

پسندها (9)

نظرات (13)

عمه فروغ
7 بهمن 94 11:44
سلام فرخنده جون خوبی عزیزم؟ملیسای نازم خوبه؟ ای جان 1000 ماشاا.. به ملیسای شیرین زبونابراز عشق کردنش رو ببین فرخنده جون خوب دخترمون خواهر و برادر میخواد دیگه باید براش فکر هم بازی کنیبه به پس ملیسا هم دوست خیالی داره اسم دوست خیالی آرشیدا هم پرنیاستو واقعا که چه اسم هایی رو انتخاب میکنند ای جوووووووونم ژست های خوشگلش رو ببین مدل کوچولو فرخنده جون خیلی ببوس ملیسای ناز و خوش ژست رو
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به روي ماهت فروغ نازنيم عزيززم خودم همبازي مليسا منم هنوز كوچولوم اين دوست خيالي ديگه نميدونم چي بود وجالب تر از همه با دوست خياليش دعواش ميشه اينو ديگه كجاي دلم بزارم ممنون فروغ گلم بخاطر مهربونيات شماهم آرشيدا شيرين زبون را كلي ببوس امتحانات هم تموم شد از شيرين زبوني آرشيدا جون بنويس كلي دلمون تنگ شده واسش
کیان
10 بهمن 94 8:52
ملیسا خانوم هنرمند چقدر رئیس بانک بودن بهت میاد راستی می خوای خودم داداشت بشم
مامان فرخنده
پاسخ
دخترم دوست داره در همه حال رئيس باشه وقتي چند تا بچه را ببينه سريع ميخواد براشون رياست كنه قربون داداش كيان ناز بشم مليسا خوشحال ميشه داداشي مثل شما داشته باشه عزيززززم
شادی
13 بهمن 94 11:27
ای جونمممممم. قربونش برم با این همه شیرن زبونی. تو باید بمیری من زندگی کنم ژست هاش هم خیلی خوشگلن خداییش. خیلی حرفه ای ژست میگیره
مامان فرخنده
پاسخ
سلام شادي جون آخه ابراز علاقه اين مدلي ديده بودي وجالبه الان شده روزي دو مرتبه بهم ميگه مامان تو از برام بمير من زندگي كنم من نميدونم بايد با اين نوع ابراز علاقه خوشحال باشم يا غمگين بچه ام براي خودش مدليه بيا و ببين خاله شادي جوووووووووووون بوس براي آوينا و خاله شادي جووووووووووون
مامان ندا
17 بهمن 94 23:50
سلام فرخنده جون خوبی عزیزم... ملیساجونم خوبه..وااااای کللللللی خندیدم برای اون حرفت( من دوست دارم و توباید....) قربون این دخملمون بااین ژستای خوشگلش... مخصوصاون لبخند ملیحش خب فرخنده جون یه داداش بیار برا ملیساجون دیگه...
مامان فرخنده
پاسخ
سلام ندا جون خوبي امروز اتفاقا كلي به يادتت بودم خوشحال شدم ديدم پيام گذاشتي چي بگم دخترك ما هم اينطوري ابراز عشق ميكنه ژست نگو كه بعد از عكس گرفتن از خودش نوبت من ميشه مليسا ميشه عكاس ومن بايد ژستهايي را كه خانم ميگه اجرا كنم كلي عكسام خنده دار ميشه بيا وببين ممنون عزيزززززم همين يكي كافيه بذار براي خودش بگه كو گوش شنوا بوس براي صاينا ناز و مامان ندا گل كه كلي با محبته
مامان آنیسا
19 بهمن 94 9:23
ماشالا به ملیسا جون خوشکل و با احساس که معلومه ناز و عشوه هاشم زیاده چقدر قشنگ دندونشو نقاشی کرده
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون عزيززززم نظر لطف شماست بوس براي آنيسا ناز
کیان
19 بهمن 94 17:55
ملیسا خانوم منتظر خاطرات جدیدت هستیم
مامان فرخنده
پاسخ
چشم وقت كنم مينويسم فعلا مقدور نيست و مرسي كه به ياد ما هستيد
مامان ریحانه
25 بهمن 94 11:44
فرخنده جون اشتباهی تیک خورد خصوصی شد
مامان فرخنده
پاسخ
سلام ريحانه جوني خيلي خوشحال شدم كه نظر گذاشتي فكر ميكنم حالت بهتر شده اميدوارم حال پدر نازنينت خوب باشه باوركن دل به دل راه داره منم بي نهايت دوست دارم و دلتنگ نوشته هاي قشنگت ميشم قربون نازنين بشم كه اونم نقاشي ميكشه مليسا كه به ناف شكم ميگه مامان اينجا چرا سوراخه اصلا توي مغزش ناف نميره ميگه سوراخ ريحانه جون خيلي مواظب خودتت و بچه هاي گلت باشه اميدوارم هميشه هميشه لبت خندون باشه واگه اشكي از چشات اومد اشك شوق وشادي باشه عاشقتم دوست خوبم
سولماز
29 بهمن 94 21:25
سلام شاد وسلامت باشید خوشحال می شم به ماهم سر یزنید
مامان فرخنده
پاسخ
حتما به روي چشم
مامان صدرا
5 اسفند 94 15:56
ماشالله دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون گلم من در اسرع وقت به شما سر ميزنم
مرجان
9 اسفند 94 1:52
قربون این شیرین زبونیات و ابراز احساسات با نمکت به مامان خخوندهماشالا چه ژشت هایی هم میگیره خوشگل خانوم عزیزم محل کار مامانشو بانک میدونه قربون تصوراتت..چه نقاشی خوشگلی هم کشیده دختر هنرمندمون باباشو کشیده..دوستت دارم ملیسا جون
مامان فرخنده
پاسخ
سلام مرجان جوني ديگه از مامان خخونده اي در اومدم شدم فرخنده ديگه مامان هم نميگه به اسم صدام ميكنه ولي درست ومن هم قند توي دلم آب ميشهبچه ام محيط كارم را مثل بانك ميدونه بوس براي ليانا جون ومامان مرجان گل و دوست داشتني
کیان
9 اسفند 94 9:36
خاله جون شب عیدی گرفتاری وقت نمیکنی وبلاگ ملیسا جون رو آپدیت کنی
مامان فرخنده
پاسخ
قربونت مامان كيان كه به فكر ما هستي اسفندماه براي من ماه پرمشغله در محيط كاريم هست از اون ور هم خونه تكوني اميدوارم هفته ديگه بتونم آپ كنم ولي بازم ممنون كه به فكر ماهستيد مهربون
مرجان
11 اسفند 94 21:15
فرخنده جان دلم براتون تنگ شده میدونم که اخر ساله و همه مشغول..ملیسارو ببوس
مامان فرخنده
پاسخ
قربون دوست مهربونم كه به فكر منه اين هفته حتما وبلاگ مليسا را بروز ميكنم قول ميدم
عمه فروغ
12 اسفند 94 11:34
سلام فرخنده جون خوبی عزیزم؟ملیسا گلی خوبه؟ خیلی وقته چیزی ننوشتید دلمون برای ملیسا با خاطرات شیرینش تنگ شده منتظر پست های زیباتون هستیمببوس از روی ماه دختر نازمون روزهای آخر سالتون پر از شادی و خوشی دوستم
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون فروغ جوني سر كار خيلي خيلي درگير هستم ولي ممنون كه به فكر ما بودي بوس براي عمه فروغ ناز