مليسانفس مامان وبابامليسانفس مامان وبابا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

ملیسا دختر دوست داشتني مامان

شب یلدا

1395/11/4 9:29
نویسنده : مامان فرخنده
809 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گلم:

خیلی وقت هست که برات ننوشتم ببخشید دختر گلم خجالتخجالتخجالت

شب یلدا توی مهد مراسم داشتید ومنم تصمیم گرفتم کیک مورد علاقه ات را بپزم وببری مهد با دوستات بخورید اونروز خیلی بهت خوش گذشت موقع برگشت که مامانی اومد دنبالت وسط راه گفتی من امروز کیکی که مامان فرخنده درست کرده بود نخوردم بریم به خاله زهره بگم که از اون کیک بهم بده که با مامانی دوباره برگشتید مهد وشانس آوردی سه تا کیک مونده بود که یه دونه اش را برداشتی خوردی ومامانی بیچاره کلی از خاله زهره عذرخواهی کرد یعنی کارهایی میکنی خوبه که بیشتر پنج شنبه ها من از این کیک برات درست میکنم.دلخوردلخوردلخور

این روزها رقیب سر سخت من شدی تموم وسایل من را برمیداری میگی برای منه از طلا وساعت گرفته تا لوازم آرایش وغیره البته به اینجا ختم نمیشه خیلی دوست داری از لحاظ ظاهری هم شبیه من باشی .

مامان خوشبحالت که دوتا خال داری روی صورتت ومنم مجبور میشم با مداد مشکی دوتا خال روی صورتت بذارم وقتی هم پاک میشه خودتت میری سریع با مداد مشکی روی صورتت خال میذاری .

چند روز پیش رفتم موهام را کوتاه کردم اومدم خونه خانم خانمها کلی گریه وزاری که منم باید موهامو کوتاه کنم تو چرا رفتی موهات را کوتاه کردی باهات کلی حرف زدم گفتم من الان دوست دارم موهام مثل تو بلند وخوشگل باشه  آخرسر موهات را باز گذاشتم وبرات سشوار کشیدم  گفتم ببین مثل موهای من شده میگفتی نه برو قیچی بیار موهام را قیچی کن خداکنه این رقابت زودتر از سرت بیافته کچلکچل

بیست دیماه تولد حمید بود مگه جرات داشتیم بگیم تولد حمید هست باید میگفتیم تولد تو هستش وبه تو کادو میدادیم حتی اول تو شمع تولد را فوت کردی میگفتی تولد من توی زمستون هست تولد حمید توی بهارخندونکخندونکخندونک

شنبه هم امتحان زبان داشتی ومربی زبانتون گفت ملیسا تنها بچه ای بود که از صد نمره صد را گرفت من وحمید کلی خوشحال شدیم وبوست کردیم امیدوارم همیشه مثل امروز باعث افتخار ما باشی دختر نازم تشویقتشویقتشویق

پسندها (8)

نظرات (6)

عمه فروغ
4 بهمن 95 12:46
سلام فرخنده جون خوبی دوستم؟دختر گلمون خوبه؟ مثل این که این رقابت ها دامن گیر شما هم شده ما که مدت هاست درگیر این حس رقابتیم گاهی وقت ها واقعا کلافه کننده هست همه بچه ها همین هستند عاشق تولد و تولدبازی همیشه هم تولد باید حتما تولد خودشون باشه ما هم که مجبوریم تسلیم بشیم آخه مگه جرات داریم مخالفت کنیم به به هزارماشالله به دختر گلمون که نمره تاپ کلاس هستهمیشه موفق باشی ملیسا جونی فرخنده جون ببوس روی ماه دختر گل رو
مامان فرخنده
پاسخ
سلام فروغ نازنینم راست میگند دخترها هووی مادر هستند پس شما هم خیلی وقته درگیر هستید بعید میدونم اینکاررا بذارند کنار چون به نفعشون نیست آره فروغ جون زبان انگلسیش خیلی خوبه البته در کل زبون بچه ام حرف نداره بوس برای آرشیدا شیرین زبون وعمه فروغ گل
امیرحسین
5 بهمن 95 14:29
آفرین به خواهرجونی خودم که اینقدر باهوشه و نمره ی صد رو به طور کامل گرفته/ خیلی خیلی دوست دارم ملیسای مهربون
مامان فرخنده
پاسخ
بسیار بسیار ممنون ما هم دوست داریم امیر حسین جووون
کیان
10 بهمن 95 9:54
بدینوسیله تولد بابا حمید رو به ملیسا خانم که نمره زبانش هم صد می باشدرو تبریک میگوایم.ملیسا خانم تولدت مبارک خاله معلومه زندگی رو زیاد به بابا حمید سخت نمیگیری اخه بابای من از بابا حمید یک سال بزرگتره ولی تو عکس انگاری 20 سال بزرگتره. ایشالله که همیشه سالم و تن درست و شاد باشند.
مامان فرخنده
پاسخ
ممنون کیان جون خدمت داداش کیان عرض کنم ژن بابا حمید اینا کلا جوون میمونند پس بابابزرگم را ببینی فکر میکنی که داداش بزرگ بابا حمید هست اتفاقا من و مامانم کلی به بابا حمید سخت میگیریم ولی چه کنیم ژن جوونی دارند بوس برای کیان نازم
مامان ندا
10 بهمن 95 16:09
سلام فرخنده جون خوبی عزیزم؟عشق خاله خوبه؟ آخیییییی عزیزم اتفاقاخوبه که..بس که شما الگوی خوبی هستین دوست داره مثل شما باشه.. تولد بابای ملیسا جون هم مباااارک... وآفرین به دختر باهوشمون ماشاا.. راستی ما بازم آپ کردیم
مامان فرخنده
پاسخ
سلام عزیزززززم ممنون نظر لطف شماست ندا مهربونم خدایش استعدادش در یادگیری زبان انگلیسی عالیه الان میام وبلاگت بوس برای صاینا نازم
مرجان
14 بهمن 95 0:49
سلام فرخنده عزیزم..آخیش خیالم راحت شد ملیسا کیک خورد آخه مگه میشه مامان کیک خوشمزه درست کنه دختر خوشگلش نخوره خوب نمیشه دیگه...دختر هووی مادره من بهش ایمان راسخ دارم..افرین به ملیسای باهوش و زرنگم که سرآمد همه اس در درس زبان انگلیسی..ببوس ملیاس نازمو
مامان فرخنده
پاسخ
سلام مرجان جوووونی یعنی میبینی همچین دختری داریم برگشته مهد کیک بخورهآخ قربون دهنت گل گفتی واقعا دخترها هووی مادر هستند ممنون عزیززززززم ببوس روی ماه لیانا جوووونووووو
کیان
5 اسفند 95 8:45
ملیسا خانم کجاییخونه تکونی میکنی یا رفتی خرید شب عید که پیدات نیست
مامان فرخنده
پاسخ
سلام به کیان نازم نه خونه تکونی هنوز شروع نشده ولی بجاش خریدهای عیدمون را انجام دادیم ولی اسفند ماه از لحاظ کاری سرم خیلی شلوغ میشه چون باید تموم پرداختیها را انجام بدیم وجماعتی را خوشحال کنم حتی حق ندارم مریض بشم ومرخصی بگیرم بخاطر همین سخت درگیر کارم تا ملتی خوشحال بشند وبرام کلی دعا کنند عزیززززم